- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
helaas las ik dit te laat en heb ik maar een half uur getraind.Op tijd gaan he, want ze gooien de tent om 6 uur dicht

:deven over die spotter he...
Was dat die enorm knappe, gespierde en ook nog eens heel erg sterke jongen met die volle, mannelijke baard en prachtig gestroomlijnde kaaklijn?
Ik vind toch zeker niks mis met de dumbbellpresses hoor WWE!5x38kg pakken is echt nog wel netjes!
Succes vanmiddag met benen!![]()
Gewoon lekker setjes blijven draainen tot mn triceps meer volume aan kunnen I guess
Even over die spotter he...
Was dat die enorm knappe, gespierde en ook nog eens heel erg sterke jongen met die volle, mannelijke baard en prachtig gestroomlijnde kaaklijn?
Goeie training hoor.
Ging ook nog vrij goed

Zegt ie 'not bad', terwijl die doodleuk staat de frontsquatten met 120kg en legpresses doet met 440kg
Ben even vergeten wat je blessure was. Heb zelf veel progressie gemaakt sinds een maand in mijn onderrugblessure (die al een jaar oud is) en heb ook veel minder moeite met front squats als met backsquats, ik denk flexibiliteitsissues.
Leg press voor je front squats dat begrijp ik niet goed, zowel niet voor bodybuilden, powerliften als rehab![]()
Welkom in mijn log en bedankt