AndroidHealthClinic

Op zoek naar een professionele, virtuele coach voor voeding en fitness

Bezoekers in dit topic

In dit geval heeft Brutushakt gewoon gelijk. Die krachtstats op de main lifts kunnen gemakkelijk omhoog en daarmee ook zijn massa, ik zou niet inzien waarom hij daar persoonlijke begeleiding voor moet krijgen. Tenzij je graag geld over de balk smijt natuurlijk.
 
In dit geval heeft Brutushakt gewoon gelijk. Die krachtstats op de main lifts kunnen gemakkelijk omhoog en daarmee ook zijn massa, ik zou niet inzien waarom hij daar persoonlijke begeleiding voor moet krijgen. Tenzij je graag geld over de balk smijt natuurlijk.

OK thanks for reply.

Wat met voeding?
En wat met Cut vs Bulk? Geen flauw idee wat ik eerst moet doen. Zie foto's vorige pagina.
 
OK thanks for reply.

Wat met voeding?
En wat met Cut vs Bulk? Geen flauw idee wat ik eerst moet doen. Zie foto's vorige pagina.
Op 74 kg zou ik gewoon gaan bulken, ook aan de hand van je foto's. Met een serieus krachtschema gaan je lifts tijdens een bulkfase serieus omhoog en zal je naast een beetje extra vet ook nog eens aardig wat massa pakken. Progressive overload in je schema is wel belangrijk en ondanks dat je al een tijdje traint zul je met een programma als Stronglifts 5x5 of Greyskull LP echt wel progressie maken, juist omdat je nog zoveel ruimte hebt op de grote lifts.
 
Maar wel heel lichtjes bulken dan.. OF(zou ik doen) op onderhoud eten. Je krachtstats zijn dusdanig matig dat je zo als Starx6673 al aangeeft sowieso heel makkelijk progressie zult boeken. Je bent niet overdreven vet, maar voor een bodybuilder zou je dat wel zijn. Je kunt nu niet een agressieve bulk aanzetten want dan zou je dat binnen een paar maanden wel zijn zo te zien. Dus ik zou aimen voor onderhoud en 5x5.. Doe dit eerst maar eens een half jaar ;) Wanneer je progressie op stronglifts stagneert, en je meerdere keren herstart bent en niet verder meer komt kun je hier vragen naar een vervolg
 
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
Er is al veel gezegd maar je kan beter wat tijd stoppen in jezelf door de links hierboven te lezen.
Je kan dit echt zelf doen en dat geld besteden aan voeding bijvoorbeeld.
Een schema maken kost misschien wat tijd maar je leert je lijf goed kennen.
Er zijn genoeg mensen hier die je van tips voor voeding en training kunnen en willen voorzien.
Als je dat gedaan hebt zal je zien dat je t ook echt zelf kan.

Een echte pt hoeft niet eens veel meer te weten dan mensenhier die er geen papieren voor hebben. ;)
succes!

ps... op onderhoud of net erboven eten en hard trainen zal je zeker resultaat geven.
 
Zou zelf.pas.maatwerk schemas willen als.ik op een/diverse generiek(e) schema(s) alles eruit heb geperst kwa noob gains. Hoeveel geld ik ook heb. Dit is gewoon common sense. Zou even wat hoger in krachtstats en massa proberen te komen en dan een expert inschakelen voor finetuning.

Komaan... 40kg bench daar begon ik op mijn 13e mee.... en je foto daar kun je met clean eten (40 40 20 voedingsschema) nog goed wat gainen. Echt je investering werpt meer waarde af als je summiere basiskennis al hebt toegepast en al wat eruit hebt gehaald. Maar mocht het je echt geen moer interesseren be my guest maar je gaat hoe dan ook geld weggooien.

Het is niet zo moeilijk in theorie. Het enige waar het zwaar is in deze sport is het doorzettingsvermogens aspect en het realisatie moment dat je zonder roids geen "mass monster" wordt. Denk dat je op het eerste vlak gaat falen als je nu al zo begint.
 
Laatst bewerkt:
Zou zelf.pas.maatwerk schemas willen als.ik op een/diverse generiek(e) schema(s) alles eruit heb geperst kwa noob gains. Hoeveel geld ik ook heb. Dit is gewoon common sense. Zou even wat hoger in krachtstats en massa proberen te komen en dan een expert inschakelen voor finetuning.

Komaan... 40kg bench daar begon ik op mijn 13e mee.... en je foto daar kun je met clean eten (40 40 20 voedingsschema) nog goed wat gainen. Echt je investering werpt meer waarde af als je summiere basiskennis al hebt toegepast en al wat eruit hebt gehaald. Maar mocht het je echt geen moer interesseren be my guest maar je gaat hoe dan ook geld weggooien.

Het is niet zo moeilijk in theorie. Het enige waar het zwaar is in deze sport is het doorzettingsvermogens aspect en het realisatie moment dat je zonder roids geen "mass monster" wordt. Denk dat je op het eerste vlak gaat falen als je nu al zo begint.
Hij vergeet ook dag een begeleider hem niet binnen 3 jaar een goed fysiek gaat geven :)
 
Hij vergeet ook dag een begeleider hem niet binnen 3 jaar een goed fysiek gaat geven :)
Weet niet wat zn verwachting is maar ik denk geef.mn mening even en mss doet hij er wat nuttigs mee. Zou iig nog even zelf op eigen kracht doortrainen...
 
Van 40 naar 70kg bench is goed te doen hoor in 3 maanden met 5X5 zonder bulken, dat kon ik zelfs. [beginner gains denk ik]
Dus er is sowieso nog een hoop te winnen voor je zonder coach.
 
Bedankt allemaal voor de goede tips! Ik hou jullie op de hoogte :-)
 
heb nog wel plekkies vrij. Voor meer info kan je me mailen of een DM sturen
 
- Bench press 40kg (flat en 45graden)
- Dumbbell press 40kg (elke keer)

Press je 40 kg dumbbels? Of is dat 20x2?
 
Bedankt allemaal voor de goede tips! Ik hou jullie op de hoogte :-)

Met een coach ben je trouwens ook tijd kwijt en die zal jou dan ook de dingen moeten leren die je in deze thread uitgelegd worden. Denk dat het verstandig is eerst de basics te leren en geen wonderen te verwachten van een coach.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven