Fitness Seller

Oorlogswinter - De shit is aan!!!

• Topic Starter Topic Starter
Haha, deal.

Ja zeker, 150 heb ik een tijd geleden al gedaan, dat ging aardig.

Ik moet me er echt ff wat meer op gaan zetten en wat intensiever mee bezig zijn. Naja, even weer wsb trainen en toch snel een 160 squat maken.

Beetje consistentie man... WSB is niet zomaar iets om telkens even te doen. Je kan binnen dat principe genoeg aanpassen als je periodes minder kan trainen of meer op massa wil trainen.

---------- Toegevoegd om 02:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:36 ----------

1*140 is trouwens aardig gay. Herbeginnen met knallen moet je doen! Je was goed bezig

gewoon knallen rob dan komt die 160 zo

160 zit er zeker in Rob! Even doorbijten:fire:

Beetje consistentie man... WSB is niet zomaar iets om telkens even te doen. Je kan binnen dat principe genoeg aanpassen als je periodes minder kan trainen of meer op massa wil trainen.

---------- Toegevoegd om 02:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:36 ----------

1*140 is trouwens aardig gay. Herbeginnen met knallen moet je doen! Je was goed bezig

Ja ik weet het. Punt is dat ik sinds ik aan WSB begonnen ben eigenlijk pas écht wat interesse in training en trainingstechnieken heb gekregen, of iig op zo'n manier dat ik andere dingen wil proberen. Daarom zit ik de afgelopen maanden elke keer te switchen en klooien. Bovendien is hoofdzaak 1 voor mij nog steeds massa, en dat zit nog steady gelukkig.

Maar idd, ik ga nu weer even een tijd aan WSB. De doelen voor de komende weken/maanden zijn:

Squat: 160kg
Deadlift: 210kg
Bench: 115kg

Dat moet relatief snel te fixen zijn.

WSB is de shit om massa te gainen, ik doe niks anders (ja oke, wat SM events) en ik hoor nu nog steeds van mensen om me heen dat ik buffer aan t worden ben. Met de wsb assistance kun je genoeg die massive biceps van je pompen ouwe G-spotmeister

Idd. DE dag volledig vervangen door RE en je zit met super veel massawerk. Da's het toffe aan WSB, je bent zo flexibel en kan je schema constant aanpassen aan je zwakke punten of doelen.

Ja ik weet het. Ik ging ook als een speer in die 4 weken WSB. Maar toen werd het wat drukker en een splitje blijft verleidelijk haha. Maar nu na maandje split weer terug aan de WSB. Morgen ME UB, i like!!!

Rob G moet je niet weer een mooi verhaal schrijven?
zag gisteren je verhaal over de zomer van een aantal jaar geleden staan in je oude log.
haha mooi man!

Rob G moet je niet weer een mooi verhaal schrijven?
zag gisteren je verhaal over de zomer van een aantal jaar geleden staan in je oude log.
haha mooi man!

Whaha, misschien moet ik er wel weer eens 1tje schrijven ja, moet wel zelf ook goed hardcore zijn dan, anders is het een beetje hypocriet haha ;)

ME UB

Military press
8 x 40
8 x 45
5 x 50
5 x 55
3 x 60
3 x 60
3 x 60

Mja, zittend ben ik toch wel wat sterker met deze oefening. Maar nu ff tijdje staand doen, dan gaat het vanzelf beter.

Seated dumbbell press (lichte hoek)
5 x 24
5 x 34
4 x 34 (ging niet soepel met op zijn plek brengen)

Chinups (hammer grip)
10 x bw
9 x bw
8 x bw

Barbell row (handpalm naar boven)
10 x 50
10 x 60
10 x 70

Dumbbell side raise
8 x 18
6 x 22
10 x 10 (super strikt)
10 x 10 (super strikt)
static hold: 7 kg voor 30 seconde.

Haha, die baby dumbbells begonnen aardig te verzuren.

Dumbbell triceps extensions (zittend)
12 x 28
10 x 34
10 x 40

Dumbbell shrugs (op incline bankje)
12 x 24 (super strikt met paar sec. hold)
10 x 42
10 x 42

Aardige training, maar moet echt ff rustig aan doen met mijn onderrug. Voelde niet helemaal goed bij die military presses en vooral bij die barbell row. Die epic fail deadlifts van 2 weken geleden waren echt killer.

DE LB

Speed Box Squat
opwarmen
10 x 2 x 100

Stiff Legged Deadlift:
10 x 60
10 x 90
10 x 90

Nog steeds beetje rustig met de onderrug.

Lunges
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Ab Machine:
3 x 12 x ?

Leg Raise
3 x 15 x bw

Nog wat gammele onderrug dus die wat ontzien. Was ook weer zwaar om met de spierpijn in de benen weer een DE LB training te maken. Maar toch weer erg lekker, weer zin om de komende weken volle gas WSB te gaan knallen!

MP staand is sowieso veel meer wennen idd, stabilisatie van je core komt dan meer om de hoek kijken. Maar dat went snel, met een 110 kg bp moet die MP wel richting een 75-80 kg kunnen gaan in korte tijd

Ja idd dat denk ik ook wel. Die 3 x 3 x 60 ging prima. Een 65 had er zeker ingezeten. Naja, next time!

goed bezig rob, als je weer naar split gaat kom ik een keer bij de TU kijken

Nee heb er wel gestudeerd maar tegenwoordig in Den Bosch
Woon in Bergeijk dus is wel te doen toch, lijkt me wel mooi!

Hoe zit het gast?

Ja wel wat getraint deze week, maar niet loggenswaardig. Vorig weeken was ontzettend hard (all nighter acid feest), deze week onderhoud, afgelopen weekend was echt killer (3 feesten in 2 dagen). Volgend weekend naar scotland met vrienden, wordt ook taai. Daarna 2 maanden turbo hardcore. Ik begin dan met cutten wat ik zoals altijd doe met hard disipline. Dus volgende week nog wat goede trainingen, laatste bier weekend en dan 2 maanden straight edge met training als prioriteit nr. 1.

Succes met cutten xRobGx

Terug
Naar boven