XXL Nutrition

Opleidingsniveau?

Peiling Peiling Niveau

• Basischool/LBO

Stemmen: 17 6,7%
  • VMBO/MBO

Stemmen: 48 19,0%
  • Havo/HBO

Stemmen: 110 43,7%
  • VWO/WO

Stemmen: 77 30,6%

• Totaal stemmers
    252
Nee hoor ik lees het en ik zie het meteen. Wellicht is dat omdat rechten in zekere mate een taalstudie is?

Neem het niet zo serieus joh. Ik vond het gewoon wat grappig hoe je het over alfa had als een wat makkelijkere studierichting en dan die taalfout maakte. Begrijp me niet verkeerd, ik weet ook heus wel dat zoiets in het geheel niet tegenstrijdig hoeft te zijn. Ik gaf, nogmaals, dan ook een knipoog.

Kheb nooit gezegd dat het een makkelijkere studie was jullie begrijpen me een beetje verkeerd toch volgens mij, ik zei enkel dat het meer theoretisch is. Moet eerlijk toegeven dat ik nooit echt geweldig in Nederlands was ben meer van de wiskunde, doe dan ook een Engelstalige studie gelukkig;)

Ik ben in het 2e middelbaar 2x blijven zitten en was in het 4e middelbaar 18 en toen ben ik gestopt, geloof dat ik toen handel studeerde.

heb een beetje van alles gedaan... industriele reiniging, bandwerk, vuilnisman, postbode, de laatste jaren ben ik eigenlijk vooral bezig met bodybuilding.

Havo, MBO-4 toerisme en schooljaar in 2010-2011 beginnen met een HBO opleiding. Althans, dat is het meest waarschijnlijke wat ik kan gaan doen. Ik ben nog niet zeker van welke richting ik op wil en kan gaan. Het liefst zou Wo gaan studeren, maar daarvoor moet ik eerst diverse vakken halen op VWO niveau. En weer aan de andere kant interesseert me het onderwijs (Pabo) ook. Misschien kan ik dat wel in de toekomst gaan combineren. Ik zie het wel. Gelukkig nog even wat tijd om er over na te denken :)

@Klaaswitz

Dan lees je wat er niet staat Klaasje, en geef je dus een eigen intrepatie aan het geheel
want copy/paste eens wat stukjes van mij, dan wil ik weleens lezen waaruit dat dan zou moeten blijken wat jij zegt.

om hier overal en nergens te vertellen wat voor een grote potentie er wel niet verloren is gegaan als gevolg van zijn gemiste kansen

Nou nou zoveel zelfverheerlijking is niet aan mij besteed Klaasje Vaak, ging om wat voor opeidingsnivo men had, dat heb ik verteld en vond het jammer van mezelf dat ik er niet meer had uitgehaald, en dat volgend jaar wel ga doen.

Misschien wel net zo jammer dat jij graag een echte Bodybuilder had willen zijn, dat niet bent, en dat compenseert hier door de semi intellectuele bralbal uit te hangen.

Eeuwig als een wijf zeiken?

Jij doet niet anders dan members voorzien van jou sarcastische commentaar, het meneertje wil iedereen overduidelijk laten weten dat hij gestudeerd heeft en diep in zijn hartje vind hij iedereen maar dom hier.
Wat doe je hier dan als je zo neerkijkt op anderen?
Want dat is nml. wel een beetje de attitude die ik bij jou bespeur.;)

Laatst bewerkt:
Haha inderdaad, op internet probeert hij interessant te doen omdat hij in het dagelijks leven wordt uitgelachen door iedereen :roflol:

@Klaaswitz

Dan lees je wat er niet staat Klaasje, en geef je dus een eigen intrepatie aan het geheel
want copy/paste eens wat stukjes van mij, dan wil ik weleens lezen waaruit dat dan zou moeten blijken wat jij zegt.

om hier overal en nergens te vertellen wat voor een grote potentie er wel niet verloren is gegaan als gevolg van zijn gemiste kansen

Nou nou zoveel zelfverheerlijking is niet aan mij besteed Klaasje Vaak, ging om wat voor opeidingsnivo men had, dat heb ik verteld en vond het jammer van mezelf dat ik er niet meer had uitgehaald, en dat volgend jaar wel ga doen.

Misschien wel net zo jammer dat jij graag een echte Bodybuilder had willen zijn, dat niet bent, en dat compenseert hier door de semi intellectuele bralbal uit te hangen.

Jij doet niet anders dan members voorzien van jou sarcastische commentaar, het meneertje wil iedereen overduidelijk laten weten dat hij gestudeerd heeft en diep in zijn hartje vind hij iedereen maar dom hier.
Rellen!!! :popcorn:

@Klaaswitz

Dat is ook de indruk die ik van hem krijg.

Lekker boeiend wat jullie halve tamme dertien in een dozijn posters daarvan vinden maar om er toch op in te gaan, de DBB'ers die ik hier qua kennis en inzicht het hoogst heb zitten hebben zover ik weet niet eens een opleiding in het hoger onderwijs genoten. Het valt me gewoon op dat Sculpture ontzettend vaak de behoefte voelt om overal tussen neus en lippen door te verkondigen dat hij eigenlijk te goed is voor het gepeupel waar die nu mee werkt.

Verder wil ik niet eens een bodybuilder zijn, hou toch op man :roflol:

Ik doe aan krachtsport, omdat ik het wel aardig vind als je als alfa nerd ook nog met een boos gezicht relatief zware gewichten kan verplaatsen.

Laatst bewerkt:
@Klaaswitz

haha right on the money. Ik kan me het moment nog herinneren dat klaasje zijn foto's postte. Na de nodige negatieve commentaren besloot hij ze er snel af te halen. Hhahaha.
Sindsdien is hij pissig op de dbb community.

Ik heb één keer een enkele foto geplaatst. Waarschijnlijk ben je in de war met iemand anders.

Ontzettend pissed off ben ik ja op DBB :rolleyes:

De grootste komieken haal je er zo tussenuit, die halen altijd leuke grappen uit als het quoten van anderen en deze quote dan aanpassen om zo de lachers op de hand te krijgen. Hahaha hoe kom je er toch weer op man! :roflol:

Geen quotes verkloten.

De keuzes hadden imo beter opgesplitst kunnen worden. Iemand die alleen havo heeft gedaan staat er op de arbeidsmarkt toch slechter voor dan iemand met een afgeronde mbo diploma.

Heb zelf m'n havo op zak, een mbo-4 horeca management diploma en was bezig met een hbo International Hospitality Management, oftewel hogere hotelschool Engelstalig. Maar hier ben ik mee gestopt, dus volgend jaar september weer een herkansing maar dan bij een andere hbo opleiding.

Terug
Naar boven