Tieme
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 235
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi Opa, je vraagt naar onze reacties. Wij plaatsen reacties en nu is het nog niet goed? Wat wil je dan horen?

Check die armpjes
Wel goed fysiek verder, ook iets meer als 14 %
51 jaar en kan nog steeds niet tegen kritiek, huiliehuilie[/QUOTE
tieme kritiek is prima kan ik goed tegen beoordeel mijn foto.s op mijn fysiek vet % te hoog weet ik
buik te dik weet ik etc etc maar zeik niet over foto shoot en vakantie kiekjes dat zijn randzaken
maar was even vergeten dit is dbb waar 99 % gaat over anderen afkraken
my big mistake
51 jaar en kan nog steeds niet tegen kritiek, huiliehuilie[/QUOTE
tieme kritiek is prima kan ik goed tegen beoordeel mijn foto.s op mijn fysiek vet % te hoog weet ik
buik te dik weet ik etc etc maar zeik niet over foto shoot en vakantie kiekjes dat zijn randzaken
maar was even vergeten dit is dbb waar 99 % gaat over anderen afkraken
my big mistake
Laat ze maar lullen ouwe!
Vetpercentage is zeker onder de 28% ...gok rond de 27% namelijk.
je bent goed vet en bol en zou er wat hgh in trappen want dit lijkt niks man,je bent 2x zo oud (en lelijk) als ik.
Daarbij ben je natuurlijk ook een ouwe lul dus het geeft helemaal niks opa!
Succes met je shoot

zit flink wat massa op je frame, zeker gezien je lengte oog je 'geblokt' (zo zeggen ze dat bij ons). Sterke punten vind ik je borst en ook je schouders lijken bij je sterke punten te horen. Beetje jammer dat er geen rugpose bij is. Minpuntje vind ik je biceps, iets meer massa zou het plaatje completer maken. I know, genetics... Heb hetzelfde 'probleem' ;-) Je triceps daarentegen vind ik beter in proportie.
Afgezien van het vet% (maar je geeft zelf aan dat je dat minder belangrijk vind) dat rond de 18 a 20 ligt denk ik een aardig fysiek gezien je 51j.

dank je weet waar ik aan moet werken of het nog nut heeft betwijfel heb geen wedstrijd ambities meer
of toch wel maar mag niet meer van thuisfront jammer genoeg
wil nog 1x on stage is echt een droom nog maar wie weet
opa
Je vet% is veel te hoog dat is zonde, zo komt je massa niet goed naar voren.
Verder voor 51 jaar, niet slecht hoor![]()
mooie foto's pedo opa, heb je daar al enkele loli's te grazen kunnen nemen?
Gewoon een goed fysiek voor je leeftijd en het getuigt van lef dat je zo je foto's neerzet.
je zou wat droger kunnen maar dat is echt niet makkelijk op deze leeftijd.
Jammer dat het thuisfront je daarin niet nog 1 keer steunt. Yolo ;p
Jank niet zo, het was gewoon een vraag. Niet eens kritiek. Al zou ik het nooit een shoot noemen als je op een hondenschijtplek staat
vind dat jij een grootte bek hebt voor een wijf plaats zelf eens een foto met je kop erbij ook op die hondeschijtplek komen alle honden over je kop zeiken
dit is ook gewoon een vraag niet eens kritiek![]()