XXL Nutrition

op zoek naar een ifbb bikini competitie coach

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope niet meer. Maar mag wel eens verteld worden wie InkedFitness30 echt is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is je nieuwe vriendin net zo lekker?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze is niet lekker InkedFitness30. Ze is lelijk dun tatoo lelijke neus ogen bah
 
Haat maakt blind...
 
Té mager voor Bikini competitie ?
 
Mijn missie is geslaagd typt de juffrouw van haar kleine meid haar naam bijv in weet ze gelijk weer InkedFitness30 echt is. Dat is het doel. En dat is gelukt ik ga nu echt of wordt te gezellig hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En ze stelt in real life niet zoveel een paar klappen en ze ligt voor goed knokkie als t me niet zoveel problemen gekost zou hebben had ik er allang kapot geslagen Maar zij is de straf niet waard.
 
Mijn missie is geslaagd typt de juffrouw van haar kleine meid haar naam bijv in weet ze gelijk weer InkedFitness30 echt is. Dat is het doel. En dat is gelukt ik ga nu echt of wordt te gezellig hier.

Ciao bella :wave:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien leuk item voor de NOS na de preworkoutshakes nu de bb coaches. Ik zie Dre al zijn verhaal doen achter een vervormde stem.
 
Of een item voor meester Frank Visser.
 
En ze stelt in real life niet zoveel een paar klappen en ze ligt voor goed knokkie als t me niet zoveel problemen gekost zou hebben had ik er allang kapot geslagen Maar zij is de straf niet waard.

Stoer man, een vrouw kapot slaan.
 
Ach nee zij is stoer zwakke geestelijk in de war zijnde mannen geld af troggelen nee dat is stoer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven