XXL Nutrition

Opening Own Sculpturers gym B.I.G.G!

nice!

zelf ben ik het kijken voor nieuwe gym in z-limburg, misschien dat ik eens langs kom, op dagen dat ik werk is geleen ideaal, helaas als ik vrij heb moet ik toch nog wel een stuk rijden ervoor.

gefeliciteerd baas.

updates?

K kom zeker piepen. Congratz Kevin !!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoorde iets over begin feb

Hallo Iedereen

Bedankt voor de leuke reacties, heb zelf amper tijd gehad om achter de pc te kruipen dus vandaar deze late reactie.

Donderdag 15Januari is de definitieve dag van overname, de heropening zal over een maand tot maximaal 1,5mnd plaatsvinden, zou super zijn als er wat DBBers even een kijkje zouden nemen.;)

Voor verdere info over de gym (openingstijden/contibutie etc..) kunnen jullie terrecht op de hyve die ik ervoor heb aangemaakt, een website is nog onder constructie.

http://body-impact.hyves.nl/

Keep pumping guyz:cool:

Grtz.OS

ach ik zal dan wel een blik binnenwerpen...

Afhankelijk van de datum, kom ik ook wel ff spieken:D

Heeeeeeeeeey beest....

Ik werk in Sittard dus ik kom zeker eens een keertje trainen.

Hell yeah baby.. Iron the way god intended it to be....

WOOOOOOOOOOOOW

OOOOO Ja...en veel succes verder nog he...

Ik kom wel ff kijken OS!;)

Zal proberen ook even langs te komen om een training mee te pikken, Kevin :thumbs:

Is de heropeningsdatum al bekend, Kevin?

Hallo Iedereen

Bedankt voor de leuke reacties, heb zelf amper tijd gehad om achter de pc te kruipen dus vandaar deze late reactie.

Donderdag 15Januari is de definitieve dag van overname, de heropening zal over een maand tot maximaal 1,5mnd plaatsvinden, zou super zijn als er wat DBBers even een kijkje zouden nemen.;)

Voor verdere info over de gym (openingstijden/contibutie etc..) kunnen jullie terrecht op de hyve die ik ervoor heb aangemaakt, een website is nog onder constructie.

http://body-impact.hyves.nl/

Keep pumping guyz:cool:

Grtz.OS
ik kom ook keertje kijken lijkt vet kerel!

Terug
Naar boven