MuscleMeat

Open sterkste man van limburg 2009

Succes morgen iedereen.

Succes allemaal!

mensen we willen alles op film, dus cams mee en youtuben!!

Ik maak wel wat pics en/of filmpjes in de Mac.

Ook van deze kant succes iedereen morgen!!

Ik heb mijn moeder en grootouders overtuigd om mee te gaan, dus ik heb vervoer :p
Veel succes, vooral aan Wim en Simon dan :D

Succes Allemaal, give them Hell!

Ik kan jammer genoeg niet gaan kijken, de strijd der titanen zal over een 10minuutjes losbarsten, ik hoop op een hoop filmpjes :D

Ben ook benieuwd naar de filmpjes!

Oh broeder.. Ik heb me verslapen.. Dit gaat hem níet meer worden vandaag vrees ik :(

haha nerd :D Ik zat er aan te denken te komen kijken maar heb een shitload aan werk en schoolstuff te doen. Verder weet ik niet of mijn ego al die buffe mannen en hun prestaties aan zou kunnen.

Het grappigste of meest trieste, ligt er maar aan hoe je het bekijkt, is dat ik vorig jaar precies hetzelfde had.

1e alexander moonen
2e fouad
3e dirk van oord.
4 5 6 7 8 9 10 geen idee meer ??? lag heel dicht in de buurt bij elkaar... gijs bryan jules ruben snoob etc....

Respect voor Alex!

Als je met 4 van de 5 onderdelen weet te winnen van een man zoals Fouad Hsaini (die toch wel tot de top van NL behoord) dan geef je een heel duidelijk signaal af! Alexander hoord gewoon thuis in het circuit van de Sterkste Man van NL. Als hij zo doorgaat zal hij het heel ver schoppen in de Strong Man wereld! Steengoede prestatie van Alex!

Jules zelf liet overigens ook een heel sterk staaltje zien...hij maakte maar liefst 7 (!) reps met One handed dumbbell press met 67,5kg! Slechts Fouad (8 reps) en Alex (9 reps) wisten er meer reps uit te persen.

Ook de andere atleten hebben natuurlijk zonder uitzondering hun best gedaan...de meesten waren inderdaad aan elkaar gewaagd.
De organisatie was verder overigens uitstekend!

nice :)

Terug
Naar boven