Fitness Seller

Oorlog tussen Isreal en Libanon,Syrie ontketening mogelijk snel (Breaking News)

klempic zei:
er is een onevenredige verhouding van geweld, als er twee mensen worden gegijzeld, dan geeft dat jou een vrijbrief om een heel land te bombarderen??enhet op de koop toe nemen van eventuele onschuldige burgers.. het israelische optreden is tegen alle VN resoluties en tegen de algemene beginselen van het internationale recht

de palestijnen gebruikten geen geweld, ze namen mensen gevangen, omdat enkele HONDERDEN (dus niet een of twee) al maanden vastzitten in israelische gevangenissen, om maar te zwijgen van andere andere sancties die zijn opgeworpen tegen de palestijnse burgers.. verder werden palestijnse gezagsdragers gevangengehouden, dit is een grove schending van inter recht, omdat gezagsdragers te alle tijden immuniteit genieten.. zelfs hitler respecteerde deze regel (bezoek Stalin, US afgezanten in DE tijdens WO II), maar de israelisers niet

als je als derde rangs burger op je eigen grondgebied wordt behandeld dan ben je pissig en doe je gekke dingen

ze zijn niet primitief, als ze de middelen hadden en gesponserd werden door wereldmachten en grote multinationals (zoals Israel) dan zouden zij geen suicide bombings meer doen maar een economie en een degelijkse rechtstaat opbouwen..maar jij weet ook dat armoede en onrechtvaardigheid tot criminaliteit en andere slechte dingen leidt

zelda zionist, wil je hierop even reageren? dit is een reactie op jou eerdere post in deze thread, waarin je naliet om te reageren

Oorlog is imo een keurige en beproefde methode om conflicten op te lossen die niet meer uit te praten zijn.
Het enige waar ik zelf nog voor zal vechten is mijn vrijheid.

@ klempie : neej zoals ik heb begrepen.... dit was de druppel die de emmer deed overlopen voor israel (gijzelen van 2 israeliers) dat zeiden ze imo..

klempic zei:
zelda zionist, wil je hierop even reageren? dit is een reactie op jou eerdere post in deze thread, waarin je naliet om te reageren

Ja hoor, ondanks dat je me loopt te beledigen en mijn posts niet goed leest.

Er werden niet alleen twee mensen gegijzeld, maar ook acht vermoord (zoals ik al zei). Baseer je dus liever op de feiten. Israel heeft inderdaad mensen (waarvan veel terecht, en misschien sommigen onschuldig) gevangengenomen. Is dat een excuus om weer te gaan moorden? Die gezagsdragers zijn wel lid van een tereurorganisatie, vergeet dat niet.

Palestijnen werden ook met honderden miljoenen per jaar gesponsord, al decenialang, totdat ze een terreurorganisatie als regering kozen, gek he?

En tenslotte, ik heb al vaak genoeg gezegd dat israel ook dingen fout doet, maar blijkbaar kan je geen enkele kritiek verdragen.

Ook al zijn dit soort discussies vaak erg fel en pittig, is het niet nodig om op de man te spelen met bepaalde toespelingen.

Dat is helemaal nergens voor nodig en op deze manier zwak je alleen je eigen punt af.

Dus hou 't svp netjes allemaal. (Wie de schoen past...)

trekken hem aan...

Wanneer worden er nukes gebruikt? Zijn we in 1x van het zooitje af. Dit zat er al zolang aan te komen. Dit is niet meer diplomatiek op te lossen. Als iran zich er mee gaat bemoeien is het WO3 maar dat is een kwestie van tijd.

QUOTE=psycho_b]Heb ik, maar ik vind deze opvatting niet zo sterk uitkomen als je andere:)[/QUOTE]

Om kracht bij mijn punt te zetten en wat oorlog onder andere voortbrengt :(
Het zal je kind maar zijn die daar ligt....:(
Ik vraag me echt af hoe zo een bombardement fout kan gaan ???
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

CitizenDildo zei:
Precies.

Karma voor deze post.

Isreal heeft het gewoon gehad, die palestijnen blijven maar zinloze tereuraanslagen plegen op burgerlijke/militaire doelen, en nu is de maat vol.

Al meer dan 200 doden in Libanon

Het aantal mensen dat in zes dagen van Israëlische aanvallen in Libanon is omgekomen, is opgelopen tot 207. Door bombardementen en beschietingen kwamen vandaag 47 mensen om het leven.

Dag van zwaar geweld Libanon

Veel burgers
Onder de doden zijn 195 burgers
en twaalf Libanese militairen. Zeker 440 mensen zijn gewond geraakt sinds het begin van het conflict. Aan Israëlische zijde zijn tot nu toe 24 mensen om het leven gekomen.

Dit zijn de dan ook de mensen DIE ER TOTAAL niks mee te maken hebben
Teringzionisten

Laatst bewerkt:
Als US-citizen kan je in ieder geval zelf dokken voor je repatriatie :

Lebanon Situation Update - July 15, 2006

July 15, 2006 This information is current as of today, Sat Jul 15 12:20:12 2006.

A message to the American citizens in Lebanon:

The Department of State continues to work with the Department of Defense on a plan to help American citizens depart Lebanon. As of the morning of July 15, we are looking at how we might transport Americans to Cyprus. Once in Cyprus, Americans can then board commercial aircraft for onward travel. Commercial airlines provide the safest and most efficient repatriation options to final destinations.

The Department of State reminds American citizens that the U.S. government does not provide no-cost transportation but does have the authority to provide repatriation loans to those in financial need. For the portion of your trip directly handled by the U.S. Government we will ask you to sign a promissory note and we will bill you at a later date. In a subsequent message, when we have specific details about the transporation arrangments, we will inform you about the costs you will incur. We will also work with commercial aircraft to ensure that they have adequate flights to help you depart Cyprus and connect to your final destination.

The Department of State continues to work around the clock and will continue to send updates as appropriate.
[Link niet meer beschikbaar]

Daarbij wordt je dan ook nog gedropt in het redelijk nabij gelegen Cyprus en van daaruit mag je het zelf uitzoeken hoe je thuis komt. Wat een heerlijk land toch ook de USA.

spiertje16 zei:
Om kracht bij mijn punt te zetten en wat oorlog onder andere voortbrengt :(
Inderdaad. Dat is oorlog. En niet die zwakzinnige heldhaftige bullshit die ik gisteren in de oorlogsfilm Patton zag. :mad:

o.t. Het lijkt er op dat Israël een serieuze poging onderneemt de Hezbollah voor eens en voor altijd uit te roeien. Daar is wat voor te zeggen omdat de Hezbollah is opgericht met als belangrijkste doel de staat Israël te vernietigen.

@ EricR: :roflol: maarrrrrr the U.S.A. is economisch wel heel sterk. Dat is ook belangrijk. :D Het is een land waar je het heel goed hebt als je over genoeg centen beschikt.

Laatst bewerkt:
Misschien een idee om de DBB Knokploeg er heen te sturen om een stevige babbel te hebben met Hezbollah, Hamas, Al axa en Israël.

Een kwaaie Testo, dan moet het lukken. We gieten een liter of 6 bacardi in ‘m, dan is Testo licht aangeschoten. En dan zal hij die knuppels daar in het plat Amsterdams eens even goed de waarheid zeggen. :D

Voordat er een eenzijdig beeld ontstaat van die bombardementen, de Hezbollah bestookt Israel ook constant met hun Katusha raketten. Alleen heeft Israel wat meer militaire kracht dan de Hezbollah.

Ik was me er ook wel van bewust dat het van beide kanten komt...

En de benzineprijzen schiet zo weer omhoog door dit geneuzel

EricR zei:
Voordat er een eenzijdig beeld ontstaat van die bombardementen, de Hezbollah bestookt Israel ook constant met hun Katusha raketten. Alleen heeft Israel wat meer militaire kracht dan de Hezbollah.
Precies, als Hezbollah de helft van Israelische militaire kracht had, zou Israel niet meer bestaan denk ik.

Tsja, je wordt er wel moedeloos van. Al die onschuldige Libanese vrouwen en kinderen die omkomen zorgen natuurlijk dat de volgende lichting strijders straks klaarstaat om raketaanvallen op Israel uit te voeren, waarop Israel weer terugslaat. Ik zie het niet meer goedkomen daar. Lang leve godsdienst.

Het is gewoon de schuld van Jezus, ouwe relschopper !

Zelda zei:
Tsja, je wordt er wel moedeloos van. Al die onschuldige Libanese vrouwen en kinderen die omkomen zorgen natuurlijk dat de volgende lichting strijders straks klaarstaat om raketaanvallen op Israel uit te voeren, waarop Israel weer terugslaat. Ik zie het niet meer goedkomen daar. Lang leve godsdienst.

Dat is een feit. Alles wat Israel nu de Libanese bevolking laat meemaken is koren op de molen voor Hezbollah. Kinderen die familieleden verliezen of zelf gewond raken. Vaders die hun winkeltje kwijtraken waardoor er helemaal geen inkomsten meer binnenkomen. Israel zorgt zelf voor de haat tegen zichzelf. Jammer voor de Israelische bevolking die zelf ook slachtoffer is. De regering van Israel en de VS zorgen er zelf voor dat een steeds groter wordende massa een haat jegens hen ontwikkeld.

Zelda zei:
:stupid:

Mijn persoonlijke mening is dat de bijbel / koran / thora door een groep mensen is geschreven als een soort handleiding om een redelijk beschaafde samenleving op te kunnen bouwen waarin de oerinstincten worden beteugeld.

Dan is het wel redelijk ironisch dat juist de heilige geschriften de drijfveer vormen om een samenleving te willen vernietigen. Maarja dat heb je met de mens, dat is de aard van het beestje.

Terug
Naar boven