MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Finale Sterkste man van België 2010 NSMB

Bwah hij zal het niet makkelijk hebben met deze tegenstanders, dat is zeker :) Maar er zijn er zovelen die aan elkaar gewaagd zijn, ik durf echt geen voorspellingen maken.

1. Jimmy (...)
2. Karel
3. Didier

Om maar eens anders te doen dan de rest. Alsook heb ik Karel iets meer bezig gezien dan Didier, door de blessure, dus ben ik daardoor beinvloed!

Morgen wordt awesome! Success aan alle deelnemers! :bierbang:

Bwah hij zal het niet makkelijk hebben met deze tegenstanders, dat is zeker :) Maar er zijn er zovelen die aan elkaar gewaagd zijn, ik durf echt geen voorspellingen maken.
idd,moeilijk te voorspellen,tenzij ms de winnaar he:p
veel zal afhangen wie goed tegen de warmte kan wss

Ah, is dat morgen al? :P

Nog klaarwakker hier, warm, hopelijk nog stevig wat regen vannacht, misschien binnen een uurtje toch maar gaan pitten :cool:

Iedereen veel succes gewenst :) Leg elkaar maar flink het vuur aan de schenen en vooral, amuseer jullie!

Maak er een goeie wedstrijd van jongens, ben benieuwd morgen! Succes

Alvast succes aan allen! :fire:

zauw het op tv kome zo jha welke post ^^

Ik ben benieuwd naar de top5 :D

en de winnaar is....

Jah duh...

Jimmy

Maar het was close !!

Einduitslag finale 2010:

1. Jimmy Laureys
2. Karel Van Hulsel
3. Didier Van hamme
4. Raf Bensch
5. Michael Dubois
6. David De Vos
7. Florent Veldeman
8. Loic Lamoliene
9. Youri De Loore
10. Yannick Van Roy
11. Stefan Van Der Ha
12. Jurgen Vermeiren

oja, door de stortbui heb ik dan maar betaald om in de VIP binnen te mogen
en mensen, das een aanrader!!!

Buiten een aantal regenbuien was het een super wedstrijd: spanning tot het einde!

Ach, die regen deed wel eens deugd na de warmte van de afgelopen dagen :) Het heeft geen nadelige invloed gehad op de onderdelen, dus no problem.

Was een mooie wedstrijd, sterke prestaties van iedereen.

Goed plan ook om de gewoonlijke danseressen te vervangen door K-Dans :D

De strijd die de anderen leverden vond ik anders ook wel behoorlijk spannend om te volgen hoor, maarja, die vallen buiten de top 6 en dat is niet boeiend ofzo :rolleyes:

nja ik keek vooral naar de top 6 aangezien die al gequalificeerd zijn voor volgend jaar :)

Terug
Naar boven