Fitness Seller

Oorlog tussen Isreal en Libanon,Syrie ontketening mogelijk snel (Breaking News)

houston zei:
Waaom is er geen tegenaanval dan van de regering van Libanon? Het hele land zijn ze aan het plat gooien.

dat vraag ik me dus ook af! :mad: als je land plotseling door je buurman wordt aangevallen en het in 1klap over de 200 mensen het leven kost waaronder 12 extremisten en de rest ONSCHULDIGE burgers en toeristen, dan blijf je toch ook niet met de armen gekruist zitten?

Omdat ome Bush Israel steunt???

Omdat Libanon eerst hezbollah weg wil hebben... het is die regering een doorn in het oog.

spiertje16 zei:
QUOTE=psycho_b]Heb ik, maar ik vind deze opvatting niet zo sterk uitkomen als je andere:)

Om kracht bij mijn punt te zetten en wat oorlog onder andere voortbrengt :(
Het zal je kind maar zijn die daar ligt....:(
Ik vraag me echt af hoe zo een bombardement fout kan gaan ???
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]

OH MY ****ING GOD!!!:eek: :eek: :eek: :( :( :( :kots: :kots: :kots::mad: :mad: :mad:

er is kwa doden tussen Palestijnen (arabieren) en Israeliers altijd een schrijnende verhouding van 4:1 (nu een uitschieter van 8:1)

ik snap niet dat de internationale gemeenschap dit weer toelaat.. keer op keer falen ze, zoals eerder in Bosnie, Rwanda en ga zo maar door

Dat komt om ze meer waarde hechten aan diplomatie en vriendjes blijven met iedereen in plaats met de vuist op tafel te slaan. Het werkt gewoon niet en de dupe zijn en blijven de burgers

ik word gewoon ziek van die fotos van die vermoorde kinderen:sob: :kots:

klempic zei:
Israel gaat nu hetzelfde met Palestijnen om, als Duitsers met Joden in de jaren 30 en 40(hermetisch afsluitenvan gebieden, geen voedsel, achterstelling en discriminatie)
slechts EEN isralische man gevangen, en dan complete woonwijken bombarderen, gezagsdragers gevangen nemen, volken laten uithongeren.. buitenproportioneel en zo oneerlijk..en dan suicide bombers terroristen noemen??

Jij hebt o zo gelijk !!
Helaas denkt niet iedereen er zo over,.. meerendeel van de bewoners van Israel staan achter het leger en hun akties.
Het land waar Jezus is geboren en de holocaust heeft ze niet wijzer gemaakt...helaas.

Nee,.. de aarde is voor uitschot en dat zal altijd zo blijven.
Beam me up scotty ! :)

• Topic Starter Topic Starter
Breaking News.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...d/0721_1000_Midden_Oosten-conflict_update.xml

Libanese Leger verklaart de oorlog met israel wanneer israel een grond offsensief begint:eek:

Libanese leger
Als Israël inderdaad een groot grondoffensief begint, zal het behalve Hezbollah ook geconfronteerd worden met het Libanese leger. Dat heeft de Libanese premier Siniora laten weten.

Groot Israëlisch grondoffensief in Libanon
Israël is met duizenden militairen de grens met Libanon overgetrokken om strijd te leveren met milities van de sjiitische Hezbollah-beweging.

Grondoffensief
Ook zijn duizenden reservisten opgeroepen. Israël wil een grondoffensief om een bufferzone te creëren langs de grens. Honderdduizenden mensen in het zuiden van Libanon krijgen het dringende advies 'onmiddellijk' te vluchten.

Libanese leger
Als Israël inderdaad een groot grondoffensief begint, zal het behalve Hezbollah ook geconfronteerd worden met het Libanese leger. Dat heeft de Libanese premier Siniora laten weten.

Bevolking
Siniora, die woensdag de internationale gemeenschap al opriep in te grijpen, waarschuwde Israël dat het geweld de steun onder de Libanese bevolking voor Hezbollah slechts zal versterken.

Gevangenenruil
De Hezbollah-militie weigert in te binden. De twee Israëlische militairen die sinds vorige week in haar handen zijn, zullen alleen worden vrijgelaten in het kader van een gevangenenruil, zegt Hezbollah-leider Nasrallah.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hoeveel Soldaten heeft het Libanese Leger dan?
Hebben ze ook nog Tanks of ander Materiaal dan?

Laatst bewerkt:
Naar mijn weten is het leger van Hezbollah een stuk groter dan het leger van Libanon zelf. Alsof de Iraelie dat wat zal boeien, leger van Libanon vecht naar mijn weten met oude rotzooi , terwijl Iraelie beter getraind zijn, beter wapentuig hebben en een groter leger en meer ervaring. ( Moeten ze alleen niet tegen elkaar aanvliegen met helikopters ).

Ach is er weer eens wat op de buis :rolleyes:

Israel is het IMO wel een beetje aan het overdrijven nu. Niemand heeft het recht zoveel onnodig leed bij onschuldige mensen te veroorzaken als reactie op een paar opgevoerde vuurpijlen. Ze mogen dan wel niet de agressor zijn geweest, maar op deze manier weet je zeker dat er nog jarenlang agressors tegen je zullen blijven opstaan. Als ik in Beiroet woonde zou ik nu ook geen 'I love Israel' sticker meer op m'n bumper willen plakken iig. Hoe kunnen ze verwachten dat dit het probleem oplost? Ooit zal de Iraanse atoombom beschikbaar zijn, ik moet niet denken aan de gevolgen.

Israel wil zoveel mogelijk schade aanrichten tot er een internationale troepenmacht in dat gebied komt. Slachtoffers malen ze niet om.

GVD kan daar zo kwaad om worden, van die onschuldige kinderen die zo voor helemaal niets vermoord worden.
Achterlijke apen zijn het: allemaal. Verdomme!!

zo dat lucht op (een heeeel klein beetje dan)

• Topic Starter Topic Starter
Veel Syriërs onder doden in Libanon.

Veel Syriërs onder doden in Libanon
Bij een Israëlische luchtaanval in het oosten van Libanon zijn zeker 20 boeren omgekomen. Ze waren net bezig om fruit in vrachtwagens te laden toen de bommen insloegen.

Syriërs
De bommen kwamen neer bij een boerderij in de Beeka vallei, vlakbij de grens met Syrië. Onder de slachtoffers zijn veel Syriërs. Het is voor het eerst in het conflict tussen Israël en Hezbollah dat er Syrische doden vallen.

Bruggen
Israël had eerder ook al vier bruggen in noord-Beiroet platgebombardeerd. Daardoor is de laatste verbindingsweg tussen Libanon en Syrië beschadigd. En dat is een groot probleem voor hulporganisaties die goederen naar Libanon willen brengen.

Nog Eventjes Syrie en Iran zullen aanvallen
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...tenland/0804_1415_slachtoffers_in_Libanon.xml

die foto's van die dode kinderen, ja amaai das er ook erg veel over ze, ziekelijk.

Ik kom net terug uit Florida, het enige wat je daar op het nieuws hoort is hezbollah hier hezbollah daar, op de radio werd er zelfs het volgende gezegd: We should bomb them back to the stone-ages like Fred and Barney, you know...

Israel bezet het zoveelste land om wat voor reden dan ook, ze beginnen te zeuren dat Libanon geen VN-resolutie naleeft, alle VN-resoluties die Israel worden opgelegd, worden door een veto van de VS van de tafel geveegd of ze worden genegeerd :mad: .

En die Amerikanen zucht... Meer kennis dan tot aan de eigen grens is er niet...

Achja de meeste Amerikanen zijn al hopeloos gebrainwashed door hun eigen bestuur.

Het blijft een gebed zonder einde daar.

Maar dat iedereen ineens pro-moslim is kan er bij mij niet in hoor.

Israel zou daar gewoon es de boel voor eens en altijd op moeten ruimen en daarna keiharde afspraken moeten maken want tot nu toe helpen die afspraken maar voor een paar weken en dan beginnen die moslimmongolen weer met busjeblazen waarop dus weer reactie volgt.

Die shit daar doet me echt geen moer meer....ik ben immuun geworden voor andersmans shit omdat je er toch geen reet aan kan doen dus ik lees geen kranten meer en kijk amper het nieuws.

Testo zei:
Het blijft een gebed zonder einde daar.

Maar dat iedereen ineens pro-moslim is kan er bij mij niet in hoor.

Israel zou daar gewoon es de boel voor eens en altijd op moeten ruimen en daarna keiharde afspraken moeten maken want tot nu toe helpen die afspraken maar voor een paar weken en dan beginnen die moslimmongolen weer met busjeblazen waarop dus weer reactie volgt.

Die shit daar doet me echt geen moer meer....ik ben immuun geworden voor andersmans shit omdat je er toch geen reet aan kan doen dus ik lees geen kranten meer en kijk amper het nieuws.

hoezo iedereen is pro-moslim? mensen vernemen de trieste berichtgeving, inhoudende dat er 700 onschuldige libanese burgers zijn vermoord en het zo opgebloeide land libanon naar de middeleeuwen is teruggebombardeerd, en vervolgens laten ze hun geweten spreken en trekken conclusies die duidelijk in het nadeel van israel zijn..
wel jammer dat je zo bevooroordeeld en generaliserend bent, maar ik snap het ook wel na 9-11 en Theo van Gogh.. een nederlands-marokkaanse moslim is geen onderdrukte midden-oost moslim die elke dag moet vertoeven in het levensgrote Gaza concentratiekamp

Terug
Naar boven