RichardNij
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ 

Naruto vind ik tot nu toe de beste Anime die ik gezien heb eerlijk gezegd..

Klopt, en dit geldt dubbel voor Naruto, maar OP is ten minste nog grappig soms, terwijl Naruto serieus en epic over probeert te komen terwijl ze wel met pratende kikkers met downsyndroom aan komen zetten. Ik ben toen ook gewoon gestopt met kijken. Lees die manga nog wel maar alleen omdat dat wekelijks niet meer dan 5 minuten van m'n tijd kost.dat meen je niet?
one piece heeft 0 diepgang, lame superkrachten, belachelijke characters, en er is altijd een k*tkind die op een ver overdreven manier loopt te janken waar ze voor gaan vechten.
Echt by far de beste anime die ik gezien heb.Gaat dus over boksen zo te zien? apart.
Ga het even op Youtube bekijken.
Klopt, en dit geldt dubbel voor Naruto, maar OP is ten minste nog grappig soms, terwijl Naruto serieus en epic over probeert te komen terwijl ze wel met pratende kikkers met downsyndroom aan komen zetten. Ik ben toen ook gewoon gestopt met kijken. Lees die manga nog wel maar alleen omdat dat wekelijks niet meer dan 5 minuten van m'n tijd kost.

Echt by far de beste anime die ik gezien heb.
Deze AMV ff checken, krijg je een beetje een idee waar het over gaat.
http://www.youtube.com/watch?v=sMC2dgJhosM&feature=related
Serie heeft ook een sequel trouwens, New Challenger, die is veel beter getekend en geanimeerd.