Fitness Seller

OPHETHOF's Fotolog, Maandelijkse Update! Bulk Included

Bezoekers in dit topic

benen gaan echt goed duidelijk verschil, maanden verschil tussen deze 2 foto's?

Er zit 4 maanden verschil tussen de foto's! Dus 3 januari en vandaag 1 mei.

We gaan het maximale uit de beentjes halen!!
 
Gisteren weer bij Marjolein geweest. Ik moet nu 3x per week gaan optrekken ipv 2x en ik moet 3x per week gaan dippen ipv 1x. Ook mijn 5-3-1 op de chin-ups mag ik vergeten, ik mag niet meer onder de 10 reps komen... zucht..

Nieuw voedings-schema binnen, staat weer lekker vol, zo'n 3500 kcal per dag.

Ik mag wel mijn vetten wat reduceren volgens haar, ik heb ook deze maand inderdaad (buiten het schema om) wat meer eetlepels sla-olie ingenomen, gewoonweg om zo meer kcal binnen te krijgen.

Die extra kcal hebben echter wel een positief effect gehad op mijn gewicht! Van 85,3kg naar 88,5kg in de maand april, met volgens Marjolein geen toename in vet.

Vandaag weer tijd voor een hardcore benentraining :)
 
misschien merk je zelf weinig verschil, maar die benen zijn echt wel gegroeid hoor.
Alles komt veel beter in proportie zo
 
Moet toch even reageren om je mijn complimenten te geven, je gaat top vooruit man!
Extreem strikt met alles zeker? Moet haast wel :)
 
Moet toch even reageren om je mijn complimenten te geven, je gaat top vooruit man!
Extreem strikt met alles zeker? Moet haast wel :)


Bedankt, maar eerlijk gezegd, zeer strikt met alles ben ik niet :) ik heb een voedingsschema, maar daar wil ik best nog wel eens van afwijken. Ik zorg echter wel dat ik elke dag mijn opgegeven eiwitten en kcal binnenkrijg. Ik hou van een afwisselend en gezond dieet en ik eet ook een beetje op gevoel.

Een eenzijdig spartaans dieet, bestaande uit rijst en pangasius filet, dat komt wel richting de wedstrijd! :D
 
Even een update! Na anderhalve maand...

Gaat nog steeds de goede kant op! Marjolein is blij met mij (en dan ben ik zelf ook blij uiteraard)

3x cardio per week meegekregen als huiswerk, ik zal er toch aan moeten gaan geloven.

Voorlopig nog even de laatste tentamens (laatste lootjes wegen het zwaarst) en hierna proberen zoveel mogelijk massa er bij te pakken in de maand juli.

Binnenkort foto-update!
 
Progressie update:

Weer langs Body & Fashion geweest! Beetje in vet percentage gestegen, nu 89k,2g bij 11%. Benen zijn 63.5cm in omtrek en allebei gelijk. Voedingsschema niet veel aanpassingen.

Training zal nu met nadruk gericht zijn op de breedte en dikte v.d. latissimus dorsi en het claviculaire gedeelte v.d. pectoralis major, evenals de schouderkoppen die ook nog wat massa kunnen gebruiken. Benen staan er volgens Marjolein en Rob Gras goed bij en springen boven mijn torso uit. Mijn intensieve benentrainingen hebben dus wel degelijk geholpen, moet goed komen richting het YBF volgens Marjolein.
 
Wordt je begeleid door marjolein ? dus je traint bij kneets of niet?
 
Wordt je begeleid door marjolein ? dus je traint bij kneets of niet?

Ik wordt begeleidt door Marjolein ja, train echter niet bij kneets want ik woon zelf niet in den haag.
 
Hoe is de begeleiding van marjolein? veel verschil sinds dat je niet werd begeleid en heb je veel evaluaties?
 
Hoe is de begeleiding van marjolein? veel verschil sinds dat je niet werd begeleid en heb je veel evaluaties?

Yep, elke maand ga ik naar den haag en wordt mijn gewicht, vetpercentage en beenomtrek opgemeten. Ze beoordeeld je fysiek naar een perfectionistisch oog en weet precies wat je sterke en zwakke kanten zijn en geeft je hier feedback en trainingstips op. Ook krijg je elke maand aanpassingen in je voedingsschema.

Progressie is een geleidelijke sterke lijn omhoog, dus ben zeker niet ontevreden! Na 7 maanden zo'n 9kg zwaarder. Deze maand strak aan voedingsschema houden en kijken of we de 90kg kunnen aantikken. Hierna gaan we eens kijken wat we van die massa over kunnen houden op de wedstrijd in november :D
 
Hoe heb je je benen zo bijgetrokken..;) Ik heb namelijk ook van die 1x per week squat benen:rolleyes:
 
Yep, elke maand ga ik naar den haag en wordt mijn gewicht, vetpercentage en beenomtrek opgemeten. Ze beoordeeld je fysiek naar een perfectionistisch oog en weet precies wat je sterke en zwakke kanten zijn en geeft je hier feedback en trainingstips op. Ook krijg je elke maand aanpassingen in je voedingsschema.

Progressie is een geleidelijke sterke lijn omhoog, dus ben zeker niet ontevreden! Na 7 maanden zo'n 9kg zwaarder. Deze maand strak aan voedingsschema houden en kijken of we de 90kg kunnen aantikken. Hierna gaan we eens kijken wat we van die massa over kunnen houden op de wedstrijd in november :D

Oke top man! bedankt! misschien ga ik t ook een proberen bij haar

en hoe zit het met je sponsor haha hoe heb je dat gekregen zonder wedstrijden
 
Hoe heb je je benen zo bijgetrokken..;) Ik heb namelijk ook van die 1x per week squat benen:rolleyes:

Ja echt, dat is gekomen doordat Marjolein mij een tik wilde verkopen toen ik zei dat ik alleen 1x per week squatte en deadlifts deed voor benen. Ik ben gewoon begonnen met trainen op hoge intensiteit, en dat doe ik nu nog steeds. Een benentraining van mij ziet er ongeveer zo uit, varieert soms maar bijna altijd hou ik dit als richtlijn aan:


Quadriceps:
1: Squats wide stance --> 3-4 sets van 5 reps
2: Incline leg press --> 3-4 sets van 10+10+10 reps (Small, normal en als laatste wide stance op de bal v.d. voet)
3: Lunges --> 3-4 sets van 12-10-8 reps
4: Leg extensions --> 3-4 sets van 15-12-10-8 reps

Hamstrings:
1: Stiff legged deadlift --> 3-4 sets van 15-12-10-8 reps
2: Seated leg curls --> 3-4 sets van 15-12-10-8 reps
3: Dumbell leg curls --> 3-4 sets van 15-12-10-8 reps

Calves:
1: Calf raising machine
2: Calf dumbell raise
3: Smith machine seated calf raises


Rusttijd na een set: Minder dan 1 minuut, behalve bij de eerste oefening "squats", hier wil ik wel een minuut of 2-5 rust voor uittrekken.

Wellicht dat je hier iets aan hebt :D

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 10:40 ----------

Oke top man! bedankt! misschien ga ik t ook een proberen bij haar

en hoe zit het met je sponsor haha hoe heb je dat gekregen zonder wedstrijden


Gewoon vragen! Nee heb je, ja kan je krijgen! :D
 
Ja echt, dat is gekomen doordat Marjolein mij een tik wilde verkopen toen ik zei dat ik alleen 1x per week squatte en deadlifts deed voor benen. Ik ben gewoon begonnen met trainen op hoge intensiteit, en dat doe ik nu nog steeds. Een benentraining van mij ziet er ongeveer zo uit, varieert soms maar bijna altijd hou ik dit als richtlijn aan:


Quadriceps:
1: Squats wide stance --> 3-4 sets van 5 reps
2: Incline leg press --> 3-4 sets van 10+10+10 reps (Small, normal en als laatste wide stance op de bal v.d. voet)
3: Lunges --> 3-4 sets van 12-10-8 reps
4: Leg extensions --> 3-4 sets van 15-12-10-8 reps

Hamstrings:
1: Stiff legged deadlift --> 3-4 sets van 15-12-10-8 reps
2: Seated leg curls --> 3-4 sets van 15-12-10-8 reps
3: Dumbell leg curls --> 3-4 sets van 15-12-10-8 reps

Calves:
1: Calf raising machine
2: Calf dumbell raise
3: Smith machine seated calf raises


Rusttijd na een set: Minder dan 1 minuut, behalve bij de eerste oefening "squats", hier wil ik wel een minuut of 2-5 rust voor uittrekken.

Wellicht dat je hier iets aan hebt :D
Thanks! Maar wel gewoon 1 keer per week of bijvoorbeeld 2keer?
 
Thanks! Maar wel gewoon 1 keer per week of bijvoorbeeld 2keer?

1 keer maar inderdaad, 2x zou voor mij een beetje overkill zijn aangezien de beentjes nu voor beginnen te lopen op de romp :p

Nu off to the gym en dit schemaatje weer doen!
 
Hoe heette die ene goede pre-workout ook al weer die je gebruikte?
 
Back
Naar boven