AndroidHealthClinic

Sterkste man van Sint Job 2009

Das heel nice! Maar wanneer zet je nou eens de uitslagen van SM van Limburg op RDP? Die heb je al een paar weken geleden binnen zover ik weet.

Ik heb de uitslag van Limburg pas op 22 april van Jules gekregen. Dat is dus niet 'weken' geleden. Ik heb ze er pas op de 28e op kunnen zetten, vanwege andere drukke bezigheden. Maar het duurde dus al 9 dagen eer ik ze zelf had.

Maar goed, dat terzijde. Iedereen doet z'n best. Jules had het ook druk en mij lukt het ook niet om alles binnen een dag na een wedstrijd erop te zetten. Ik doe echt m'n best, maar ik doe het wel helemaal alleen!!!!

De wedstrijd was zeker in orde. Af en toe kleine missertjes (zoals toen ik de truck voor een 2de keer moest trekken omdat de scheids de timer niet goed had ingedrukt en dat pas na een paar meter merkte :p), maar dat kan altijd gebeuren :)
Ik heb voor mezelf verschillende PR's gezet, dus ik mag niet klagen. Ik wou aanvankelijk iets hoger eindigen, maar ik heb gemerkt dat ik het algemeen niveau van de andere deelnemers toch onderschat had :)
Van Frenkpie was ik ook zwaar onder de indruk!
Was ook leuk om de zwaardere klasse bezig te zien.

Overigens ook aangesproken door verschillende mensen die me blijkbaar kenden (van hier?) maar ik had van de meesten geen flauw idee wie zij waren :p

snoob begint l33t te worden, Jammaer verslagen gvd, hij blijft de prestaties aan elkaar raggen. Als er iemand Jimmy kan kloppen is hij het wel.

Ik moest trouwens werken gisteren, anders had ik aanwezig geweest.

snoob begint l33t te worden, Jammaer verslagen gvd, hij blijft de prestaties aan elkaar raggen. Als er iemand Jimmy kan kloppen is hij het wel.

Ik moest trouwens werken gisteren, anders had ik aanwezig geweest.

idd, snoob is goed bezig. Ik denk voor Jimmy te verslaan dat het nog wel een jaartje of twee duurt :D

haha junipero kwist nie wie ge waart dacht na log press "die gast pak ik wel" niet dus:P

Allen bedankt voor de leuke complimenten aangaande de wedstrijd!
Het was een tof en sterk deelnemersveld, ongeveer 50% nederlanders en 50% belgen.

In de eerste categorie heeft Yannick Vanroy voor België nipt kunnen winnen van Dominique Moonen. Het was tot en met de laatste proef een spannende strijd tussen deze twee!
In de open klasse heeft grote broer Alex dit voor nederlanders wel even netjes terug recht gezet :-)

De fotograaf vd wedstrijd stuurt de foto's op cd via de post naar Jan. Ikzelf heb ze ook nog niet. Ik hoop dat ik ze morgen heb en dan zal ik er enkele (want het zijn er meer dan 500) op onze blog zetten (www.sterksteman.blogspot.com).
Een verslag van de wedstrijd volgt nog wel, doch ik heb het zoooo ontzettend druk gehad deze week dat jullie nog even zullen moeten wachten...

Jan en Sarko moet ik ook nog hartelijk bedanken om te fungeren als scheids en speaker op onze wedstrijd. Deze twee heren hebben dit heel mooi gedaan!!!

Groetjes Wim.

was een geweldige wedstrijd, heb me goed vermaakt :)

vette filmpjes kane !

ja we hadden beiden idd 41.5 punt... echter ben jij vaker hoger geeindigt waardoor je 6e bent en ik 7e :P congrats, gewoon van me gewonnen en geen gelijkspel :P

@ jan :
ik vond je een super scheids gister en sarko heeft me ook geen moment verveeld eerlijk gezegt ! zeker leuk duo jullie 2 :P nog lekker patat gegeten ?

De wedstrijd was zeker in orde. Af en toe kleine missertjes (zoals toen ik de truck voor een 2de keer moest trekken omdat de scheids de timer niet goed had ingedrukt en dat pas na een paar meter merkte :p), maar dat kan altijd gebeuren :):p

Geloof me Johan, ik baalde daar zelf nog meer van! In dit geval waarschijnlijk niet goed de stgopwatch ingedrukt. Maar een stopwatch kan natuurlijk altijd kapotgaan, daarom in het vervolg altijd een tweede tijdwaarnemer erbij. Goeie les!

wat ik wel jammer vond is dat het publiek nogal selectief supporterde, voor wim begonnen ze allemaal te roepen, voor iemand anders die een beetje extra motivatie nodig had was er niets van aanmoediging, beetje jammer maar goed, kan niemand iets aan veranderen

wat ik wel jammer vond is dat het publiek nogal selectief supporterde, voor wim begonnen ze allemaal te roepen, voor iemand anders die een beetje extra motivatie nodig had was er niets van aanmoediging, beetje jammer maar goed, kan niemand iets aan veranderen
Volgens mij kwam dat omdat de luidste supporters de voedbal kameraden waren van Wim. + het was zijn "thuiswedstrijd" :D

Verder was het gewoon super om in het publiek te staan en gewoon mee te roepen, zonder dat iemand je scheef bekeek :p:D

Geloof me Johan, ik baalde daar zelf nog meer van! In dit geval waarschijnlijk niet goed de stgopwatch ingedrukt. Maar een stopwatch kan natuurlijk altijd kapotgaan, daarom in het vervolg altijd een tweede tijdwaarnemer erbij. Goeie les!

Volgens mij kloppen te punten van de openklasse niet helemaal Jan... Dit waren nml de punten van voor de timberwalk nog als ik t goed zie.

Hier zijn mijn foto's die ik van de open klasse wedstrijd gemaakt heb. Ik heb alles maar even online gegooid, er zitten dus ook nog een hoop slechte tussen. Ik zal ze later nog wel eens filteren. :o

[Link niet meer beschikbaar]

Als je nog mensen kent die interesse in deze foto's hebben laat ze dit dan even weten, ikzelf weet niet alle namen etc. van iedereen die erbij was. Stuur het dus door als je het leuk vind.

Mocht je van een foto nog de originele versie willen hebben (op het webalbum is wat verkleint), stuur me dan even een berichtje dan stuur ik ze op.

Het was een mooi dagje, met mooie prestaties! :cool:

nice foto's !

Terug
Naar boven