rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Ok. Ik lees hier vaak dat opbouwen achterhaald is, maar is dat wel echt zo?
Mijn stelling: opbouwen is niet achterhaald (motivatie: zie het homeostasis verhaal)
Discussie kaders: gains en sides.
Wat is nu eigenlijk de onderbouwing van de lieden die dit hier roepen? Is het alleen het "stabielere" bloedwaarden verhaal wat tot minder sides zou kunnen/moeten leiden. Maar hoe optimaal is dit t.a.v. gains, de reden dat we kuren
Zijn er nog andere motivaties te geven? Zoja, dan hoor ik ze graag.
Vergeten we niet voor het gemak (of gebrek aan inzicht) een klein ander aspect wat mogelijk belangrijk is t.a.v. gains? Je weet wel, dat ding wat homeostasis wordt genoemd. Ik zou juist verwachten dat als je je doseringen rustig opbouwd je je lichaam in een anabole onbalans houd (c.q. geen of later homeostasis bereikt), en is dat niet wat we precies willen? Verder lijkt het mij voor de hand liggen dat als je rustig je doseringen opbouwd ook de sides minder zullen zijn.
Discuss....
Mijn stelling: opbouwen is niet achterhaald (motivatie: zie het homeostasis verhaal)
Discussie kaders: gains en sides.
Wat is nu eigenlijk de onderbouwing van de lieden die dit hier roepen? Is het alleen het "stabielere" bloedwaarden verhaal wat tot minder sides zou kunnen/moeten leiden. Maar hoe optimaal is dit t.a.v. gains, de reden dat we kuren
Zijn er nog andere motivaties te geven? Zoja, dan hoor ik ze graag.Vergeten we niet voor het gemak (of gebrek aan inzicht) een klein ander aspect wat mogelijk belangrijk is t.a.v. gains? Je weet wel, dat ding wat homeostasis wordt genoemd. Ik zou juist verwachten dat als je je doseringen rustig opbouwd je je lichaam in een anabole onbalans houd (c.q. geen of later homeostasis bereikt), en is dat niet wat we precies willen? Verder lijkt het mij voor de hand liggen dat als je rustig je doseringen opbouwd ook de sides minder zullen zijn.
Discuss....