Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke dat klinkt wel erg interessant, zit je in de hvac of meer de industriële kant op?
Ga zelf binnenkort als technicus beginnen bij een adviseur op het gebied van cleanrooms en laboratoria, ondertussen ook 2 beroepsopleidingen in de installatie techniek met gemak afgerond. Maar het is best lastig om op dit gebied een HBO/Master opleiding te vinden die ook op het onderwerp sustainable energy ingaat en dergelijke. Heb ook een beetje het idee dat ze tegenwoordig de meest exotische namen bedenken voor opleidingen enkel om ze aan de man te brengen. Het zijn er ook zoveel![]()
Ik volg een k*tstudie en ik ben ook nog eens een 'vadsige puisterige k*tstudent'HBO zeevaartschool ftw.
Dik geld, veel verantwoordelijkheid en je reist de hele wereld over.
Neuk ICT, bedrijfskunde, management etc. Het zijn allemaal k*tstudies.
En ohja: neuk ook de universiteit. Verzamelplaats voor vieze, vadsige, puisterige k*tstudenten.

Ik volg een k*tstudie en ik ben ook nog eens een 'vadsige puisterige k*tstudent'![]()
Er zijn nog 100+ topics over dit onderwerp, so what?

ik volg een k*tstudie en ik ben ook nog eens een 'vadsige puisterige k*tstudent'![]()
hoger onderwijs is overrated, ik heb een universitair diploma en zit al twee maanden met een uitkering.
j/k bro.hoger onderwijs is overrated, ik heb een universitair diploma en zit al twee maanden met een uitkering.
HBO zeevaartschool ftw.
Dik geld, veel verantwoordelijkheid en je reist de hele wereld over.
Neuk ICT, bedrijfskunde, management etc. Het zijn allemaal k*tstudies.
En ohja: neuk ook de universiteit. Verzamelplaats voor vieze, vadsige, puisterige k*tstudenten.

Dik geld verdienen mag ook wel ja als je altijd van huis bent.. Ik kon ook bij mijn oom op z'n baggerschip gaan werken.. Baggeren meestal ergens bij Mexico.. Telkens 1,5 maand aan boord en dan een maand thuis..
Het is maar net waar je van houd.. doe mij maar gewoon elke dag lekker om half 4 klaar zijn met werken!![]()
Ik volg een k*tstudie en ik ben ook nog eens een 'vadsige puisterige k*tstudent'![]()