AndroidHealthClinic

op zoek naar een ifbb bikini competitie coach

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een kutnaam ook zeg :dunno:

Goed verhaal... Lekker kort!

@Dre Je moet @nannan even een berichtje sturen... Die weet precies hoe je haat moet verspreiden!

Nee joh, die is gewoon zo geboren, heeft hij helemaal geen weet van..

Haha nee hoor mensen zoals haar gun ik de gruwelijkste dood als ik zie hoe veel moeite mij het heeft gekost om eruit te komen en ze gaat er mee door mag ze dood zal de killer een lintje geven. Zulke vrouwen maken mannen kapot

Je bedoelt jullie laten je kapot maken :dunno:

Hoe heet ze eigenlijk?

Dat kindje van haar?

Ja ze is moeder. En Marina heb leuke baan leuke vriendin dus ben eruit. Alleen die blinde haat op haar zal nog lang blijven en het gaat mij om dat door google haar naam via hier terecht komen en dan zien wie ze echt is. De blinde haar blijft voorlopig wel voor de rest herstelt van hele domme dingen doen qua cam sex etc

Ja ze is moeder. En Marina heb leuke baan leuke vriendin dus ben eruit. Alleen die blinde haat op haar zal nog lang blijven en het gaat mij om dat door google haar naam via hier terecht komen en dan zien wie ze echt is. De blinde haar blijft voorlopig wel voor de rest herstelt van hele domme dingen doen qua cam sex etc

geven-gaat-het-niet-over-de-ander-maar-over-jou-het-loslaten-van-de-last-die-je-met-je-meedraagt.jpg

Maar als je steeds haar naam googled betekend het echt wel dat je nog een hele weg te gaan hebt met herstellen.
Als je er echt uit was gekomen had je niet haar naam lopen googlen.. had je niet een account hier aangemaakt .. enkel om je haat te delen.
Dit zit je dus kennelijk nog flink in de weg van het oppakken van je leven als je nu al een hele middag hier op het forum zit om haar zwart te maken en dood te wensen.

Zolang jij dit blijft doen zal je er ooit uit komen en zal je altijd een soort van "gevangene" van haar blijven.... want in je hoofd zit ze nog altijd...

Ik denk niet dat het je helpt om een account aan te maken op een willekeurig forum en daar al je haat en ellende op tafel te leggen...

Het is verleden tijd... Geniet van het feit dat je eruit bent! Je hebt een baan en een nieuwe vriendin. Stop daar je energie in!!!

(Ps: Wij gaan haar niet vermoorden... Sorry...)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik mij nog afvraag ? ...

Bij het bemeesteren van jou....

Had ze dan wel een IFBB waardige bikini aan ? Die zijn daar namelijk heel streng over in de competitie....

• Like
Waarderingen: 040B
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven