AndroidHealthClinic

Op welke politieke partij ga jij stemmen ?

Peiling Peiling welke partij stem jij ?

• CDA

Stemmen: 3 2,2%
  • Klusmier-unie (christenunie)

Stemmen: 1 0,7%
  • PVDA

Stemmen: 3 2,2%
  • Trots op nederland

Stemmen: 2 1,5%
  • Pvv geert wilders

Stemmen: 56 41,5%
  • D66

Stemmen: 13 9,6%
  • SP

Stemmen: 5 3,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 2 1,5%
  • VVD

Stemmen: 11 8,1%
  • SGP

Stemmen: 1 0,7%
  • Ik stem niet

Stemmen: 6 4,4%
  • Weet nog niet/misschien

Stemmen: 12 8,9%
  • Ik ben belg en stem niet

Stemmen: 20 14,8%

• Totaal stemmers
    135
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Hm dat klinkt op het eerste gezicht niet gek.

Maar waar gaat dit dan van betaald worden?

- belastingen verlagen --> minder staatsinkomsten

- verlagen van de pensioengerechtigde leeftijd of vergemakkelijking hiervan --> nog grotere groep vergrijsden --> hogere kosten

- verkleining van de werkende massa --> minder inkomsten belasting

Misschien van de honderden miljarden die we naar ontwikkelingshulp, oostbloklanden of assielzoekers, moskee's en andere onzinnige projecten steken (wijk in marokaanse sT :p)

Ontwikkelingshulp mag er blijven maar niet met zulke cijfers aan geld.

Geld is er genoeg, we geven alleen teveel weg, zeker voor een kikkerlandje als nederland, we willen lief gevonden worden, maar ik niet.

zorg maar dat de zaakjes hier eerst op orde zijn.

D66 wat is dat voor iets? Links maar met welke insteek? Links-liberaal?

Misschien van de honderden miljarden die we naar ontwikkelingshulp, oostbloklanden of assielzoekers, moskee's en andere onzinnige projecten steken (wijk in marokaanse sT :p)

Ontwikkelingshulp mag er blijven maar niet met zulke cijfers aan geld.

Geld is er genoeg, we geven alleen teveel weg, zeker voor een kikkerlandje als nederland, we willen lief gevonden worden, maar ik niet.

zorg maar dat de zaakjes hier eerst op orde zijn.

Honderden miljarden? Bron graag.

Mooi hoe de PVV vermeld wat ze allemaal willen veranderen en wat de heikelpunten zijn in onze samenleving. Helaas kunnen ze niet duidelijk maken hoe ze dit dan gaan veranderen en wat er nou precies veranderd moet worden.

Als ik dat stuk van Gorillor lees dan denk ik: klinkt goed, maar wat gaat de PVV nou precies doen?

Helaas kun jij niet lezen, want op pvv.nl staat alles.

Altijd nog beter dan de linkse partijen die vertellen hoe ze iets gaan oplossen en na de tijd de afspraken niet nakomen.

Honderden miljarden? Bron graag.

Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb op internet, maar heb het vaker gelezen en die bron was ook betrouwbaar, maar wat doet het ertoe, alles bij mekaar is honderden miljarden.

Verbaasd was ik er ook van.

Ik bedoel kijk alleen al eens naar het marokaanse wijk project, wat denk je dat zoiets kost ?

terwijl in de bejaardehuizen mensen te weinig voedsel of hulp hebben worden er moslimvriendelijke dingen gebouwd, om te schamen is het !

Het ergste is dat ontwikkelingshulp echt geen drol uithaalt. Je kan net zo goed 10000 euro aan een zwerver geven en volgende week terugkomen om vast te stellen dat er niets van over is.

Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb op internet, maar heb het vaker gelezen en die bron was ook betrouwbaar, maar wat doet het ertoe, alles bij mekaar is honderden miljarden.

Verbaasd was ik er ook van.

"Hoorde ik ergens op televisie"

"op de site staat alles"

"gelezen op internet"

Man je hebt geen idee waar je over praat, je volgt alleen je domme emoties en je grote liefde. Het heeft een reden dat jou soort types laag opgeleid zijn, werkloos thuis zitten of een slecht betaalde baan hebben en ontevreden zijn. Dat komt vooral omdat je incapabel bent en dat is niet de schuld van buitenstaanders of andersdenkenden.

Hoe zit dat dan met de visserij die half Afrika plunderd, T? Stoppen we daar dan ook mee?

En waar halen we grondstoffen voor telefoons en PC's dan vandaan? Wat de plaatselijke bevolking moord om handel te mogen drijven met ons.

Het ergste is dat ontwikkelingshulp echt geen drol uithaalt. Je kan net zo goed 10000 euro aan een zwerver geven en volgende week terugkomen om vast te stellen dat er niets van over is.

+1, daarom lijkt het me verstandiger om aan ons eigen volk te denken en daar geld in te steken, en dat is wat de pvv wilt gaan doen.Geen linkse hobby's meer.

Maar eigen volk eerst.

OK maar dan moet de PVV wel aanvaarden dat er ook Nederlanders met een kleurtje of ander geloof bij dat "eigen volk" horen.

"Hoorde ik ergens op televisie"

"op de site staat alles"

"gelezen op internet"

Man je hebt geen idee waar je over praat, je volgt alleen je domme emoties en je grote liefde. Het heeft een reden dat jou soort types laag opgeleid zijn, werkloos thuis zitten of een slecht betaalde baan hebben en ontevreden zijn. Dat komt vooral omdat je incapabel bent en dat is niet de schuld van buitenstaanders of andersdenkenden.

jah, als je iets op tv hoort ga je ervan uit dat het ergens klopt, waar haal jij je bronnen vandaan dan ? krijg jij het te horen van god, laag opgeleid, haha laat me niet lachen kerel.

OK maar dan moet de PVV wel aanvaarden dat er ook Nederlanders met een kleurtje bij dat "eigen volk" horen.

Ik heb het over eigen volk, niet nederlanders met een kleurtje.

En als die mensen gewoon werken en zich aanpassen en niet het islamitische geloof aanhangen vind ik dat je helemaal gelijk hebt.

OK maar dan moet de PVV wel aanvaarden dat er ook Nederlanders met een kleurtje of ander geloof bij dat "eigen volk" horen.

De PVV is niet racistisch. De PVV is o.a. tegen de Islamisering van Nederland. Geld over de balk naar de Antillen e.d.

Maw, zoals Arnoldfan ook al aangeeft. Er is niks mis mee zolang iedereen zicht aanpast.

En geld in de bodemloze put van Limburg, ik twijfel er niet aan dat Brinkman een spoedebat aanvraagt.

Toch? Oh nee, wacht...

Ik heb het over eigen volk, niet nederlanders met een kleurtje.

En als die mensen gewoon werken en zich aanpassen en niet het islamitische geloof aanhangen vind ik dat je helemaal gelijk hebt.
Dus mensen met een kleurtje die hier geboren zijn zullen nooit tot het eigen Nederlandse volk kunnen behoren in jouw ogen? Je hebt het recht om dat te vinden maar dan kan je die mensen ook moeilijk verwijten dat ze zich geen Nederlander kunnen voelen. IMO is de integratie net mislukt omdat links de allochtonen als allochtonen bleef behandelen. Het knuffelbeleid en het positieve discrimineren ligt aan de bron van de integratieproblematiek.

In Amerika is iedereen Amerikaan, blijkbaar lukt dit niet in Nederland. Marokkanen blijven zich als Marokkanen zien en Nederlanders vinden hun identiteit blijkbaar niet zo belangrijk. Misschien is dat wel het grootste probleem?

De PVV is niet racistisch. De PVV is o.a. tegen de Islamisering van Nederland. Geld over de balk naar de Antillen e.d.

Maw, zoals Arnoldfan ook al aangeeft. Er is niks mis mee zolang iedereen zicht aanpast.
Ik hoor het je graag zeggen, maar waarom snijd Wilders dan steeds dezelfde thema's aan? Waarom geen bredere partij proberen zijn? Hij richt al zijn pijlen op de allochtonen en moslims. Hoe kan je dan verwachten dat mensen je niet verdenken van racisme?

Dus mensen met een kleurtje die hier geboren zijn zullen nooit tot het eigen Nederlandse volk kunnen behoren in jouw ogen? Je hebt het recht om dat te vinden maar dan kan je die mensen ook moeilijk verwijten dat ze zich geen Nederlander kunnen voelen. IMO is de integratie net mislukt omdat links de allochtonen als allochtonen bleef behandelen. Het knuffelbeleid en het positieve discrimineren ligt aan de bron van de integratieproblematiek.

In Amerika is iedereen Amerikaan, blijkbaar lukt dit niet in Nederland. Marokkanen blijven zich als Marokkanen zien en Nederlanders vinden hun identiteit blijkbaar niet zo belangrijk. Misschien is dat wel het grootste probleem?

Gaat het in Amerika zoveel beter dan? Daar voelt iedereen zich Amerikaan, maar de criminaliteit stijgt de pan uit. Dan liever een samenleving waar iedereen zich lekker kan voelen zoals hij/zij wil, maar waar de criminaliteit minder is.

Ik hoor het je graag zeggen, maar waarom snijd Wilders dan steeds dezelfde thema's aan? Waarom geen bredere partij proberen zijn? Hij richt al zijn pijlen op de allochtonen en moslims. Hoe kan je dan verwachten dat mensen je niet verdenken van racisme?

nee, nooit.

Dit wil niet zeggen dat ze niet gerespecteerd mogen worden...als ze ook respect hebben voor het nederlandse volk wat vaak het probleem is bij moslims, gewoon werken en hun leventje lijden is er niks aan de hand, maar dan nog vind ik dat als er mensen soliciteren op een baan de echte nederlander om het zo maar te noemen eerst aangenomen moet worden.

Eerst zorgen voor eigen volk.Pvv richt zich het meest op de islamisering omdat dat het belangrijkste is.

nee, nooit.

Dit wil niet zeggen dat ze niet gerespecteerd mogen worden...als ze ook respect hebben voor het nederlandse volk wat vaak het probleem is bij moslims, gewoon werken en hun leventje lijden is er niks aan de hand, maar dan nog vind ik dat als er mensen soliciteren op een baan de echte nederlander om het zo maar te noemen eerst aangenomen moet worden.

Eerst zorgen voor eigen volk.Pvv richt zich het meest op de islamisering omdat dat het belangrijkste is.

Grappige spelfout in deze context. :D

Terug
Naar boven