Fitness Seller

Opleidingsniveau?

Peiling Peiling Niveau

• Basischool/LBO

Stemmen: 17 6,7%
  • VMBO/MBO

Stemmen: 48 19,0%
  • Havo/HBO

Stemmen: 110 43,7%
  • VWO/WO

Stemmen: 77 30,6%

• Totaal stemmers
    252
Doe je toch iets verkeerd, zo slecht verdient de steigerbouw niet!

OT: Heb mn mavo gedaan, daarna 3 mbo opleidingen, 1 afgemaakt 2 keer gestopt.. Nu maar van mn hobby mn werk gemaakt

;)

Was niet serieus, ik heb gewoon een HBO opleiding en zal waarschijnlijk WO rechten achter aan gaan.. Steigerbouw verdient redelijk indd maar het is kk werk. Deed altijd steigersbouwen als bijbaan, voor een student verdiende het heerlijk.

Ik heb eigenlijk het hele traject gedaan. Mavo, MBO en nu dan aan het einde van mijn 2 HBO's.

Nooit spijt van gehad.

Klinkt bekend. Middelbare school te bedonderd om iets uit te voeren dus werd het MAVO. MBO precies hetzelfde en dus op mijn sloffen gehaald. Vervolgens gaan werken om erachter te komen dat papiertjes belangrijk zijn wil je een beetje baan hebben. Vervolgens HBO gedaan in de avonduren en nu WO in de avond. Moet zeggen dat ik nu echt wel het idee heb dat ik er iets voor moet doen. Wel flink wennen :D

Ik heb een eigen onderneming, dus het zou dan ook daar afhankelijk van zijn. Nu is Nyenrode natuurlijk wel het puntje van de zalm, maar dat mag geen reden zijn om het niet als optie te overwegen.

Kijken, kijken en niet kopen. :D

Hoe heet die kerel van DBB ook weer die Nyenrode ging doen? Je zou het aan hem kunnen vragen. Volgens mij komt hij alleen niet meer hier.

Havo -> HBO -> Wo -> volgend jaar PhD

Vwo gedaan en nu bezig op de TU

Basisschool afgemaakt :D

ben op vwo begonnen. en toen van havo3 naar mbo niveau 2 gegaan.
deze weg is beter voor mij, duurt wat langer maar ik ben nog jong dus tijd genoeg

Momenteel aan het afstuderen op HBO :)

eerst vwo gedaan tot de 4e toen naar havo overgestapt omdat ik geen **** uitvoerde toen naar het hbo gegaan en nu me P gehaald, ga nu in februari op uni beginnen met econometrie.

10 jaar geleden het mbo afgerond en zit nu in het 2e jaar hbo.

Eerst 3 jaar havo, toen na 3 havo naar mbo (cios) gegaan, nu ben ik 3e jaars. Als ik 18 ben heb ik mijn diploma en ga ik door naar hbo sporthogeschool.

Helaas was ik niet in staat om havo te halen omdat ik discalculie (rekenstoornis) heb. Ach mij maakt het niet veel uit, nu kom ik er via een omweggetje.

in maart afgestudeerd (computer science), nu bezig met een phd

Vet! :)

Havo
VWO5 - gestopt, kinderachtige gedoe trok ik niet meer.
HBO bedrijfseconomie. :) Propedeuse aan het halen.

Terug
Naar boven