Fitness Seller

Oproep startende/ervaren/zeer ervaren anabolengebruiker voor documentaire

Absoluut waar Big Cat. je hebt gewoon de harde waarheid geschreven. alleen voor gezondheidsdoeleinden is trt goed. ik denk wel dat wanneer iedereen hoge doseringen test/deca/tren/orals gaat gebruiken voor langere tijd dan kun je er bijna gif op innemen dat je in de toekomst WEL serieuze gezondheidsproblemen ZOU kunnen krijgen. Maar ik denk dat je dit niet bedoelt maar puur trt doseringen

En ligt dat dan ook niet deels aan de "aanbodkant"? Zolang niemand van hier die weet waar ie mee bezig is mee wilt werken aan dit soort projecten, blijft men dus aangewezen op randdebielen en kampers (lees: jesse2010). En die zullen zich ook niet schamen om in dergelijke documentaires hun onzin te verkondigen, simpelweg omdat ze in de meeste gevallen niet beter weten.

De reden dat ze het niet willen doen is net omdat het een catch 22 is. Dit format laat gewoon niets anders toe, en in een ander format zijn ze niet geinteresseerd. Ik twijfel niet aan de beste bedoelingen van de reportagemaker, ik weet alleen 100% zeker dat hij die met de beste wil van de wereld niet kan waarmaken. Getuige ook het feit dat hij sindsdien niet meer post, dus ik denk dat hij dit zelf ook wel beseft.

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Absoluut waar Big Cat. je hebt gewoon de harde waarheid geschreven. alleen voor gezondheidsdoeleinden is trt goed. ik denk wel dat wanneer iedereen hoge doseringen test/deca/tren/orals gaat gebruiken voor langere tijd dan kun je er bijna gif op innemen dat je in de toekomst WEL serieuze gezondheidsproblemen ZOU kunnen krijgen. Maar ik denk dat je dit niet bedoelt maar puur trt doseringen

Ik bedoel uiteraard TRT, maar ben het niet noodzakelijk eens met je andere stelling. Ook dat kan perfect veilign, al moet je dan inderdaad heel wat dingen gaan monitoren, bijsturen en omzeilen om het veilig te houden, dus dat zijn inderdaad twee compleet verschillende dingen die je best niet verward.

10% anabolen 90% gyno

Waarom post dit account in deze sectie? Heb je geen 25 posts nodig om hier te mogen posten?

Terug
Naar boven