Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice!
vandaag weer trainen?
en heel veel succes met je doelen![]()

Kijk 3 x PR bijschrijven! Ideaal. Succes gaat goed zo![]()
Hey man! Goed werk! Je bent lekker bezig! Ben ook pas net weer begonnen, merk dat je in het begin erg snel gained, lekker he![]()

Succes met SS Heljen!
Zie ik het goed dat je de BP niet heb verhoogt?
De squat gaat wel lekker zo te zien en de Deadlift zeker.. Waar heb je trouwens je info vandaan? Van het boek, E-book of internet?
Trouwens een tip, hier hoef je niks mee te doen.. maar als warming up voor elke oefening:
2x5x20 kg
1x5x50%
1x3x70%
1x2x90%
De percentages zijn dan variabel, afhankelijk van welk gewicht je vandaag gaat doen.
Stel dus dat je vandaag 3x5x70 kg wil squatten dan ziet je warming up er zo uit:
2x5x20 kg (vaak is dit alleen de barbell)
1x5x45 kg
1x3x63 kg (kan je afronden naar 65 kg, voor de makkelijkheid)
1x2x81 kg (hier maak je dan 80 kg)
Hier mee werd ik altijd erg goed warm en de warming up groeit mee met je progressie!
Succes ermee!

Geen probleem
Hoezo gebruik je pre workout supps? Geen tijd of zin om een eetschema te maken en te volgen?
Verhogen met 5 kg per keer is haalbaar, maar toen ik dit schema volgde ging mijn voorkeur uit naar 2,50 kg per training verhogen.. dit was vooral fijn toen ik met squat en deadlift richting de 100 kg ging..
.
. De gewichten beginnen al goed omhoog te gaan.