XXL Nutrition

Op welke manier zelfmoord plegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand die zelfmoord wil plegen komt hier inspiratie opdoen, Slotje op dit topic!!

heb ooit eens op een werk wat perslucht in een snijwonde aan m'n hand gekregen. mijn hand zat voor een gedeelte met lucht die ik er razendsnel moest uitduwen, voelde meteen zware tintelingen door m'n lijf gaan, lijkt me niet zo'n rustige dood.

paniekeerde je niet? en gwn duwen?

OT: Ik heb hier al zeker over nagedacht; Ik werk nog niet maar ik zou een halfjaartje gaan werken bij de macdo, hiermee koop ik alle harde drugs die je maar kan krijgen (favorabel heroin coke mdma etc). Eerst rape in een 14 year old gwn om het strakste k*tje ooit te voelen; daarna (keitrots) pak ik alle drugs tegelijk en zie wat voor effect het heeft

daarna ga ik naar een druk bezette plaats (egt heeeel veel mensen) met een dikke C4 pak om me middel heen en blaas ik me op

i ain't stepping out of this world alone; mss dat ik iedereen dat ik niet mag eerst stiekem ga assasinate en de zelfmoord is gepleegd voor the bodies gevonden zijn

• Topic Starter Topic Starter

OT: Ik heb hier al zeker over nagedacht; Ik werk nog niet maar ik zou een halfjaartje gaan werken bij de macdo, hiermee koop ik alle harde drugs die je maar kan krijgen (favorabel heroin coke mdma etc). Eerst rape in een 14 year old gwn om het strakste k*tje ooit te voelen; daarna (keitrots) pak ik alle drugs tegelijk en zie wat voor effect het heeft

daarna ga ik naar een druk bezette plaats (egt heeeel veel mensen) met een dikke C4 pak om me middel heen en blaas ik me op

i ain't stepping out of this world alone; mss dat ik iedereen dat ik niet mag eerst stiekem ga assasinate en de zelfmoord is gepleegd voor the bodies gevonden zijn

TIP: Minder films kijken:eek:

Gelukkig besta jij alleen op internet.

Gelukkig besta jij alleen op internet.

Jammergenoeg bestaat hij ook in het echt. Real life friends noemen ze dat dan..

OT:

Ik denk dat als je drugs pakt voor je springt je nietmeer gaat willen springen. Tenzij je een meester in timing bent en het laat opkomen terwijl je valt ;) Suckt wel als je timing wat off is dan.

OT:

Ik denk dat als je drugs pakt voor je springt je nietmeer gaat willen springen. Tenzij je een meester in timing bent en het laat opkomen terwijl je valt ;) Suckt wel als je timing wat off is dan.

eerst wat vvm kweken gozer, dan praten

OT:

Als je niet wil springen is het nog allemaal oke, als je geld op is en je bent verslaafd zul je daar misschien anders over denken als je toch al depressief was.

eerst wat vvm kweken gozer, dan praten

Mjep, kweekt gij anders eerst wa svm.

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

Als je niet wil springen is het nog allemaal oke, als je geld op is en je bent verslaafd zul je daar misschien anders over denken als je toch al depressief was.

Mja, maar het ging er over dat je wel wilt springen hé. En had niets met verslaafd te maken. Gewoon, je wilt dood voor welke reden dan ook en je kiest ervoor drugs te pakken en te springen.. Ik denk als je wacht tot drugs werkt, dat je je bedenkt. (als het over xtc, lsd, mdma gaat alleszinds. Niet over coke ofzo, maar why the **** zou iemand coke pakken voor hij springt :p)

Bedoel je daarmee te zeggen dat je "real life friend" in het echt ook zulke dingen uit kan halen?

Moest het ooit zo ver komen misschien, al denk ik dat hij hem te hard nijpt voor zo iets. Waarschijnlijk rijdt hij naar de mcdo, eet wat burgers en keert dan huiswaarts.

Waarom zou je nou weer een 14-jarig meisje rapen voordat je zelfmoord pleegt :l

44. magnum tegen m'n hoofd en BAM , hersens tegen de muur !

Omdat je er toch niet meer voor gestraft kan worden en elke zelf respecterende man dit wel wil doen. :rolleyes:

Man, wat lul je nou? Je wilt niet weten wat je zo'n grietje aan zou doen. Ik heb pas ergens gewerkt waar een heel lief en aandoenlijk meisje zit. Doodsbang dat het haar weer zal overkomen. kind is serieus getekend voor het leven (enclusief haar familie en al die haar lief hebben).

Gast die haar dit heeft aangedaan wilde zelfmoord plegen maar is goddank mislukt.

Hoop zo dat er zat leden van DBB- knokploeg jou dan zouden komen opzoeken nog voordat je een grietje kan pakken.

Misselijkmakende topic

Man, wat lul je nou? Je wilt niet weten wat je zo'n grietje aan zou doen. Ik heb pas ergens gewerkt waar een heel lief en aandoenlijk meisje zit. Doodsbang dat het haar weer zal overkomen. kind is serieus getekend voor het leven (enclusief haar familie en al die haar lief hebben).

Gast die haar dit heeft aangedaan wilde zelfmoord plegen maar is goddank mislukt.

Hoop zo dat er zat leden van DBB- knokploeg jou dan zouden komen opzoeken nog voordat je een grietje kan pakken.

Misselijkmakende topic
1897cool-story-brah-cat.jpg

kop in emmer, de ultieme manifestatie van innerlijke moed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven