MuscleMeat

Opening Own Sculpturers gym B.I.G.G!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, we zijn nu al 3 weken geopend en er is nog veel werk aan de winkel, dus zal ik de heropening gaan omdopen naar een opendag.

Het word alsmaar drukker en drukker in de Gym, ben nu pas 3 weken gestart en nu al op zoek naar vast personeel!!!:cool:Kan ik ook eindelijk weer eens me maaltijden timen!!!:D(ben inmiddels al wat kilootjes kwijt:mad:)-->NK2010 gaat em worden voor me;)

Tegen Augustus komt de bovenverdieping van het pand vrij en gaan dan mss al uitbreiden, hierover zal tegen die tijd meer info volgen.

Zal jullie snel informeren wanneer de opendag gaat plaats vinden, see you soon @ Body Impact Gym

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, we zijn nu al 3 weken geopend en er is nog veel werk aan de winkel, dus zal ik de heropening gaan omdopen naar een opendag.

Het word alsmaar drukker en drukker in de Gym, ben nu pas 3 weken gestart en nu al op zoek naar vast personeel!!!:cool:Kan ik ook eindelijk weer eens me maaltijden timen!!!:D(ben inmiddels al wat kilootjes kwijt:mad:)-->NK2010 gaat em worden voor me;)

Tegen Augustus komt de bovenverdieping van het pand vrij en gaan dan mss al uitbreiden, hierover zal tegen die tijd meer info volgen.

Zal jullie snel informeren wanneer de opendag gaat plaats vinden, see you soon @ Body Impact Gym

Ben benieuwd om alles eens te komen checken op de opendag! Zal zeker proberen om even langs te komen... De zaak draait trouwens blijkbaar al goed, zo te lezen :D

Super Kevin!!! :cool:

Vst personeel?! Wat schuift dat?! :D

Zo'n gym zoek ik nou...jammer dat ik daar niet woon :D ! Volgens mij wordt die opendag een verkapte DBB meet :D

Ben benieuwd om alles eens te komen checken op de opendag! Zal zeker proberen om even langs te komen... De zaak draait trouwens blijkbaar al goed, zo te lezen :D

Super:cool:

Gaat idd al lekker met de gym, had dit zelf ook niet verwacht!!!Moet tijdelijk wat massa inleveren maar krijg er wel wat anders voor terug.;)

Super Kevin!!! :cool:

Vst personeel?! Wat schuift dat?! :D

Ghehe, eindje rijden niet!!!!:D

Zo'n gym zoek ik nou...jammer dat ik daar niet woon :D ! Volgens mij wordt die opendag een verkapte DBB meet :D

Idd jammer, maar iedereen is welkom om eens een kijkje te nemen.;)

Haha, dbb meets zijn altijd wel gezellig (en een mogelijkheid om keyboard warriors in de praktijk aant werk te zien:D)

Hier staan trouwens wat nwe pics van de gym in huidige staat.
http://body-impact.hyves.nl

Keep pumping:wl:

(zuid-west) Oostnoordistan is best wel een flink eind rijden ja :D

lekkere openingstijden........voor de eigenaar dan;)op wat voor dag is die OD dan?

zal ook op de open dag langs komen, nog altijd op zoek naar een nieuwe sportschool haha ;)

• Topic Starter Topic Starter
heb nog niks gehoort erover. osssss?

Nice Own :D

Ik wil wel eens langskomen ofzo :)

De site is on-line!!

Kijk op [Link niet meer beschikbaar]

gr Bart (de webmaster)

ps. tips en/of suggesties horen we graag.

wOOOOt!

vette gym hoor ;)

Lekker wat personeel aannemen zodat jij de hele dag tijd hebt om te trainen!!!

haha tussen 2 en 4 is ie dicht zodat OS zelf kan trainen zeker ! :D

Wel wat aparte tijden ja.
Voor de rest ziet het er goed uit man!
Succes!

Thx All,:cool:

Naarmate het ledenantal stijgt zullen de openingstijden aangepast worden, voorheen was de gym van 09.00 tot 12.00 en 16.00 tot 21.00u geopend, zaterdags van 10 tot 12:eek:
Ben dus al aardig wat uren opgeschoten en het zal niet lang duren of we zijn de hele dag geopend!!!

Heb nog geen datum geprikt voor de opendag, hierover zal ik spoedig berichten.

Iedereen bedankt en mss tot snel at Body Impact Gym Geleen.

;)

Heb je die andere `girlpower` picca gezien op de Hyve?
Thx nog voor de reminder:cool:heb er nog een berichtje voor je achtergelaten als bedankje voor het geheugensteuntje.:o

Had het berichtje al wel gelezen, maar de pic nog niet bekeken.. :o

Las het vlak voordat ik naar de gym ging, dat is wel een geldig excuus toch? :D

Succes met alles Kev.
Wat vinden je dames trouwens van dit hele gebeuren? :)

Ook niet te vergeten, mooie prijzen voor jongeren!

Dik, vet, vies veel succes gewenst Kevin en begin maar al jonge bodybuilders te kweken!:cool:

Terug
Naar boven