XXL Nutrition

Op naar de 70 kg met Rippetoe

Thanks :thumbs: Als ik je stats nu bekijk geeft me dit motivatie om ook richting 80 kg te gaan :D

Je legt de lat steeds hoger voor jezelf. Ik weet nogwel dat de weegschaal een paar dagen constant de 70kg aangaf toen was ik echt trots op mezelf. Maja dan wil je meer he ;) Toen werd het 75kg en sinds kort boven de 80kg :) Tussen de 80 en 100 zit niet echt een leuk getal haha dus is mijn doel wel voor het eind van het jaar de 100 aan te tikken als dat lukt :D

• Topic Starter Topic Starter
Je legt de lat steeds hoger voor jezelf. Ik weet nogwel dat de weegschaal een paar dagen constant de 70kg aangaf toen was ik echt trots op mezelf. Maja dan wil je meer he ;) Toen werd het 75kg en sinds kort boven de 80kg :) Tussen de 80 en 100 zit niet echt een leuk getal haha dus is mijn doel wel voor het eind van het jaar de 100 aan te tikken als dat lukt :D

Ik wens je in elk geval heel erg veel succes ;).

Mijn doel is momenteel 75 kg (droog). Maar ik denk als ik dit haal ik toch ook verder ga willen gaan naar de 80+ :D

Vergeet die 100kg maar, dat haal je alleen met 1 van deze 2 vrienden. Vet of AAS.

Abbo, kan ik een beetje zien hoe ons wedstrijdje verloopt :)

Je hebt wel een beetje een valse start he aangezien je al zwaarder bent dan newme en mij. Dus eigenlijk moet je eerst naar 63 cutten :p

Je hebt wel een beetje een valse start he aangezien je al zwaarder bent dan newme en mij. Dus eigenlijk moet je eerst naar 63 cutten :p

Haha. :p.

Maar in verhouding ben ik nog de magerste. :p. Ben namelijk 1m86 bij 65 kg.

21 kg onder lengte.

Jij bent 10 kg onder je lengte. :p
En NewMe 17. :p

:roflol:

Helemaal mee eens overigens:p

ik moet zeggen dat dit me wel motiveert:D

Laatst bewerkt:
:roflol:

Helemaal mee eens overigens:p

ik moet zeggen dat dit me wel motiveert:D

Ja mij eigenlijk ook. :D

Kan niet wachten om morgen terug de gewichten vast te nemen. :D

Doel voor morgen. 65 kg squat. 28 kg MP (nu de ganse 3 sets), BOR 58 kg. :D

Ja mij eigenlijk ook. :D

Kan niet wachten om morgen terug de gewichten vast te nemen. :D

Doel voor morgen. 65 kg squat. 28 kg MP (nu de ganse 3 sets), BOR 58 kg. :D

65 kilo squat is nice, wel diep onder parallel he :)

Je BOR is wel een heel stuk hoger dan mijn Pendlay rows :o

Ik las een keer ergens dat de natural grens qua gewicht ongeveer je lengte in centimeters minus 98 is. Heb er verder geen bewijs voor, dat was op ervaring van zo'n trainingscoach. Voor mij zou 75 dan ongeveer mijn max natural zijn. Jij mag dan wel naar de 88 gaan :D

65 kilo squat is nice, wel diep onder parallel he :)

Je BOR is wel een heel stuk hoger dan mijn Pendlay rows :o

Ik las een keer ergens dat de natural grens qua gewicht ongeveer je lengte in centimeters minus 98 is. Heb er verder geen bewijs voor, dat was op ervaring van zo'n trainingscoach. Voor mij zou 75 dan ongeveer mijn max natural zijn. Jij mag dan wel naar de 88 gaan :D

Vergeet dat maar wat je hebt gelezen ;)

Mijn max zou dan 86 kilo zijn.

Maar, ik ben in 3 jaar tijd van 55 kilo naar nu 85 kilo gegaan. 30kg in 3 jaar tijd, en ik kan je vertellen dat ik genoeg natural kan bereiken. Had zelfs nog meer in die 3 jaar tijd kunnen bereiken maar door omstandigheden vaak wat afgevallen.

Wat de max is, verschilt per persoon is en met geen enkele formule te berekenen ;)

Training 5

Vandaag tijdens de training de tip van Ice leovince ivm de warming up uitgevoerd. :thumbs: Heb de gewichten wel aangepast om minder de schijven te moeten wisselen. (Altijd in de positieve zin)

Training afgesloten met 3 PR's. :D

Squat:

Warm up
- 2 x 5 x 23 kg.
- 1 x 5 x 33 kg.
- 1 x 3 x 50 kg.
- 1 x 2 x 60 kg.

Werk sets:
- 3 x 5 x 65 kg. (PR)

MP:

Warm up
- 2 x 5 x 13 kg.
- 1 x 5 x 23 kg.
- 1 x 3 x 25 kg.

Werk sets
- 3 x 5 x 28 kg. (PR)

BOR:

Warm up
- 2 x 5 x 28 kg.
- 1 x 5 x 40 kg.
- 1 x 5 x 05 kg.

Werk sets
- 3 x 5 x 56 kg.

Chin ups:

3 x 5 wide grip chin ups.

Nice wide grip chins:)

Mooie PR's neergezet. Ik vind alleen je squat een beetje laag t.o.v. van je BOR (scheelt maar 10kg). Squat je wel diep genoeg? Of heb je gewoon een sterke rug? ;)

Mooie PR's neergezet. Ik vind alleen je squat een beetje laag t.o.v. van je BOR (scheelt maar 10kg). Squat je wel diep genoeg? Of heb je gewoon een sterke rug? ;)

Benen heb ik lang slecht getraind. Dus vandaar dat ze misschien wat achterlopen. Rug is ook wel mijn sterkste spiergroep. Train ik ook het liefste.

Verder doe ik ook Zercher squats omdat ik geen squatrack heb. Weet niet als het hierdoor komt dat ik wat minder gewicht neem. Weet immers niet als gewone squats makkelijker of moeilijker gaan.

Terug
Naar boven