MuscleMeat

Opgeblazen buik

Bezoekers in dit topic

kevinbond88

Novice
Lid geworden
19 apr 2012
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
99kg
Dames en heren,

Na 6 maanden operaties aan mijn knie en daarna 12 maanden revalidatie ben ik sinds 6 maanden weer vol begonnen met sporten. Sporten, fit worden en groeien is natuurlijk niet mogelijk zonder een goede voeding. Daarom heb ik deze voldoende aangepast.

Nu ben ik sinds 9 maanden gaan opletten op mijn voeding, tijdens deze periode ben ik van 107kg (geen spieren te bekennen) naar 83kg afgeslankt. Nu heb ik echter een probleem. Over mijn hele lichaam verdwijnt het vet geleidelijk aan, nu blijft mijn buik 'opgezwollen' en dat is raar. Ik eet namelijk genoeg vezels en neem genoeg water in.

Wat kan het probleem veroorzaken / oplossen?

Alvast bedankt voor de tips
 
veel shakes aant drinken met melk ofzo? krijgt ge ook wel een opgblazen buik van, of eet ge misschien nog gewoon veel ?
 
veel shakes aant drinken met melk ofzo? krijgt ge ook wel een opgblazen buik van, of eet ge misschien nog gewoon veel ?

wtf is ''ge''???

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 20:33 ----------

meer cardio en op je voeding letten
 
wat bedoel je met opgezwollen? bedoel je..buikvet?
of bedoel je ik heb problemen met eten voel me misselijk en heb een opgeblazen gevoel?
 
Het is meer een opgeblazen gevoel dat je je buik heel erg kan stretchen. Heeft het gewoon te maken met te weinig cardio?
 
seg(seg = zeg) amai (amai = wtf) hollander, ge = je
 
Veel vezels, vooral bij grote hoeveelheden in één x veroorzaken ook heel wat gassen en dus een opgeblazen gevoel.
 
Wat is een goed alternatief?
 
Wat is een goed alternatief?

Vezels zijn wel goed, ook om af te vallen. Maar spreid de vezels eens wat meer over een dag en kijk naar een paar dagen hoe het dan gaat. En neem eventueel wat minder. Wat krijg je eigenlijk aan vezels binnen?
 
Het is meer een opgeblazen gevoel dat je je buik heel erg kan stretchen. Heeft het gewoon te maken met te weinig cardio?

zal vanzelf wel weg gaan het is meer het idee van jezelf! ben een tijd terug ook veel afgevallen en er komt een punt dat je twijfelt doe ik het wel goed hoe nu verder... je doet het prima! je bent toch niets voor niets van 107kg!!! gekomen naar 83kg gewoon nog een paar maanden doorgaan en het resultaat is daar! post anders is een keer je cut voedingsschema in de voedingssectie en vraag of mensen er hun mening over willen geven.
 
Waar ik het persoonlijk altijd van krijg zijn vezels, veel melk producten en/of veel vleesproducten. Als ik die 3 dingen minder of beter verdeel is m'n buik een stuk strakker.
 
Nou dan zal ik zeker deze manier doorzetten. Mocht ik er over een week of 4 nog steeds last van hebben zal ik weer een post neerzetten! Alvast bedankt voor alle tips.
 
Carbs. De volgende dag is het allemaal weer weg. Maar dat zou jij toch ook moeten zien/voelen?
 
Back
Naar boven