XXL Nutrition

Op naar de 70 kg met Rippetoe

nice!
vandaag weer trainen?:D
en heel veel succes met je doelen;)

succes:)

• Topic Starter Topic Starter
Training 3

Vandaag stond mijn 3de training met mijn supplementenstack op het programma (zie log).

De resultaten spreken ook al voor zich. Ik neem duidelijk veel meer gewicht en ik kan veel harder en langer doorgaan. Ook mijn herstel is duidelijk toegenomen.

Vandaag workout B. (Vorige week A,B,A) (Deze week B,A,B)

Om even te recapituleren. Mijn vorige PR's na deze workout. :lifter:

Squat: 3 sets, 5 reps, 56 kg.
BOR: 3 sets, 5 reps, 52 kg.
MP: 3 sets, 5 reps, 26 kg.

Mijn PR's na deze workout.

Squat: 3 sets, 5 reps, 60 kg.
BOR: 3 sets, 5 reps, 55 kg.
MP: 2 sets, 5 reps, 28 kg. (3de set teruggegaan naar 26 kg)

Hieronder voor degene die interesse hebben in mijn hele workout.

Squat:
- 10 x 13 kg.
- 10 x 23 kg.
- 5 x 40 kg.
- 3 sets, 5 reps, 60 kg.

BOR:
- 10 x 40 kg
- 3 sets, 5 reps, 55 kg.

MP:
- 10 x 13 kg.
- 10 x 23 kg.
- 2 sets, 5 reps, 28 kg (Waren loodzwaar)
- 5 x 26 kg. (Even terug moeten gaan naar 26 kg)

Wide grip chin ups:
- 3 sets 5 reps

Als toevoeging ook nog 10 x 15 kg barbell curls.

Toen was het vat volledig leeg. Maar ik ben wel erg voldaan.

Kijk ook al uit naar de weging van komende woensdag. Kijken als ik al iets ben bijgekomen. :D

Kijk 3 x PR bijschrijven! Ideaal. Succes gaat goed zo:)

netjes man! keep going.

Hey man! Goed werk! Je bent lekker bezig! Ben ook pas net weer begonnen, merk dat je in het begin erg snel gained, lekker he :)

Kijk 3 x PR bijschrijven! Ideaal. Succes gaat goed zo:)

Hey man! Goed werk! Je bent lekker bezig! Ben ook pas net weer begonnen, merk dat je in het begin erg snel gained, lekker he :)

Dankje allemaal. :D

Het gaat inderdaad erg goed. De gewichten gaan heel goed omhoog. Nu nog hopen dat mijn gewicht ook volgt. :D

Nu al even een korte update. :D

Vorige week woensdag gestart op 64 kg.
Deze ochtend mij gewogen en woog ik 65.4 kg.
Dus op 1 week 1.4 kg erbij.

Hopen dat de volgende weken ook succesvol zijn. :D

Goeie 3 weken nog dan zit je al aan de 70!

Training 4

Vandaag workout A.

Squat:
- 10 x 23 kg.
- 10 x 50 kg.
- 3 sets, 5 reps, 60 kg.

Benchpress:
- 10 x 33 kg.
- 3 sets, 5 reps, 50 kg.

Deadlift:
- 10 x 50 kg.
- 5 x 80 kg. (PR)

Dips:
- 3 x 10 Bodyweight.

Succes met SS Heljen!
Zie ik het goed dat je de BP niet heb verhoogt?
De squat gaat wel lekker zo te zien en de Deadlift zeker.. Waar heb je trouwens je info vandaan? Van het boek, E-book of internet?

Trouwens een tip, hier hoef je niks mee te doen.. maar als warming up voor elke oefening:

2x5x20 kg
1x5x50%
1x3x70%
1x2x90%

De percentages zijn dan variabel, afhankelijk van welk gewicht je vandaag gaat doen.
Stel dus dat je vandaag 3x5x90 kg wil squatten dan ziet je warming up er zo uit:
2x5x20 kg (vaak is dit alleen de barbell)
1x5x45 kg
1x3x63 kg (kan je afronden naar 65 kg, voor de makkelijkheid)
1x2x81 kg (hier maak je dan 80 kg)

Hier mee werd ik altijd erg goed warm en de warming up groeit mee met je progressie!

Succes ermee!

Laatst bewerkt:
Succes met SS Heljen!
Zie ik het goed dat je de BP niet heb verhoogt?
De squat gaat wel lekker zo te zien en de Deadlift zeker.. Waar heb je trouwens je info vandaan? Van het boek, E-book of internet?

Trouwens een tip, hier hoef je niks mee te doen.. maar als warming up voor elke oefening:

2x5x20 kg
1x5x50%
1x3x70%
1x2x90%

De percentages zijn dan variabel, afhankelijk van welk gewicht je vandaag gaat doen.
Stel dus dat je vandaag 3x5x70 kg wil squatten dan ziet je warming up er zo uit:
2x5x20 kg (vaak is dit alleen de barbell)
1x5x45 kg
1x3x63 kg (kan je afronden naar 65 kg, voor de makkelijkheid)
1x2x81 kg (hier maak je dan 80 kg)

Hier mee werd ik altijd erg goed warm en de warming up groeit mee met je progressie!

Succes ermee!

Dankje voor je tip. :D
Ga ik zeker eens testen. :D
Ik heb de info van de video van Rippetoe gehaald en van het internet.
De bench en de squat heb ik inderdaad niet verhoogd.

Ik combineer deze training met NoxiPro en de trainingen dat ik deze pre workout neem dan heb ik veel meer kracht. De training erna probeer ik dit gewicht te evenaren.

Dus volgende week maandag bij workout A ga ik deze nemen. Dan de Bench verhogen naar 55. Denk dat dit wel moet lukken aangezien het vandaag ook vlot ging. :D

Geen probleem ;)

Hoezo gebruik je pre workout supps? Geen tijd of zin om een eetschema te maken en te volgen?

Verhogen met 5 kg per keer is haalbaar, maar toen ik dit schema volgde ging mijn voorkeur uit naar 2,50 kg per training verhogen.. dit was vooral fijn toen ik met squat en deadlift richting de 100 kg ging..

Geen probleem ;)

Hoezo gebruik je pre workout supps? Geen tijd of zin om een eetschema te maken en te volgen?

Verhogen met 5 kg per keer is haalbaar, maar toen ik dit schema volgde ging mijn voorkeur uit naar 2,50 kg per training verhogen.. dit was vooral fijn toen ik met squat en deadlift richting de 100 kg ging..

Als alles goed is staat mijn eetschema in mijn eerste post. :p.
Ik heb nu voor de eerste keer eens ook een supplementen stack gebruikt. De link hiernaar staat in mijn handtekening. Normaal hou ik het op creatine. Hierna ga ik daar ook nog de EAA en WMS aan toevoegen. :D

Leuk compleet logje van wat je doet, ik zeg abbo :)

Nette training. Probeer idd op de bench verhoging van 2,5 te doen dat is zat. Squat en DL is 5 kg zeker haalbaar.

Ga deze ook eens volgen :)

Terug
Naar boven