MuscleMeat

Operatie Renovatie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yes. Ik heb een CPAP toestel, als die werkt slaap ik als een baby, maar als m’n neus dicht zit of ik drink wat veel dan slaap ik zo goed als niet. Mijn longarts heeft me verteld dat dit ervoor zorgt dat je moeilijk(er) afvalt door hormonen of stoffen (snapte het niet heel goed) die dan aangemaakt worden. Eén van mijn uitdagingen is dus ook minder alcohol drinken.
Ik heb zelf ook apneu (44 stops) en val prima af.

• Topic Starter Topic Starter
Sinds ik zo goed als niet meer drink merk ik het ook. CPAP registreert nog nauwelijks stops, 0.3/0.4, zonder behandeling was dit 45+.
Bij mij helaas nog geen verbetering ik heb een ook een cpap sinds ik geloof 8 weken maar slapen er mee lukt me niet. Nu sinds 3 dagen een vol gelaats masker dus kijken hoe dat gaat sinds ademen door m'n neus echt drama is.

Al eens met een kno arts besproken of je een operatie kan krijgen om je neusholtes te "verruimen"? Zou mischien voor jou een oplossing kunnen zijn.
Ik krijg wel adem door m'n neus 9 van de 10 keer, ben alleen geen neus ademer waardoor ik wakker blijf omdat ik alleen maar loop te denken dat ik door m'n neus moet ademen ^^

Pleister op je mond wil wel eens helpen

Vandaag was het nog even zoeken met het gewicht van de oefeningen van de nieuwe split. Met de incline DB BP wiebel ik ook nog wat, maar ik denk dat dit wel zal veranderen door het meer te doen.

Training van vandaag:
  • Bench: 1 x 8 x 60kg, 2 x 8 x 70kg
  • BB bent over row: 3 x 8 x 90kg
  • incline DB BP: 3 x 8 x 18kg
  • Lat pulldown wide grip: 1 x 12 x 65kg, 2 x 8 x 75kg
  • Triceps pushdown 3 x 8 x 32,5kg
  • Concentration curl: 3 x 10 x 9kg
Ik heb me ook een zelfspannend meetlint van xxl nutrition gekocht. Toen ik het testte merkte ik dat er toch redelijk wat verschil op lijkt te zitten met m’n krakkemikkig oude lint (bv 60cm bovenbenen met het oude vs 66 cm met het nieuwe lint - wel 7 weken tussen de metingen ongeveer).

• Bicep
Waarderingen: K82
Vandaag was het nog even zoeken met het gewicht van de oefeningen van de nieuwe split. Met de incline DB BP wiebel ik ook nog wat, maar ik denk dat dit wel zal veranderen door het meer te doen.

Training van vandaag:
  • Bench: 1 x 8 x 60kg, 2 x 8 x 70kg
  • BB bent over row: 3 x 8 x 90kg
  • incline DB BP: 3 x 8 x 18kg
  • Lat pulldown wide grip: 1 x 12 x 65kg, 2 x 8 x 75kg
  • Triceps pushdown 3 x 8 x 32,5kg
  • Concentration curl: 3 x 10 x 9kg
Ik heb me ook een zelfspannend meetlint van xxl nutrition gekocht. Toen ik het testte merkte ik dat er toch redelijk wat verschil op lijkt te zitten met m’n krakkemikkig oude lint (bv 60cm bovenbenen met het oude vs 66 cm met het nieuwe lint - wel 7 weken tussen de metingen ongeveer).
lekker bezig!

Vandaag voor de eerste keer in heeeeel lang terug gedeadlift. Ging wel lekker, maar ik heb het toch maar voorzichtig aangepakt met de gewichten.

Training van van deze middag:
  • Deadlift (hex bar): 5 x 65kg, 5 x 105kg, 5 x 125kg, 5 x 135kg
  • Leg press: 4 x 12 x 190kg
  • Leg curl 4 x 12 x 46kg
  • Leg extension (ter vervanging van de calf raises): 4 x 12 x 32kg
  • Lying leg raises: 3 x 10

Pleister op je mond wil wel eens helpen
fun win GIF by SBS6

Ik had ook apneus en toen ben ik zo veel gewicht kwijt geraakt tot ik het niet meer had.

Training van vandaag, dag 4/4 van de nieuwe split:
  • Benchpress: 3 x 8 x 70kg
  • BOR: 3 x 8 x 90kg
  • Standing DB shoulder press: 1 x 8 x 14kg, 16kg, 18kg
  • Triceps pushdown: 3 x 8 x 32,5kg
  • Lat pulldown wide grip: 3 x 8 x 75kg
  • DB Biceps curl: 3 x 8 x 14kg

Training van vandaag, dag 4/4 van de nieuwe split:
  • Benchpress: 3 x 8 x 70kg
  • BOR: 3 x 8 x 90kg
  • Standing DB shoulder press: 1 x 8 x 14kg, 16kg, 18kg
  • Triceps pushdown: 3 x 8 x 32,5kg
  • Lat pulldown wide grip: 3 x 8 x 75kg
  • DB Biceps curl: 3 x 8 x 14kg
Lekkere workout, toch?

💪🏽👍🏽

Nice, lekker gedetaileerde log! Ga je volgen. Succes!!

Gemiddeld gewicht deze week: 104,7kg (-3,3kg totaal) - omtrek middel: 109cm (-7cm totaal)

Dingen die ik niet elke keer log, maar nog steeds doe of heb laten vallen:

- nog steeds 20km per week aan een goed tempo wandelen,
- geen abs oefeningen meer buiten trainingsdagen, omdat ik nu lying leg raises doe in het schema,
- naast grip training met de grippers ook 2x per week static holds (1x met 8kg dumbbels, 1x met 20kg bumper plates) toegevoegd.

Mooi om die progressie te zien. En best pittige trainingen :thumb:

Gemiddeld gewicht deze week: 104,7kg (-3,3kg totaal) - omtrek middel: 109cm (-7cm totaal)

Dingen die ik niet elke keer log, maar nog steeds doe of heb laten vallen:

- nog steeds 20km per week aan een goed tempo wandelen,
- geen abs oefeningen meer buiten trainingsdagen, omdat ik nu lying leg raises doe in het schema,
- naast grip training met de grippers ook 2x per week static holds (1x met 8kg dumbbels, 1x met 20kg bumper plates) toegevoegd.
Goed bezig 💪

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven