XXL Nutrition

opa.s fotoshoot egypte

51 jaar en kan nog steeds niet tegen kritiek, huiliehuilie

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Opa, je vraagt naar onze reacties. Wij plaatsen reacties en nu is het nog niet goed? Wat wil je dan horen?

de reactie moeten gaan over mijn fysiek en niet altijd dat eeuwige gezeik hier over andere zaken wtf boeit het dat je het een shoot noemt of vakantie kiekjes

en ik weet dat ik niet echt een wereld shape heb die buik speelt mij echt op daar baal ik stevig van

en wel veel dank aan degene die eerlijk zijn

en ja sorry liet mij even gaan in mijn reactie lijkt wel of ik ongesteld ben :D:D:D:D:D:D

opa

Boy, that escalated quickly.
Denk trouwens dagje eerder rond de 10% zit.

Vetpercentage is zeker onder de 28% ...gok rond de 27% namelijk.

je bent goed vet en bol en zou er wat hgh in trappen want dit lijkt niks man,je bent 2x zo oud (en lelijk) als ik.

Daarbij ben je natuurlijk ook een ouwe lul dus het geeft helemaal niks opa!

Succes met je shoot

Laatst bewerkt:
51 jaar en kan nog steeds niet tegen kritiek, huiliehuilie[/QUOTE

tieme kritiek is prima kan ik goed tegen beoordeel mijn foto.s op mijn fysiek vet % te hoog weet ik

buik te dik weet ik etc etc maar zeik niet over foto shoot en vakantie kiekjes dat zijn randzaken

maar was even vergeten dit is dbb waar 99 % gaat over anderen afkraken

my big mistake

51 jaar en kan nog steeds niet tegen kritiek, huiliehuilie[/QUOTE

tieme kritiek is prima kan ik goed tegen beoordeel mijn foto.s op mijn fysiek vet % te hoog weet ik

buik te dik weet ik etc etc maar zeik niet over foto shoot en vakantie kiekjes dat zijn randzaken

maar was even vergeten dit is dbb waar 99 % gaat over anderen afkraken

my big mistake

Laat ze maar lullen ouwe!

zit flink wat massa op je frame, zeker gezien je lengte oog je 'geblokt' (zo zeggen ze dat bij ons). Sterke punten vind ik je borst en ook je schouders lijken bij je sterke punten te horen. Beetje jammer dat er geen rugpose bij is. Minpuntje vind ik je biceps, iets meer massa zou het plaatje completer maken. I know, genetics... Heb hetzelfde 'probleem' ;-) Je triceps daarentegen vind ik beter in proportie.
Afgezien van het vet% (maar je geeft zelf aan dat je dat minder belangrijk vind) dat rond de 18 a 20 ligt denk ik een aardig fysiek gezien je 51j.

Vetpercentage is zeker onder de 28% ...gok rond de 27% namelijk.

je bent goed vet en bol en zou er wat hgh in trappen want dit lijkt niks man,je bent 2x zo oud (en lelijk) als ik.

Daarbij ben je natuurlijk ook een ouwe lul dus het geeft helemaal niks opa!

Succes met je shoot

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zo hoog nee joh haha ik heb de hele week daar vanaf een zaterdag daarvoor elke dag 4-5 maal warm gegeten echt alles gezopen ik denk doe mijn shoot s.ochtens vroeg op nuchtere maag staat hij niet zo bol maar toch wat een ballon he ???

nee er gaat niks meer in het enige wat ik overweeg is op aanraden van big cat en anderen om op trt te gaan
daar wil ik nog over nadenken

en ja hoe meer ik kijk die buik moet echt weg :mad:

oud en lelijk klopt ook :D

Je vet% is veel te hoog dat is zonde, zo komt je massa niet goed naar voren.

Verder voor 51 jaar, niet slecht hoor :thumb:

mooie foto's pedo opa, heb je daar al enkele loli's te grazen kunnen nemen?

zit flink wat massa op je frame, zeker gezien je lengte oog je 'geblokt' (zo zeggen ze dat bij ons). Sterke punten vind ik je borst en ook je schouders lijken bij je sterke punten te horen. Beetje jammer dat er geen rugpose bij is. Minpuntje vind ik je biceps, iets meer massa zou het plaatje completer maken. I know, genetics... Heb hetzelfde 'probleem' ;-) Je triceps daarentegen vind ik beter in proportie.
Afgezien van het vet% (maar je geeft zelf aan dat je dat minder belangrijk vind) dat rond de 18 a 20 ligt denk ik een aardig fysiek gezien je 51j.

dank je weet waar ik aan moet werken of het nog nut heeft betwijfel heb geen wedstrijd ambities meer
of toch wel maar mag niet meer van thuisfront jammer genoeg

wil nog 1x on stage is echt een droom nog maar wie weet ???

opa

Gewoon een goed fysiek voor je leeftijd en het getuigt van lef dat je zo je foto's neerzet.
je zou wat droger kunnen maar dat is echt niet makkelijk op deze leeftijd.

goed fysiek hoor, en al zeker op die leeftijd

dank je weet waar ik aan moet werken of het nog nut heeft betwijfel heb geen wedstrijd ambities meer
of toch wel maar mag niet meer van thuisfront jammer genoeg

wil nog 1x on stage is echt een droom nog maar wie weet ???

opa

Jammer dat het thuisfront je daarin niet nog 1 keer steunt. Yolo ;p

Je vet% is veel te hoog dat is zonde, zo komt je massa niet goed naar voren.

Verder voor 51 jaar, niet slecht hoor :thumb:

weet ik roep altijd boeit mij niet maar begin nu wel overtuigd te raken dat jullie gelijk hebben moet echt naar beneden

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

mooie foto's pedo opa, heb je daar al enkele loli's te grazen kunnen nemen?

dank je nee alleen mijn eigen vrouw had nu de tijd he

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Gewoon een goed fysiek voor je leeftijd en het getuigt van lef dat je zo je foto's neerzet.
je zou wat droger kunnen maar dat is echt niet makkelijk op deze leeftijd.

dank je el hombre ga nu toch echt werk maken van m.n vet %

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

goed fysiek hoor, en al zeker op die leeftijd

dank jullie allen

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Jammer dat het thuisfront je daarin niet nog 1 keer steunt. Yolo ;p

ja das jammer maar ze kunnen het gebruik en het diëten niet meer aanzien al die tijd en geld voor een beker van 25 euro is hun het niet meer waard

Goed fysiek opa, vooral gezien je leeftijd !
Ben benieuwd hoe je nieuwe sport zal bevallen :)
Ik volg in ieder geval !

Mooi massa opa, 1e foto vind nog het beste alleen nauwelijks biceps zichtbaar, die zijn er kennelijk wel volgens de MM foto, lag dus waarschijnlijk aan de pose. Begrijp de strategie niet om je eerst een week lang kapot te eten en daarna een shoot te doen, had het zelf andersom gedaan. Anywayz niets mis mee, met een paar % lager in vetpercentage kan het alleen maar beter worden.

Terug
Naar boven