MuscleMeat

Sterkste man van Sint Job 2009

is sterkste team van biest hout akker niks voor je?

max doet daar mee met een maat, sander wil mee doen etc.

hey ja! Nog niet gezien! Daar ga ik me ook voor inschrijven :)
Maar moet je je als team inschrijven? Of kun je gewoon individueel inschrijven en later kijken met wie je een team kan vormen?

Je moet sowieso als team inschrijven. Anders wordt het natuurlijk een zooitje qua inschrijvingen.

wanna team up? :D

Gaan jullie C doen dan daar?

Ja lijkt me wel, moeten we wel nog overleggen, maar 90kg log op reps en 225 powerstairs gaan me ff wat te ver.

is sterkste team van biest hout akker niks voor je?

max doet daar mee met een maat, sander wil mee doen etc.

ssssst... dat was een geheimpje !

c is eigelijk te licht maar die doe ik ook mee... hoewel dit dan weer een wedstrijd voornamelijk op conditie en snelheid word ... maar ik kan me er goed op voorbereiden en ga vanaf deze week weer wat rennen in het bos dus conditie word wel beter :D zou cool zijn om tegen frank en sander tegelijk te kunnen strijden (A) i want my vengance

Ja lijkt me wel, moeten we wel nog overleggen, maar 90kg log op reps en 225 powerstairs gaan me ff wat te ver.
Mja, nog even kijken hoe we dat gaan doen... C lijkt me weer wat licht.. bijv. een boom van 65 kg voor reps.. is welwat weinig/saai? Ik zou t persoonlijk leuker vinden om voor een max boom te gaan ipv 10-20 reps te maken met 65 kg.

90 kg log voor reps zou wat leuker zijn... maar de 225 kg powerstairs gaat mij ook niet echt lukken denk ik. Maar de rest dan weer wel denk ik.. Bespreken we zaterdag als ik in Ridderkerk ben wel even :)

Laatst bewerkt:
let me know frenk ! dan schrijf ik me ook in voor b ipv c ;) je hebt namelijk wel een goed punt daar

Mja, nog even kijken hoe we dat gaan doen... C lijkt me weer wat licht.. bijv. een boom van 65 kg voor reps.. is welwat weinig/saai? Ik zou t persoonlijk leuker vinden om voor een max boom te gaan ipv 10-20 reps te maken met 65 kg.

90 kg log voor reps zou wat leuker zijn... maar de 225 kg powerstairs gaat mij ook niet echt lukken denk ik. Maar de rest dan weer wel denk ik.. Bespreken we zaterdag als ik in Ridderkerk ben wel even :)

Je hebt opzich wel een punt met die boom, maar we kijken zaterdag dan wel even idd.

Terug
Naar boven