XXL Nutrition

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Op tijd gaan he, want ze gooien de tent om 6 uur dicht

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
kijk daar is hij weer
3x210 - sterke gast

Thnx

Op tijd gaan he, want ze gooien de tent om 6 uur dicht
helaas las ik dit te laat en heb ik maar een half uur getraind.

Borst

Benchpress
15x50
8x60
4x70
2x80
1x95
7x95
3x100
10x80

Dumbbell benchpress
8x30
5x38
8x30
6x30

Flyes
8x22
6x24
10x16

comments: Bij de bench werd ik gespot door de bruutste spotter van de sportschool, ging opzich ook wel goed. Bij zowel 95 als 100 een repje meer:)

Het valt me wel op dat mijn triceps echt heel snel leeg zijn want zoals je kan zien stelde de gewichten bij de db press niet zoveel meer voor.

Triceps kwam vanwege de tijd te vervallen.

Later vandaag doe ik benen en dat word dan weer legpress+front squat

Ik vind toch zeker niks mis met de dumbbellpresses hoor WWE!:D 5x38kg pakken is echt nog wel netjes!:D

Succes vanmiddag met benen!:rocknana:

Even over die spotter he...
Was dat die enorm knappe, gespierde en ook nog eens heel erg sterke jongen met die volle, mannelijke baard en prachtig gestroomlijnde kaaklijn?

Goeie training hoor.

• #1.666
Ik vind toch zeker niks mis met de dumbbellpresses hoor WWE!:D 5x38kg pakken is echt nog wel netjes!:D

Succes vanmiddag met benen!:rocknana:

Tja maar 8jes draaien met 30kg was ook al zwaar en dat hoort toch eigenlijk niet:P Gewoon lekker setjes blijven draainen tot mn triceps meer volume aan kunnen I guess;)

Thnx je leest vanavond wel hoe het ging!
Even over die spotter he...
Was dat die enorm knappe, gespierde en ook nog eens heel erg sterke jongen met die volle, mannelijke baard en prachtig gestroomlijnde kaaklijn?

Goeie training hoor.

Dat was hem inderdaad

Ah, dat dacht ik al... wat een held is dat toch he.

Is dat die gast met 3 ballen..?
Daar heb ik eens iets over gehoord.
Schijnt nogal een buffeltje te zijn! :D

• #1.669
Zowel Tymen als Hummer hierboven hebben gelijk.

6 december
Benen

50min

Leg press
10x180
10x240
8x290
5x340
5x390
5x440

Front Squat
3x60
1x90
1x100
1x115
1x120

Stiff legged deadlift
10x55
8x75
5x95
8x70

Leg extensions
15 reps
12 reps
10 reps
8 reps

Standing calves raises
4 sets @8 reps

comments: Not bad

Nice FSQ man!

Al helemaal blessure vrij?

effe maxen op de frontsquat - not bad indeed

• #1.672
Nice FSQ man!

Al helemaal blessure vrij?

Dankje

Nee niet helemaal. Aan mn bovenlichaam heb ik gelukkig al een tijdje geen blessure meer. Die aan mn LB voel ik nog wel. Het is wel enorm verbeterd al maar als ik koud ben en de squat beweging maak heb ik er last van. Ook heb ik er bij backsquats veel meer last van als bij front squat want bij front squat merk ik bijna niks.

Ik ga nu gewoon nog een tijdje niet backsquaten, dat lijkt me het beste.
Wel appart dat ik met de front squat in de buurt kom van mn oude pr, dat was 1x130. En met backsquaten zit ik nog mijlenver van mn oude pr.

effe maxen op de frontsquat - not bad indeed
Ging ook nog vrij goed:)

Afgelopen 2 trainingen gingen weer beter dus hopelijk zit er nu een stijgende lijn.

Morgen ga ik rug en biceps wss trainen in de Health Club waar ik mijn marketing stage loop. Heb daar nog niet eerder getraind maar het stond al een tijdje in de planning op daar met mn stage begeleider een keer te trainen. Deadlift sla ik deze week over.

Zegt ie 'not bad', terwijl die doodleuk staat de frontsquatten met 120kg en legpresses doet met 440kg

Ben even vergeten wat je blessure was. Heb zelf veel progressie gemaakt sinds een maand in mijn onderrugblessure (die al een jaar oud is) en heb ook veel minder moeite met front squats als met backsquats, ik denk flexibiliteitsissues.
Leg press voor je front squats dat begrijp ik niet goed, zowel niet voor bodybuilden, powerliften als rehab :)

Epic legpower, 120 kilo fsq am jelly...

• #1.676
Zegt ie 'not bad', terwijl die doodleuk staat de frontsquatten met 120kg en legpresses doet met 440kg

:o
Moet een stuk beter man, ik zou het wel nice vinden als ik mn 130kg front squat pr kan breken. Overigens zou het wel vreemd zijn als me dat binnen afzienbare tijd zou lukken aangezien mn back squat niet echt wil lukken..
Ben even vergeten wat je blessure was. Heb zelf veel progressie gemaakt sinds een maand in mijn onderrugblessure (die al een jaar oud is) en heb ook veel minder moeite met front squats als met backsquats, ik denk flexibiliteitsissues.
Leg press voor je front squats dat begrijp ik niet goed, zowel niet voor bodybuilden, powerliften als rehab :)

Ik ben niet naar een fysio geweest dus ik weet niet precies wat het is maar het zit zo ongeveer bij een spiertje die tussen mn bil en hamstring loopt. Bi jde squat beweging trekt het en doet het een beetje zeer al ik bij parallel kom of dieper(vooral bij een backsquat).

Bij de leg press heb ik er helemaal geen last van en na die setjes zijn mn benen zo opgewarmd en 'ready to go' dat ik er bij front squaten ook geen last van heb.
Epic legpower, 120 kilo fsq am jelly...
Welkom in mijn log en bedankt:)

thnx ik volg..

• #1.678
Het is wat laat, maar dit was de training van afgelopen vrijdag:

Schouders & Buik

Shoulder dumbbell press
12x10
8x18
8x26
8x30
6x32
8x26

Machine shoulder press
5x50
6x50
5x40

Facepulls
15 reps
15 reps
15 reps

Side raises
10x12
10x14
8x16

Overhead squats
10x20
8x30
8x30

Barbell rollouts(zittend op knieen)
8 reps
8 reps
8 reps

Crunch machine
2 sets@8 reps

comments:Ging behoorlijk lekker, de gewichten met de dumbbell shoulder presses waren weer wat beter. Machine press viel me iet wat tegen maar dat vind ik niet tegen vanwege de db presses.

Eerste keer overhead squats, was toch wel vrij lastig en dat met zulke lichte gewichten:o

Rond 5 uur ga ik borst triceps trainen.

Trek je dat goed, 2x per dag trainen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven