Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Nette training. Probeer idd op de bench verhoging van 2,5 te doen dat is zat. Squat en DL is 5 kg zeker haalbaar.
Dankje
. Morgen de Squat proberen naar 65. 
Dankje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training. Probeer idd op de bench verhoging van 2,5 te doen dat is zat. Squat en DL is 5 kg zeker haalbaar.
. Morgen de Squat proberen naar 65. 
Heb het toegevoegd in de eerste post. 64 kg bij 1m85

Succes man! Zelfde stats als waar ik een heeeele tijd geleden mee begon![]()

ThanksAls ik je stats nu bekijk geeft me dit motivatie om ook richting 80 kg te gaan
![]()
Toen werd het 75kg en sinds kort boven de 80kg
Tussen de 80 en 100 zit niet echt een leuk getal haha dus is mijn doel wel voor het eind van het jaar de 100 aan te tikken als dat lukt 
Je legt de lat steeds hoger voor jezelf. Ik weet nogwel dat de weegschaal een paar dagen constant de 70kg aangaf toen was ik echt trots op mezelf. Maja dan wil je meer heToen werd het 75kg en sinds kort boven de 80kg
Tussen de 80 en 100 zit niet echt een leuk getal haha dus is mijn doel wel voor het eind van het jaar de 100 aan te tikken als dat lukt
![]()
.
Ik wens je in elk geval heel erg veel succes.
Mijn doel is momenteel 75 kg (droog). Maar ik denk als ik dit haal ik toch ook verder ga willen gaan naar de 80+![]()
!Je legt de lat steeds hoger voor jezelf. Ik weet nogwel dat de weegschaal een paar dagen constant de 70kg aangaf toen was ik echt trots op mezelf. Maja dan wil je meer heToen werd het 75kg en sinds kort boven de 80kg
![]()
Vergeet die 100kg maar, dat haal je alleen met 1 van deze 2 vrienden. Vet of AAS.
Ging om het idee dat ik naar de 100kg toe wil thats all 
Dan word het 2jaarGing om het idee dat ik naar de 100kg toe wil thats all
![]()
Dan ben je wel heel erg optimistisch, 2 jaar zou ook heel knap zijn. Om 20kg vvm aan te komen! Onmogelijk niet, maar dat vergt 24/7 dedication.

Abbo, kan ik een beetje zien hoe ons wedstrijdje verloopt
Je hebt wel een beetje een valse start he aangezien je al zwaarder bent dan newme en mij. Dus eigenlijk moet je eerst naar 63 cutten![]()
.
. Ben namelijk 1m86 bij 65 kg.

Abbo, kan ik een beetje zien hoe ons wedstrijdje verloopt
Je hebt wel een beetje een valse start he aangezien je al zwaarder bent dan newme en mij. Dus eigenlijk moet je eerst naar 63 cutten![]()

Helemaal mee eens overigens
ik moet zeggen dat dit me wel motiveert![]()

Ja mij eigenlijk ook.
Kan niet wachten om morgen terug de gewichten vast te nemen.
Doel voor morgen. 65 kg squat. 28 kg MP (nu de ganse 3 sets), BOR 58 kg.![]()

65 kilo squat is nice, wel diep onder parallel he![]()
Je BOR is wel een heel stuk hoger dan mijn Pendlay rows
Ik las een keer ergens dat de natural grens qua gewicht ongeveer je lengte in centimeters minus 98 is. Heb er verder geen bewijs voor, dat was op ervaring van zo'n trainingscoach. Voor mij zou 75 dan ongeveer mijn max natural zijn. Jij mag dan wel naar de 88 gaan![]()

Mooie PR's neergezet. Ik vind alleen je squat een beetje laag t.o.v. van je BOR (scheelt maar 10kg). Squat je wel diep genoeg? Of heb je gewoon een sterke rug?![]()