AndroidHealthClinic

Op weg om de grootste boom van het bos te worden

Haha ja was niet helemaal duidelijk geformuleerd van mijn kant. Ik denk dus dat 75cm met mijn lange stelten nog steeds niet echt huge eruit gaat zien.

Vorige 2 sessies gelukkig wel weer normaal 4x5x175 en 4x8x160 kunnen squaten. Onderrug blijft nog wel zeuren dus blijf trouw m'n mobility drill doen iedere dag.

Volgens mij biedt enanthate vaker dan 2x per week prikken niet echt voordelen? Welke spots rouleer jij? Test rouleer ik quads en de mast in schouders en triceps.

Rip why?

Wel goede streef, ga ik ook voor.
nice man, goede volume ook.
Is het niet gewoon een pomp in de onderrug door de gear en veel foreward lean ivm lange femurs?

Kan me herinneren dat er hier ooit een onderzoek langs kwam dat het met Enanthate ook nog voordelen bood om EOD te prikken.
Ik heb best wel serieus last van pip dus wil ook niet te veel ML per keer prikken, ik pak quads en delts.
Triceps is wel hardcore, welke head?

Waarom? DBB uitdaging en moest winnen :lol:
Soms moet je gewoon even all out gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Wel goede streef, ga ik ook voor.
nice man, goede volume ook.
Is het niet gewoon een pomp in de onderrug door de gear en veel foreward lean ivm lange femurs?

Kan me herinneren dat er hier ooit een onderzoek langs kwam dat het met Enanthate ook nog voordelen bood om EOD te prikken.
Ik heb best wel serieus last van pip dus wil ook niet te veel ML per keer prikken, ik pak quads en delts.
Triceps is wel hardcore, welke head?

Waarom? DBB uitdaging en moest winnen :lol:
Soms moet je gewoon even all out gaan.

Nee tijdens trainen namelijk nergens last van. Is puur in de ochtend na het slapen. Backpumps blijf ik gelukkig tot op heden bespaard.

Mn test is 300 mg / ml en gelukkig 0 pip dus niks te klagen hier😅 triceps pak ik de long head. Best prima plek om te prikken vind ik.

Eigenlijk is vandaag m'n rustdag maar omdat ik vanmiddig een fysio behandeling heb en morgen dus geen benen kan trainen, vandaag maar gaan trainen. Goede keuze achteraf want net een ziek squat pr gezet😎

Er stond 4x5x177,5 op het menu. De eerste 3 setjes gingen dusdanig makkelijk dat ik een amrap op set 4 wilde proberen. Dit resulteerde in een 8x177,5 RPE 8-9🥳 Alltime pr staat nog steeds op 1x185

Damn dude dat zijn nog eens squats, techniek ook erg mooi!

Ziet er goed uit die squat!

177.5 :D jij ekte sterk!

Week 9 zit er inmiddels op en het einde begint langzaam in zicht te komen.

Gedurende de week had ik last van een lage slaapkwaliteit. Lastig in slaap komen en veel wakker wat ervoor zorgde dat ik niet uitgerust wakker werd in de ochtend. Tevens 2 uitschieters gehad qua kcal inname: de ene avond ging het om een bak borrelnoten die zo naar binnen gewerkt werd, de andere avond eindigde in de kroeg met de nodige alcoholische versnaperingen wat ook nog eens resulteerde in een brakke zaterdag erna. Meteen weer een goede reminder waarom alcohol steeds verder zakt op mijn lijstje geestverruimende middelen :p

Qua trainingen gaat de progressie inmiddels wat minder hard dan een paar weken terug, wat ook niet gek is zo op het einde. Voornamelijk de push-trainingen is het nu strijden om iedere training meer reps of meer gewicht toe te voegen. Pull trainingen gaan nog wel okay en leg-trainingen kan ik nog goed blijven plussen.

Dagelijkse voeding blijft komende week nog steeds op 4900 kcal staan. Afgelopen week was zo gezegd een uitschieter.

Shape is nog steeds vergelijkbaar met de laatste paar foto's. Wellicht hier en daar een klein beetje softer.

Verschil %Gem kcal
Week 098,8
Week 1101,83,034220
Week 2103,71,884294
Week 3104,91,174330
Week 41061,074473
Week 5106,20,114482
Week 6107,20,934803
Week 7107,204795
Week 8107,80,584923
Week 9108,70,845115

Roa is trouwens teruggegaan naar 20mg EOD. Rug en schouders zijn zo goed als schoon en ik wil kijken of dit de laatste 3 weken te onderhouden valt met 20mg EOD.

Zat er nog over te denken om een kleine bloedtest te laten doen nu de blast op zijn einde loopt. Het zou dan gaan om bloedbeeld, cholesterol en leverwaarden. Datgene wat me tegenhoudt is dat je er eigenlijk toch niets aan hebt om die waardes nu te weten, je kan er immers voor nu toch niks aan veranderen:o

Weet niet hoe andere blast/cruise gebruikers dit doen qua bloedtesten? @wovano @Strive4muscle @Spambod @vntl @Shadow Project

Meestal doen mensen bloedtesten aan het einde van een cruise om te kijken of ze weer een blast “kunnen” beginnen. Als je bijvoorbeeld 12 weken blast en daarna weer minimaal 12 weken cruiset (dus enigszins een conservatieve/verstandigere aanpak hanteert) is dat het meest logische om te doen.

Maar als je bijvoorbeeld steeds 12 of 16 of 20 weken blast en daartussen steeds maar een paar weken cruiset, dan zou het logischer zijn om af en toe je bloed te testen wanneer je on bent; je bent immers het grootste gedeelte van het jaar aan het blasten en zo krijg je dus het beste beeld van hoe fucked up alles is als je aan het blasten bent.

Dat is een beetje hoe ik het zie.

dit is hoe ik het zie: de meeste gebruikers doen een bloedtest aan het einde van hun cruise, naar mijn mening zijn ze dan aan het zoeken naar een goede uitslag, ik zou persoonlijk willen weten wat een kuur met me zou doen en daarom aan het einde van mijn blast en aan het einde van mijn cruise, zo krijg je het meest complete beeld lijkt me.

dit is hoe ik het zie: de meeste gebruikers doen een bloedtest aan het einde van hun cruise, naar mijn mening zijn ze dan aan het zoeken naar een goede uitslag, ik zou persoonlijk willen weten wat een kuur met me zou doen en daarom aan het einde van mijn blast en aan het einde van mijn cruise, zo krijg je het meest complete beeld lijkt me.
Het is de bedoeling van een cruise om je bloedwaarden te laten normaliseren, dat ze tijdens je blast fucked up zijn weet iedereen. Waarom zou je daar een beeld van willen hebben?

wat een idioot ben jij zeg, er zijn mensen die een beeld willen hebben van wat het doet, en niet maar 2 maanden per jaar een goed bloedbeeld willen hebben.

Het is de bedoeling van een cruise om je bloedwaarden te laten normaliseren, dat ze tijdens je blast fucked up zijn weet iedereen. Waarom zou je daar een beeld van willen hebben?

Als je langer on bent dan off is dat misschien wel goed om te weten

wat een idioot ben jij zeg, er zijn mensen die een beeld willen hebben van wat het doet, en niet maar 2 maanden per jaar een goed bloedbeeld willen hebben.
Er is toch bekend dat het je bloedwaarden fucked (bepaalde middelen meer dan andere), veel kan je daar toch niet tegen doen tijdens een blast. Mafkees

Als je langer on bent dan off is dat misschien wel goed om te weten
Want?

Er is toch bekend dat het je bloedwaarden fucked (bepaalde middelen meer dan andere), veel kan je daar toch niet tegen doen tijdens een blast. Mafkees

Want?

Dan weet je dus met wat voor verneukte bloedwaarden je het merendeel van de tijd mee rondloopt en kan je er evt wat aan doen

Bloedtest voornamelijk tijdens cruise, laatste keer wel keertje bewust tijdens een (milde) blast. Maar deed voorheen voornamelijk heel lang cruisen en kort blasten, maar ben dat nu beetje aan het omdraaien.
Moet nog bedenken hoe ik dat precies ga doen met bloedwaarden checken omdat het anders inderdaad valse voorstelling geeft.

Goede discussie wel, denk dat ik voor nu geen bloedtest ga doen. Plan is nu om tot het einde van het jaar te gaan cruisen. Nog even kijk hoe volgend jaar eruit gaat zien maar wanneer ik langer/frequenter ga blasten, toch maar eens een bloedtest tijdens een blast gaan doen.

Week 10 zit er op.

Gewicht blijft een beetje hangen tussen de 108 en 109.
Qua kracht merk ik dat de rek er ook steeds meer uit begint te raken.
Laatste 2 weken gaat de voeding naar 5100 kcal om het onderste uit de kan te halen.

Verschil %Gem kcal
Week 098,8
Week 1101,83,034220
Week 2103,71,884294
Week 3104,91,174330
Week 41061,074473
Week 5106,20,114482
Week 6107,20,934803
Week 7107,204795
Week 8107,80,584923
Week 9108,70,845115
Week 10108,6-0,144881

Afgelopen zaterdag ook een beetje uit de hand gelopen :o . 2e date via Tinder bij mij thuis waar in de loop van de avond de huis-tuin-en-keuken-apotheek op tafel is gekomen. Uiteindelijk wel nog 4 uurtjes slaap op zondagochtend gepakt maar voel me vandaag nog redelijk katerig. Net wel gewoon verstand op 0 en benen getraind en de komende week goed bij slapen.

Roa op 20mg EOD blijkt voor mij trouwens voldoende om mn rug nagenoeg schoon te houden.

Zal in week 12 uiteraard nog de nodige foto's maken om de progressie te laten zien.

Terug
Naar boven