- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m94
Reken maar van yes!Goed plan ook om de gewoonlijke danseressen te vervangen door K-Dans![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reken maar van yes!Goed plan ook om de gewoonlijke danseressen te vervangen door K-Dans![]()

Buiten een aantal regenbuien was het een super wedstrijd: spanning tot het einde!

die 2 met hun roze rokje aan ,waren de lekkersteJammer Stef, jij had net de 2 lelijkste van het stel

heheIedereen gefeliciteerd ik wacht de beelden af.
Fotos man!!! kom op!
,ik heb geen foto's genomen,maar die zullen wel spoedig volgen denk ik
nog redelijk goe gepronostikeerd,buiten youri en jurgen(weet niet of raf bensh nu meedoet,anders de dienen op de 3e plaats)
1.jimmy
2.karel
3.raf
4.didier
5.david
6.jurgen
7.michael
8.florent
9.loice
10.yannick
11.stefan
12.youri
moeilijk te voorspellen,veel zal afhangen vd vorm/motivatie(warm weer?) vd dag
maar nr1 zal wel gekent zijn zeker?
---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------
volledig top 12 he![]()
Jammer Stef, jij had net de 2 lelijkste van het stel

simon blijf toch simon in zijn uitspraken... Hij beseft alleen nie dat het op iedereen zijn zenuwen begint te werken
Wat ik wil zeggen, heb eens respect voor iedereen zijn prestaties aub
Voor de rest zien we u nog graag , alé als ge 10 kilo aankomt. Volgens David 20![]()

Heeft niets te maken met respect voor prestaties aangezien iedereen die al überhaupt mee doet aan strongmanwedstrijden respect verdient wegens de inspanningen die moeten geleverd worden. Kvind het kort door de bocht om aan te nemen dat ik geen respect heb voor mensen buiten de top 6.
al is het wel slechte zaak dat er guus meeuwis en niet gewoon clouseau wordt gezongen!