AndroidHealthClinic

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dankje
Wel appart dat mn chest/triceps zo snel uitgeput en verzwakt lijkt te raken want die db presses zijn behoorlijk matig.

misschien toch een hoop gegeven op die 90 bench - mijn laatste set gisteren op de small chest-press was ook niet geweldig - ik ging helemaal stuk om volume-set na mijn zwaarste - over en uit - toch weer redelijk hersteld want daarna ging de frontpress weer goed - zeg het maar ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
misschien toch een hoop gegeven op die 90 bench - mijn laatste set gisteren op de small chest-press was ook niet geweldig - ik ging helemaal stuk om volume-set na mijn zwaarste - over en uit - toch weer redelijk hersteld want daarna ging de frontpress weer goed - zeg het maar ???

Ik heb de laatste tijd dus altijd dat ik erg weinig kracht heb als ik aankom bij db presses of iets dergelijks. Ik herinner me niet of dat in het verleden ook zo was. Ik lijk dus snel 'op' te zijn op dit gebied.

Vandaag heb ik een rustdag en morgen weer trainen. Morgen is rug en biceps aan de beurt.

Ik heb de laatste tijd dus altijd dat ik erg weinig kracht heb als ik aankom bij db presses of iets dergelijks. Ik herinner me niet of dat in het verleden ook zo was. Ik lijk dus snel 'op' te zijn op dit gebied.

effe afwachten wat het bench-schema van Tymbo voor je oplevert - anders moet je effe brainstormen met qua aanpak - succes morgen

• #1.704

Vandaag heb ik een rustdag en morgen weer trainen. Morgen is rug en biceps aan de beurt.

Meer en goed eten dus. Zorgen dat je de juiste bouwstoffen binnen hebt. Amino's zijn ook belangrijk.

• #1.706
  • #1.707
Gister:

65 minuten

Rug + Biceps

Deadlift
8x70
5x110
2x140
1x170
1x200
1x220

Pull Ups
18xbodyweight
5xbodyweight+20
3xbodyweight+30
5xbodyweight+20
5xbodyweight+20

Underhand Pulldown machine
10x80
10x80
10x80

Cable Straight Back Seated Row
10 reps
10 reps
10 reps

Sitting incline db curls
10x14
8x16
5x18

Concentration curls
7x14
9x12
8x12

Towel pull ups
5xbodyweight
5xbodyweght
4xbodyweight

Hyperextensions
4x15xbodyweight

Comments:
Not bad
Deadlift ging nog vrij soepel. Techniek bij die 220 was wel matig en eigenlijk een beetje te matig voor dit gewicht. Ik heb besloten niet meer te vaak een max effort poging te doen. Nu sowieso weer een aantal weken ander soort setjes draaien en daarna weer eens maxen.

Aan het begin van de middag ga ik schouders en buik trainen en daarna zit de train week er weer op. Volgende week maandag is de sportschool gesloten i.v.m. kerst dus dat word een extra rustdag. Mischien dat ik daardoor volgende week 3x train ipv 4.

mooi man die 220 - je bent natuurlijk wel een sterke gozert want je weegt maar 70 kg
vergis je daar niet in - dus voeding zal idd wel wat gaan opleveren -

• Like
Waarderingen: wwe
Dikke pull-upsd nog na die deads!:D Mooi te zien dat de 220kg je nu wat makkelijker af ging!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven