AndroidHealthClinic

Opleidingsniveau?

Peiling Peiling Niveau

• Basischool/LBO

Stemmen: 17 6,7%
  • VMBO/MBO

Stemmen: 48 19,0%
  • Havo/HBO

Stemmen: 110 43,7%
  • VWO/WO

Stemmen: 77 30,6%

• Totaal stemmers
    252
Hij bencht in ieder geval wel meer dan Animallegs, XL.

damn, oude posten opzoeken;

lol waarom lach je? Ik train 12 maanden wat is er mis met ;

240 kg Deadlift
180 kg fullsquat
140 kg bank

vertel jij het mij maar? Is nog steeds sterker dan 90% op DBB na 12 maanden weliswaar met roids. En de grootste tijd niet eens op kracht getraind bro.

Ik lach. Lachen. Pauper. Met roids nog geen 140 kunnen benchen, waarom ga je niet iets doen waar je wel aanleg in heb? :roflol:

Kan je nog je posts aanpassen maar de verpaupering die in al je onzin berichten doorschijnen kun je daarmee niet verbergen hoor hahaha

lol r*tard waarom lag je? Ik train 12 maanden wat is er mis met ;

240 kg Deadlift
180 kg fullsquat
140 kg bank

vertel jij het mij maar? Is nog steeds sterker dan 90% op DBB na 12 maanden weliswaar met roids

dat je 12 maanden traint en al aan de roids zit? iedereen doet wat hij wil, maar ga dan geen kritiek geven op de stats van naturals.

Ik lach. Lachen. Pauper. Met roids nog geen 140 kunnen benchen, waarom ga je niet iets doen waar je wel aanleg in heb? :roflol:

Kan je nog je posts aanpassen maar de verpaupering die in al je onzin berichten doorschijnen kun je daarmee niet verbergen hoor hahaha
Ja want gewicht zegt echt alles. :rolleyes: Bodybuilding is geen powerlifting.

Die gozer loopt hier al maanden te mauwen over dat hij wel zo goed traint en dat hij vermoed dat velen anderen hier maar een beetje rondhangen met zijn roids na 5 maanden trainen, oh god :roflol:

Goed schijnbeweging Klaas aandacht op iemand anders projecteren het ging hierom.

Dan was het 1 foto. Je kon niet eens zien dat je trainde. Oh brother

@Klaaswitz

Dan lees je wat er niet staat Klaasje, en geef je dus een eigen intrepatie aan het geheel
want copy/paste eens wat stukjes van mij, dan wil ik weleens lezen waaruit dat dan zou moeten blijken wat jij zegt.

om hier overal en nergens te vertellen wat voor een grote potentie er wel niet verloren is gegaan als gevolg van zijn gemiste kansen

Nou nou zoveel zelfverheerlijking is niet aan mij besteed Klaasje Vaak, ging om wat voor opeidingsnivo men had, dat heb ik verteld en vond het jammer van mezelf dat ik er niet meer had uitgehaald, en dat volgend jaar wel ga doen.

Misschien wel net zo jammer dat jij graag een echte Bodybuilder had willen zijn, dat niet bent, en dat compenseert hier door de semi intellectuele bralbal uit te hangen.

Eeuwig als een wijf zeiken?

Jij doet niet anders dan members voorzien van jou sarcastische commentaar, het meneertje wil iedereen overduidelijk laten weten dat hij gestudeerd heeft en diep in zijn hartje vind hij iedereen maar dom hier.
Wat doe je hier dan als je zo neerkijkt op anderen?
Want dat is nml. wel een beetje de attitude die ik bij jou bespeur.;)

:pYo ik bespeur hier een b*ch fight!!

Dat ziet er goed uit Xtralarge, en daar kan ik waarschijnlijk niet aan tippen. Maar ik ben dan ook naturel en focus me tussen de periodes van kleine blessures door ook meer op kracht.

Gaat dit nou over opleiding of over krachstats?

Dit gaat over electronische ego's en reputaties, dude.

Terug
Naar boven