Fitness Seller

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Thanks Phil!

bedankt jongen!

Thank youu:D

Vandaag benen, het was al behoorlijk lang geleden dat ik weer een fatsoenlijk aantal sets heb gedraaid voor de benen maarja vakantie...:o

Benen

Squat
5x100
5x130
5x130
5x130

Leg Press
8x240
8x340
3x410

Leg Extensions
10 reps
10 reps
10 reps

Stiff legged deadlifts (eerste keer dat ik deze deed)
10x60
10x60
10x60

Standing calves raises
3 Sets @12 reps

Over een week gaat het flink katabool worden ben ik bang want dan ga ik 4 dagen naar Ieperfest:D:D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sla gewoon een zooi proteine repen in...wordt het al iets minder katabool;)

Sla gewoon een zooi proteine repen in...wordt het al iets minder katabool;)

Misschien is het wel een goed plan om 2-3 proteine repen per dag te eten op Ieperfest tussen al het bier door

edit: Sowieso is het misscien verstandig om er eentje te eten als ik wakker word.

die legpress - pffffffff

Misschien is het wel een goed plan om 2-3 proteine repen per dag te eten op Ieperfest tussen al het bier door

edit: Sowieso is het misscien verstandig om er eentje te eten als ik wakker word.
Heb je tenminste een relatief goed ontbijtje..en toch nog redelijk goede voeding tussen alle junk en bier door!;)

Ik vind het ook een enorm fijne oefening:)

Heb je tenminste een relatief goed ontbijtje..en toch nog redelijk goede voeding tussen alle junk en bier door!;)

Dat is ook zo ja!

Vandaag heb ik iets nieuws geprobeerd. 3 setjes benchen voor mn schouder training. Mn doel is hiermee de kracht in mn borst te verbeteren. Wat ik meteen merkte was dat mn kracht bij de schouder training een stuk minder was als normaal maar dit is logisch. Ik probeer dit nog wel een paar weken en hoop dat mn schouder training dan wel wat beter gaat ver een paar weken, oftewel dat ik ondanks de bench sets toch zware gewichten kan pakken.

Bench
8x80
8x80
8x80

Shoulder Dumbbell Press
8x26
7x30
8x28
8x28
8x28

Dumbbell Side Raises
10x12
8x16
10x14
8x10

Tricep pushdown
3 Sets @10 reps

Small bankdrukken

8x60
6x80
4x80

One arm tricep pushdown
2 Sets @10 reps

Imo nog best heftig schouder werk na 3x8x80 pre exhausting benchen:D!

Wil je niets gaan doen qua speed werk ofzo? Niet dat ik de bodybuilding split per definitie slecht vind ofzo, zeker niet. Maar omdat je toch veel op kracht trained altijd, dan zal je denk ik toch meer moeten denken in bewegingen ipv spiergroepen. Ik zou dan BV voor je bench misschien een max effort training bij chest zetten en misschien wat speed presses voor je borst. Maarja, al met al zou ik gewoon een wsb doen haha maarja ik ben beetje wsb fanboy aan't worden hiero.

Wat zijn op dit moment je zwakke punten waar je aan wil werken? Qua fysiek dan?

En het is ook nog eens Vegan (kots) food... Dus geen vlees.. gvd. Neem zelf wel biefstukken mee lol

Imo nog best heftig schouder werk na 3x8x80 pre exhausting benchen:D!

Thanks man
Maar vorige keer pakte ik nog 4 of 5 keer 34kg en dat is toch wel een stuk meer als dta me nu nog lukte. Even dit een tijdje aan zien.

Wil je niets gaan doen qua speed werk ofzo? Niet dat ik de bodybuilding split per definitie slecht vind ofzo, zeker niet. Maar omdat je toch veel op kracht trained altijd, dan zal je denk ik toch meer moeten denken in bewegingen ipv spiergroepen. Ik zou dan BV voor je bench misschien een max effort training bij chest zetten en misschien wat speed presses voor je borst. Maarja, al met al zou ik gewoon een wsb doen haha maarja ik ben beetje wsb fanboy aan't worden hiero.

Wat zijn op dit moment je zwakke punten waar je aan wil werken? Qua fysiek dan?

Wat versta je onder speed werk? Bedoel je sets met weinig rust?
Tja ik wil kracht en spieren erbij maar dat wil ik altijd haha.

Tja mn fysiek mag sowieso wel een stuk beter. Borst zou ik sowieso voller willen hebben, dat vind ik nu denk ik het belangrijkst, dat en ook de kracht van mn borst.

En het is ook nog eens Vegan (kots) food... Dus geen vlees.. gvd. Neem zelf wel biefstukken mee lol

2 jaar geleden was ik ook op Ieperfest en dat vegan eten was toen echt niet te doen:(

Vandaag RUG

Deadlift
5x150
2x170
2x200 PR

Pull Ups
10xbodyweight
8xbodyweght+10
5xbodyweight+20 PR

Lever Narrow Grip Seated Row
3Sets @10 reps

Lever Seated High Row
3 Sets @10 reps

Shrugs
3 Sets @10 reps

Hey, als je tijd/zin hebt kan je dan in je wendler log nog eens een soort van samenvatting maken? Krachtgains, Volume-gewenning, Hypertrofie, .. ?

Wat versta je onder speed werk? Bedoel je sets met weinig rust?
Tja ik wil kracht en spieren erbij maar dat wil ik altijd haha.

Tja mn fysiek mag sowieso wel een stuk beter. Borst zou ik sowieso voller willen hebben, dat vind ik nu denk ik het belangrijkst, dat en ook de kracht van mn borst.
Denk dat Rob speed benches bedoeld...dus 8setsx3reps op snelheid (~65-70% van je 1RM..het belangrijkst blijft de snelheid..)

Tja fysiek betreft willen veel mensen een grotere borst! Waaronder ik:mad:

Maar enkel vega food op dat festival?:o:rolleyes:

Hey, als je tijd/zin hebt kan je dan in je wendler log nog eens een soort van samenvatting maken? Krachtgains, Volume-gewenning, Hypertrofie, .. ?

Ik zal vanavond een stuk typen over mijn ervaringen met wendler 531.

Denk dat Rob speed benches bedoeld...dus 8setsx3reps op snelheid (~65-70% van je 1RM..het belangrijkst blijft de snelheid..)

Tja fysiek betreft willen veel mensen een grotere borst! Waaronder ik:mad:

Maar enkel vega food op dat festival?:o:rolleyes:

En wat is het nut van 8x3 met veel snelheid? Voor mij zou dat uitkomen op 67.5-72,5kg. En dan ook met weinig rust tussen de sets of hoe zit dat? Ben er wel benieuwd naar:)

Hahaha, grote borst is nice. Mijne moet echt een stuk dikker!

Ja alleen vegetarisch eten. Op de site staat wat er allemaal is:

Snacks: (daily from +/- 12.00 until +/- 22.00)

•Pita "shoarma"; a mix of Seitan and Tofu strips, fried with Shoarma condiments, and served with mixed salad.
•Pita with mushrooms, fried with garlic and fresh herbs and served with mixed salad
•Pita with mixed salad

Hot Meals: (daily from +/- 16.00 until +/- 22.00, while supplies last...)

•Tofu Stroganoff; fried tofu cubes with a classic stroganoff sauce (paprika, mushrooms & more in a tomato sauce), served with mixed salad and white rice.
•Marinated Tofu Nuggets, fried, and served with curry sauce, mixed salad and fries
•Seitan slices with a spicy tomatosauce, with a refreshing cold fusili pasta salad.
Dessert: (daily from +/- 16.00 until +/- 22.00, while supplies last...)

•Grandma’s raisin pancakes with sugar and/or orange sauce

Divers: (daily from opening till last act on the mainstage)

•Fries with ketchup or veganaise (vegan mayo)
•Watermelon slice (while supplies last...)
•various pastries (while supplies last...)

Die pita broodjes klinken niet verkeerd, hopelijk is dat te eten.

Ja alleen vegetarisch eten. Op de site staat wat er allemaal is:

Snacks: (daily from +/- 12.00 until +/- 22.00)

•Pita "shoarma"; a mix of Seitan and Tofu strips, fried with Shoarma condiments, and served with mixed salad.
•Pita with mushrooms, fried with garlic and fresh herbs and served with mixed salad
•Pita with mixed salad

Hot Meals: (daily from +/- 16.00 until +/- 22.00, while supplies last...)

•Tofu Stroganoff; fried tofu cubes with a classic stroganoff sauce (paprika, mushrooms & more in a tomato sauce), served with mixed salad and white rice.
•Marinated Tofu Nuggets, fried, and served with curry sauce, mixed salad and fries
•Seitan slices with a spicy tomatosauce, with a refreshing cold fusili pasta salad.
Dessert: (daily from +/- 16.00 until +/- 22.00, while supplies last...)

•Grandma’s raisin pancakes with sugar and/or orange sauce

Divers: (daily from opening till last act on the mainstage)

•Fries with ketchup or veganaise (vegan mayo)
•Watermelon slice (while supplies last...)
•various pastries (while supplies last...)

Die pita broodjes klinken niet verkeerd, hopelijk is dat te eten.

Gvd wat goor... :( Ik kan daar niets van eten man, dat mag ik allemaal niet xD Neem wel zo een pita met salade, fl**ker die pita gewoon weg.. of jij mag 'm C :P

Altijd mooi om op die hardcore feesten tussen die straight edge gasten jezelf helemaal klem te zuipen en worst te eten :roflol:

Altijd mooi om op die hardcore feesten tussen die straight edge gasten jezelf helemaal klem te zuipen en worst te eten :roflol:

Straight edge is niet persé veganistisch/vegeratisch... dat kwam er later pas bij. Mij boeit 't echt niet als anderen zuipen, het is een keuze die ik voor mezelf heb gemaakt niet voor anderen.

FLEISCH! :meal:

Yo baas, heb je nog een paar goede hardcore platen in de aanbieding? Je toplijstje van vorig jaar is me wel bevallen, dus als je nog een paar mokerharde mosh platen weet dan hoor ik het graag!

Jammer dat je gestopt bent met wendler. Dat had juist al die progressie opgeleverd.

Daarnaast 3x100bp en dat 2 weken achter elkaar doen. Logisch dat je niet sterker word man. Ga gewoon eens 80% draaien.

Al blijf ik erbij dat je beter bij wendler had kunnen blijven.

Zat je eerst niet in het PL gedeelte? Ik doe nu trouwens dé Anabolic routine met 2x per week benchen. Werkt zeker goed. Wil je m?

Succes verder.

Er is mij gevraagt of ik mijn ervaringen met wendler 531 kan posten. Ik vond het een fijn schema. Wel moet ik zeggen dat ik het vooral als richtlijn gebruikte en niet een van zijn eigen schemas gebruike. Wel maakte ik gebruik van het exel bestand. Mijn squat en bench gingen in reps lekker. helaas kwam de zomer er tussen en omdat er geen airco in de sportschool was lukte de trainingen niet goed meer. Misschiendat ik wendler wel weer op wil pikken. Maar een duidelijk resultaat vind ik moeilijk om te geven omdat mn voeding door de vakantie wat minder was en ik iets minder sterk ben momenteel. Maar na de zomervakantie pik ik dit wel weer op. maar mn preciese vooruitgang is dus moeilijk in te schatten.

Yo baas, heb je nog een paar goede hardcore platen in de aanbieding? Je toplijstje van vorig jaar is me wel bevallen, dus als je nog een paar mokerharde mosh platen weet dan hoor ik het graag!

Ik zal straks even kijken en een paar download linkjes plaatsen.

Jammer dat je gestopt bent met wendler. Dat had juist al die progressie opgeleverd.

Daarnaast 3x100bp en dat 2 weken achter elkaar doen. Logisch dat je niet sterker word man. Ga gewoon eens 80% draaien.

Al blijf ik erbij dat je beter bij wendler had kunnen blijven.

Vanwege de vakantie denk ik dat het goed is dat ik er mee gestopt ben.
80% draaien, lichter in gewicht. Klinkt goed!

Zat je eerst niet in het PL gedeelte? Ik doe nu trouwens dé Anabolic routine met 2x per week benchen. Werkt zeker goed. Wil je m?

Succes verder.

Ja klopt maar ik had het idee dat ik hier meer reacties zou krijgen. Ja graag geef maar eens:)

Ieperfest 2010 was trouwens erg gaaf. Ik heb veel toffe bands gezien en veel gechilt:D:D het weekend was super!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven