MuscleMeat

Op onderhoud eten eten of langzaam opbouwen?

Michiel015

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
90kg
Hoi allemaal,

Ik ben ik maart begonnen met cutten. Ik woog op me hoogtepunt 94,5 kg. Momenteel weeg ik 85,6 kg dus er is een kleine 9 kg af. Ik wil nog een maandje doorgaan met cutten daarna wil ik echt voor spieren gaan. Het punt is nu ik redelijk wat vet kwijt ben ik eigenlijk niet wil aankomen in ieder geval geen vet. Ik had het plan om op onderhoud te gaan eten maar omdat ik heel lang ongeveer 800-1000 kcal onder onderhoud heb gegeten vraag ik mij af of ik gelijk op onderhoud moet gaan eten of dat ik het langzaam op moet bouwen. Kan iemand hier advies voor geven?

Alvast bedankt,

Michiel

boven onderhoud gaan eten als je aan wilt komen, als je onder onderhoud blijft eten ben je gewoon nog aan het cutten..

Onderhoud berekenen, (+-) 250kcal boven eten en vaak HIIT.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor de reacties heren. Maar ik moet dus gelijk boven onderhoud gaan eten 250 kcal ongeveer en daarnaast hiit training doen? Hoelang moet ik dan HIIT doen of hoeveel kcal en hoeveel keer per week?

Je hoeft geen hiit je zit in de bulk die vet kom je sws aan

• Topic Starter Topic Starter
Okee. Ik heb een voedingsschema gemaakt voor als ik 82 kg weeg, dan wil ik namelijk gaan bulken kan iemand kijken of dit een beetje in verhouding is? Ik weet dat ik vrij hoog in eiwitten zit maar dit is toch niet heel erg? Officieel is me onderhoud 3150 ofzo maar ik train 4 x per week en doe verder niets dus ik denk dat die iets lager ligt dus en heb hem op 2900 geschat.

Bijlagen

Terug
Naar boven