Fitness Seller

Op zoek naar anime

critmonster

Freaky Bodybuilder
Waardering
449
Ik begin steeds meer en meer interesse te krijgen in Anime, maar ik ken hier eigenlijk nog niet zo veel van. Ik heb een aantal anime series gedownload, sommige vond ik erg goed, andere helemaal niet. Omdat wij in België een beperkte bandbreedte hebben om te downloaden, verspil ik dus liever niet te veel GB aan dingen die ik niet goed vind.

Ik ben vooral op zoek naar Anime series waar veel actie inzit, dus geen dramas of iets dergelijks. Iets in de aard van Dragonball-Z, Samurai-X en Naruto zeg maar.

Iemand tips?

Laatst bewerkt:
gewoon typische onzinverhaallijn met coole gevechten.
Dan zeg ik Bleach;) (maar lees voor het eerste seizoen de manga tot Ishida en Ichigo tegen een uberhollow vechten en kijk dan pas de afleveringen vanaf episode 16, want anders ga je het een wreed k*tte serie vinden, want die eerste afleveringen zijn werkelijk om van te kotsen:))

edit 2: de manga tot aan dat stuk heb je op 5 minuten gelezen als dat je zou weerhouden van deze serie:P

Laatst bewerkt:
high school of the death.

vanhelssing (( de lange afleveringen))

Hentai

Dat is één van de twee die ik nu aan het downloaden ben :D

lees edit:)

en anime die ik kan aanraden maar waar het niet echt om vechten draait, Death Note en Code Geass (wel robotgevechten in deze serie:P).
beide 1000x zo goed als naruto, bleach, dbz en allemaal van die kinderanimes

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
vanhelssing (( de lange afleveringen))

Welk van deze twee bedoel je?

http://www.imdb.com/title/tt0325547/

http://www.imdb.com/title/tt0495212/

H.O.T.D. ziet er al echt heel bruut uit :D

---------- Post added za 11 jun 2011 at 14:22 ----------

Dat heb ik natuurlijk al, kijk ik elke dag gemiddeld twee uur :D

lees edit:)

en anime die ik kan aanraden maar waar het niet echt om vechten draait, Death Note en Code Geass (wel robotgevechten in deze serie:P).

Zal er eens naar op zoek gaan, is hier dichtbij wel een winkel die manga verkoopt :)

Thanks!

Hajime no Ippo sowieso

http://www.mangareader.net/94/bleach.html

maar ik zie net dat de eerste 16 episodes in de serie meer dan 50 manga chapters zijn. In dat geval zou ik gewoon episode 1,2,8,9,11,12,14 en dan vanaf 16 en hoger kijken.

http://www.mangareader.net/94/bleach.html

maar ik zie net dat de eerste 16 episodes in de serie meer dan 50 manga chapters zijn. In dat geval zou ik gewoon episode 1,2,8,9,11,12,14 en dan vanaf 16 en hoger kijken.

Denk dat ik ze gewoon allemaal ga kijken, ik zal dan in het achterhoofd houden dat ik tot 16 gewoon even moet "doorbijten" ;)

Of mis ik een deel van het verhaal ofzo op deze manier?

---------- Post added za 11 jun 2011 at 14:32 ----------

Gaat dus over boksen zo te zien? apart.

Ga het even op Youtube bekijken.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 14:32 ----------

Duh! :D

Denk dat ik ze gewoon allemaal ga kijken, ik zal dan in het achterhoofd houden dat ik tot 16 gewoon even moet "doorbijten" ;)

Of mis ik een deel van het verhaal ofzo op deze manier?

op mijn manier mis je geen belangrijk deel van het verhaal, gewoon hoe 2 van de hoofdpersoon zn sidekicks hun krachten "ontdekken", wat compleet zinloze afleveringen zijn (een pratende parkiet waar een ziel in zit van een jongen bv, kreeg er echt het schijt van).
Het was zelfs zo erg dat ik eerst maar episode 1-5 gekeken had en het gewoon kotsbeu werd, daarna een jaar niets meer gekeken totdat bleach op Jimtv kwam en ik toevallig daar naartoe zapte terwijl episode 16 bezig was. Toen werd ik verslaafd en ben later die eerste afleveringen terug gaan kijken:p
maar was compleet verspilde moeite (uitgezonderd de afleveringen die ik aangeduid heb)

ps: kijk de afleveringen vanaf het begin in het japans met subs, engels is gewoon te slecht, dat geld voor bijna elke anime:D

op mijn manier mis je geen belangrijk deel van het verhaal, gewoon hoe 2 van de hoofdpersoon zn sidekicks hun krachten "ontdekken", wat compleet zinloze afleveringen zijn (een pratende parkiet waar een ziel in zit van een jongen bv, kreeg er echt het schijt van).
Het was zelfs zo erg dat ik eerst maar episode 1-5 gekeken had en het gewoon kotsbeu werd, daarna een jaar niets meer gekeken totdat bleach op Jimtv kwam en ik toevallig daar naartoe zapte terwijl episode 16 bezig was. Toen werd ik verslaafd en ben later die eerste afleveringen terug gaan kijken:p
maar was compleet verspilde moeite (uitgezonderd de afleveringen die ik aangeduid heb)

ps: kijk de afleveringen vanaf het begin in het japans met subs, engels is gewoon te slecht, dat geld voor bijna elke anime:D

Ik ga ze gewoon kijken tot 16, Ik zal in mijn achterhoofd houden dat die een pak minder goed zijn :D

Ik vind ook dat de meeste dubs echt heel slecht zijn, alleen met DBZ vind ik ze wel goed.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 14:36 ----------

Nice try ;)

Ik ga ze gewoon kijken tot 16, Ik zal in mijn achterhoofd houden dat die een pak minder goed zijn :D

Ik vind ook dat de meeste dubs echt heel slecht zijn, alleen met DBZ vind ik ze wel goed.
veel succes, betwijfel of je het vol kan houden, 6 uur onzin:P

en idd, dbz in het japans slaat op niks:roflol:

---------- Post added za 11 jun 2011 at 14:40 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

pas trouwens op dat je geen fillers download, krijg je spontane diarree van;)

Terug
Naar boven