- Waardering
- 8.521
Dan laat je gewoon je spierballen zien en dan komt alles goed.
Dat ze in de lach schieten, zodat ik tijd heb om weg te rennen?
Jij wilt mij in m'n slipje bewonderen, viespeuk!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan laat je gewoon je spierballen zien en dan komt alles goed.
Ndsm (Amsterdam noord) heeft veel van die plekkenLeeg industriepand ofzo, met een mooie Grey Urban look en Hardcore beton en staal.
Maar je vroeg om een locatie.....
Rustdag
• Calorieën: 1479cal
• Eiwitten: 195
• Koolhydraten: 64
• Vet: 49
'Het Kathlinoo dieet'
I believe in you!
Intense kcals. Vanwaar de keuze om zo weinig te eten i.p.v. bijvoorbeeld meer te bewegen of een combi daarvan?
Waarom zo mysterieus doen? Was je deelname aan de HARNAS-trial een eenmalig experiment en besloot je daarna toch maar natty te blijven? Dat proef ik namelijk een beetje uit deze post, en je reactie in het topic wat je uitgeeft aan 'gear'.Hierbij mijn antwoord of ik aan het blasten ben en zo ja, wat ik blast.
Een beetje geinen op het forum hoort erbij. Niet alles hoeft steeds serieus te zijn.Waarom zo mysterieus doen? Was je deelname aan de HARNAS-trial een eenmalig experiment en besloot je daarna toch maar natty te blijven? Dat proef ik namelijk een beetje uit deze post, en je reactie in het topic wat je uitgeeft aan 'gear'.
Geen idee? Nieuw premium kut merk zo te lezen ;-)Iemand bekend met de Gymleco apparatuur die je in steeds meer gyms ziet?
Bij de 2e gym waar ik train hebben ze een incline chest press (voelt niet fijn), shoulder press (= ok) en een standing flat press (voor triceps ok. Chest matig).
Nu kan ik bij een andere gym, welke dichterbij is, gaan trainen. Net nieuw en alles van Gymleco + LifeFitness.
Ben benieuwd hoe de rest van de Gymleco lijn is.
Gymleco is van goede kwaliteit. Niks plastic. Alles premium kwaliteit, dat merk je.
www.gymleco.nl