MuscleMeat

OPHETHOF's Fotolog, Maandelijkse Update! Bulk Included

Bezoekers in dit topic

Update:

Nog maar 3 maanden voor de wedstrijd!! YBF! Tijd om langs Marjolein te gaan.

Marjolein heeft mijn voedingsschema vandaag aangepast, ik zit vooralsnog na aanpassing van mijn voedingsschema hoog in kcal. (3600) en ik moet dus veel vetmassa zien kwijt te raken door middel van cardio (4 à 5 dagen per week). Ik mag nu lekker aan de quinoa en de witvis beginnen. Kip en rundvlees zitten ook nog in het schema.

De komende 3 maanden krijg ik om de 2 á 3 weken poseerlessen in een atelier, samen met nog een man of 10 onder begeleiding van Marjolein, Rob en een onbekende voor mij.

Meting van vandaag: 89,7kg bij een vetpercentage van 11,3%


Ik hoop om boven de 80kg te zijn op het podium en er knoepperd hard bij te staan. Ik ga mijn best doen!
 
3 maanden om van 11 naar 3-5% te gaan, word lastig (natty)
 
3 maanden om van 11 naar 3-5% te gaan, word lastig (natty)


Zeker op een dieet van 3600 kcal. :D


Aangepast: Er was een foutje gemaakt in het schema, de quinoa moet gekookt gewogen worden, 3000 kcal. per dag dus!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga op vakantie en ik neem mee:

Ik ga op 2 weken op vakantie en ik neem mee: Mijn suppies, want 3 maanden strict is strict!

- L-carnitine fatburner (Moest ik mee op vakantie nemen van Marjolein): http://www.bodyengymshop.nl/nutrend-carnitin-activity-drink-8x-750-ml.html
- Caseïne: http://www.bodyengymshop.nl/categorieen/eiwitten/caseine/nutrend-long-core-80-caseine-2-2-kg.html
- Whey Isolaat, de nieuwe van BioTech (Nog geneens kunnen proeven!): http://www.bodyengymshop.nl/biotech-usa-iso-whey-zero-2270gram.html
- Paar Proteïne bars
- Aminozuren
- Omega 3 visolie-pillen
- Vitamine-pillen


Een hele tas vol alleen al aan supplementen, ik hoop nog wel ruimte in de kofferbak over te hebben voor al mijn eten... :D
 
Zal wel lukken. Je hoeft toch geen kleren mee te nemen, iig geen shirts.
Die L-carnitine fatburner smaak annanas was trouwens goed te pruimen!
 
Koolvis, wat we voornamelijk moeten eten, is goedkoper, en heeft betere voedingswaarde dan pangasius filet.
4,30,- per kilo. Goeie deal!
 
Zal wel lukken. Je hoeft toch geen kleren mee te nemen, iig geen shirts.
Die L-carnitine fatburner smaak annanas was trouwens goed te pruimen!

Mijn vriendin heeft ook de helft van me flessen opgedronken, die vond het waarschijnlijk ook lekker... :p

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 21:43 ----------

Koolvis, wat we voornamelijk moeten eten, is goedkoper, en heeft betere voedingswaarde dan pangasius filet.
4,30,- per kilo. Goeie deal!

+1, alleen smaakt pangasius filet beter, blijft ook meer van over.
 
Nog steeds geen foto geplaatst..? Shit... vergeten. Zal proberen er een te laten maken.


Kleine update: Gisteren weer poseerles gehad en een nieuwe meting.

82.4kg bij 6.7%


Als dit klopt ben ik in 1.1 jaar tijd van 76kg bij 6.5% naar 82.4kg bij 6.7% gegaan. Een winst van een dikke 6kg vetvrije massa (VVM).

Ik denk dat deze massa vooral op mijn benen is gaan zitten, want die lopen nu flink op de rest voor. Mijn coaches zeggen dat dit bijna altijd andersom is. Aandachtspuntjes voor het nieuwe jaar na de wedstrijd liggen waarschijnlijk op rug en schouders, zo kortaf valt daar niet veel aan te veranderen.

Nog 6 weken tot het YBF 3 november...
 
Goed bezig bro.
Komt er een update foto
 
Ik zal proberen vanmiddag een goede foto te laten maken!


Lichtinval is niet ideaal, maar het weergeeft een beetje een beeld van waar ik nu sta! 6 weeks out! (Not sure if 7% :P)

DSC_1403.jpg


DSC_1396.jpg


DSC_1397.jpg
 
Leuk om te lezen!
Kan je mij eens PM-en wat het ongeveer kost om je te laten coachen en wat je dan krijgt voor je geld (hoe vaak etc)?
 
Staat er al netjes bij ga je zeker wel redden om optijd klaar te zijn. Kan je ook is een dubbel bicep back posten benieuwd naar je traps.
 
1 dag out! YBF performance klas waarschijnlijk.

image.jpg
 
Update 10-02-2014

Tijdje geleden dat ik hier een update heb gepost!

Ondertussen sinds de wedstrijd alweer een tijdje schommelend gewicht tussen de 89 a 90kg. Er mag van mij wel weer wat vet afgestript worden, vet percentage is 13 a 14%.

Een maand ga ik weer IF techniek toepassen (Intermittent Fasting) om wat vetmassa kwijt te raken, hierbij ga ik vasten tussen 9 uur 's avonds en 12 a 1 uur in de middag de volgende dag.


Momenteel ben ik druk bezig met mijn studie fysiotherapie, in drukke tijden ligt daar echt even de focus op. Doordeweeks eet ik clean, dagelijks rijst 500gr gekookt, 500gr. kippenhaas, 300 gram groenten, 2 hele eieren (+ wat de post schaft, protein shakes, noten etc.). In de weekenden ben ik hier wat losser in :D. Gaat tot nu toe heel goed dit schema.

Photo on 2014-02-10 at 22.17 #3.jpg


Photo on 2014-02-10 at 22.18.jpg
 
Back
Naar boven