Fitness Seller

Stelling Opbouwen achterhaald ???

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ervan overtuigd dat je homeostasis door rustig op te bouwen niet ontloopt, misschien als je trapsgewijs verdubbeld, anders lijkt me het verschil te klein.

het verschil lijkt je te klein... is een gevoelskwestie dus? no data to back this up? dan gooi ik mijn gevoel maar op tafel, stel een man maakt normaal 50mg test PW aan, waarom zou een halve ml test-e (125mg) dan een te klein verschil zijn? that makes no sense at all.

Daarnaast weet ik niet of je receptoren nog wel net zo lekker reageren als je de hoeveelheid gear omhoog schroeft tijdens je cycle.

AR verzadiging door androgenen? uhuh... dat is een mythe.

Ook zou je erg hoog gedoseerd moeten beginnen want het lijkt me zonde om je eigen axis plat te leggen terwijl er geen actieve exogene spiegel aanwezig is.

dit argument had T ook, volgens mij heb ik dat argument al weerlegd.
b.v. beginnen met een halve ml test-e geeft al vette suprafysiologische waarden.

Slechts hoe ik erover denk heb er verder geen onderbouwing voor.

ok, jammer voor ons. maar toch bedankt voor je reactie!

stelling is niet achterhaald, elke beginner (moet ) opbouwen, deze heeft namelijk nog geen ervaring en weet dus niet hoe hij op bepaalde stoffen reageert. Kan beter een eventueel weekje langer pakken

Zelf bouw ik altijd op.

stelling is niet achterhaald, elke beginner (moet ) opbouwen, deze heeft namelijk nog geen ervaring en weet dus niet hoe hij op bepaalde stoffen reageert. Kan beter een eventueel weekje langer pakken

Zelf bouw ik altijd op.

en wat is uw motivatie om als niet beginner op te bouwen?

(heel) veel praktijk ervaring, zelf en met genoeg kennissen/vrienden om me heen.

duidelijk. bedankt man!

Maar kijk, ik denk dat we eerst duidelijk moeten maken waar we het over hebben. Ik vind opbouwen op zich niet verkeerd, maar wel als je halverwege de kuur pas op je gewenste dosis zit. En ik ga er vanuit dat we het daar over hebben. Dat je dbol in week 1 gaat opbouwen, denk dat dat niet zo vreemd is. Maar 3 weken op 15-25mg en dan pas vanaf week 4 naar 35-40mg gaan vind ik totaal niet nodig en zeker niet efficiënt.

Ook belangrijk een beginner of gevorderde.

Maar kijk, ik denk dat we eerst duidelijk moeten maken waar we het over hebben. Ik vind opbouwen op zich niet verkeerd, maar wel als je halverwege de kuur pas op je gewenste dosis zit. En ik ga er vanuit dat we het daar over hebben. Dat je dbol in week 1 gaat opbouwen, denk dat dat niet zo vreemd is. Maar 3 weken op 15-25mg en dan pas vanaf week 4 naar 35-40mg gaan vind ik totaal niet nodig en zeker niet efficiënt.

hier heb je helemaal gelijk in T. ik dacht al genoeg afgekaderd te hebben door alleen te willen kijken naar sides/gains. maar idd, de duur van de kuur is een hele belangrijke factor waar ik nog niet aan gedacht had, dus dank hiervoor :)

bij een korte kuur van bv 10 weken zal opbouwen, vooral met lange esthers (dat doen de esthers al voor je in de 1e weken), idd niet zo heel veel zin hebben. dan zit je idd 'te' kort op de gewenste en/of maximale dosering. en dat is idd zonde. maar bij veel langere kuren zal het zeer waarschijnlijk wel iets toevoegen.

voorlopige conclusies?
- opbouwen voor beginners en bij nieuwe produkten is ALTIJD verstandig.
- opbouwen voor gevorderden zal waarschijnlijk bij langere kuren iets toevoegen.
- opbouwen leid bij velen tot meer sides.

Laatst bewerkt:
bedankt Navy! ik zat al op je te wachten :D

Op [Link niet meer beschikbaar] gelooft volgens mij ook bijna niemand nog in op- of afbouwen, en daar zitten zoals bekend een paar wetenschappers waaronder ook Big Cat... Misschien daar je vraag ook eens posten, krijg je misschien een interessante uitleg.

Ik ga vaak zelf van hoog naar laag en vind dit prima.
Start kuur, meeste vrije receptoren.
Naarmate de kuur vordert, minder vrije receptoren daar ze worden gevuld, dus minder AAS.

Je doet dit natuurlijk niet als je de eerste keer kuurt of producten gebruikt waarvan je niet weet in welke mate ze bijwerkingen veroorzaken op jou lichaam.

Just my 2 cents.

Op [Link niet meer beschikbaar] gelooft volgens mij ook bijna niemand nog in op- of afbouwen, en daar zitten zoals bekend een paar wetenschappers waaronder ook Big Cat... Misschien daar je vraag ook eens posten, krijg je misschien een interessante uitleg.

ga ik doen! mss komt er nog wat mooie info uit.
goed idee :)

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Start kuur, meeste vrije receptoren.
Naarmate de kuur vordert, minder vrije receptoren daar ze worden gevuld, dus minder AAS.

ik voorzie een nieuwe topic :D

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Had het topic gisteren al door genomen en zag dat Big-T al zeer aardige posts had geplaatst. Ik had daar eigenlijk weinig aan toe te voegen.

ok duidelijk, dan weet ik gelijk hoe jij er over denkt ;).

Echter had ik wel de gedachte dat jij verwachtte dat ik zou reageren met een lap tekst.

je zou bijna zeggen dat je begint te leren kennen! bijna :D

Gisteren had ik al aardig misbruik gemaakt van mijn toetsenbord en vond het wel even welletjes.

kan ik me voorstellen, het is je vergeven :D

dank voor je reactie!

Zou je met epistane ook moeten afbouwen?

Terug
Naar boven