MuscleMeat

Opnieuw dopingcontroles BE

En wat gebeurd er als je niet meewerkt aan het onderzoek?

Weet dat ze bij zo'n inval niemand laten gaan en de boete valt Erg tegen... in gent gebeurde het meestal tussen 19 & 20u

Dan krijg je een leuke boete. Bij ons in de fitnes (waar ze trouwens ook binnen vielen) zei men tot 25000€. Weet niet of het bangmakerij is of niet.

boete is tot 1350 euro dacht ik

verwijderd

zo'n uitkamming streek per streek is ronduit schandalig, typisch weer belgie, de laatste jaren doen ze niks liever dan de mensen hun plezier afpakken, wat doet iemand daar kwaad mee als hij gebruikt, mssn enkel zijn eigen lichaam, dat is al, tja zou grote opdoffer worden voor de sportscholen, die zullen mee het slachtoffer worden
wel vind ik dat er zou moeten toezicht gehouden worden of er minderjarigen gebruiken, dat zou eventueel een taak voor de sportschooluitbaters zijn

Zolang de overheid geen geld verdient met de invoer vd producten, zullen ze op een andere manier aan dit geld moeten komen...
En dat is volgens mij de enige reden. Geld.

geld, mediaheisa, politiek, macht, dictatuur, george orwell,etc...

ben het volledig eens met monoc, ten eerste hebben ze er niks aan en ten tweede is in belgie het politiewerk een goede spijzer van de staatskas geworden, dus nog eens zoveel boetes bovenopd e verkeersboetes

Dus iedereen dat een preworkout neemt met 1.3 dingemethymaline is ook positief:p? Moeten er toch nog vrij veel zijn zo:rolleyes:

Half jointje, jack3d etc en je hangt al

beter vorm je een groepje van 15 en beroof je bejaarde mensen, sla je homokoppels in elkaar en noem je elk wijf dat je niet wil een sl*t...dat is tenminste een hobby die je nix kost

Ik vroeg ooit zo eens een controleur waarom deze testen in sportscholen, hij gaf me als antwoord, ja het gebruik van anabolica kost de gemeenschap en ziekenkas handenvol geld door de neveneffecten die dit heeft op latere leeftijd en dat daarom de boetes zo hoog liggen tot +1800euro. Ik heb hem toen gezegd dat hij beter wat ging gaan lullen tegen rokers en alcohol drinkers en toen heeft hij de locale politie verwittigd met de smoes dat we niet wilden meewerken aan de controle.

No big deal, gewoon even plasje in een potje en weer verder trainen. Waarom zou je je zorgen maken als je toch niet gebruikt?

Waar is stalin trouwens heen? :P

Stalin slachtoffer van Stalinistische praktijken :rolleyes: Iemand enig idee hoe het met die gast is? Was toch een trouwe bezoeker van de AAS sectie. En TeeCee had ik zelf nog niet aan gedacht. Gezien zijn verhalen de laatste tijd vraag ik me dat bij hem helemaal af waar hij uithangt.

Ik verhuis naar NL

Terug
Naar boven