- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(ik dus).Je bent de laatste tijd hard vooruit gegaan! We zijn echt aan elkaar gewaagt..
Thnx
Had ik gewoon zin in. Na die low reppers wilde ik iets hoger in reps gaan en ik had geen zin meer in MP dus gekozen voor dumbbell presses.
Niet slecht! DL en squat zijn duidelijk goed! Bench kan beter , schouders misschien ook nog.
Hoe zit het met voeding trouwens?
Nette gewichten hoor. Zoals gezegd ligt de bench een beetje aan de lage kant maar dat komt ook omdat de rest erg hoog is.
Misschien eens wat duidelijkere pics maken in mooiere belichting?
+1 denk dat 2 presses voor schouder met aardig wat werksetjes ook nog eens icm cgbp wel hoge belasting voor je voorkant schouders geeft.
Ik zou toch maar oppassen want zodra je last krijgt van je schouders dan ben je ****ed(ik dus).

Ik vond alleen die Mp sets met zo weinig reps te weinig voor het op een juiste manier stimuleren van spiergroei voor mn schouders vandaar dat ik nog iets ging doen met meer reps.Dat vroeg ik me ook af ja!
Doe gewoon 1 press, en dan bijvoorbeeld nog een ondersteunende voor de voor/achterkant van de delts.
Prima training PR erbij is altijd goed!
Waarom eerst pushdown dan cgbp en daarna weer push downs?
Gaat lekker hier C!Nog 2 weekjes en dan party machen! Ja wohl!
![]()