AndroidHealthClinic

overdreven veel zweten op voorhoofd.

smeer je poriën vol met anti transparant

wat me altijd opviel was dat Roger Federrer(tennis speler) voorheen nooit een druppel zweet op zijn voorhoofd had ???

wtf

Dat kan. Het heeft ook te maken met aanwezig en afwezig zijn, als je werkt en je bent constant afwezig ga je normaalgezien meer zweten dan als je bewust bent van het hier en nu en op die manier werkt, gewoon je ding doet. (heb dit al ondervonden, want druppels lopen soms ook van m'n voorhoofd af tijdens het werken, en dat gebeurt altijd wanneer ik in strijd ben met het huidig moment)

& Tennissers zijn volledig gefocust, volledig aanwezig en dus stil vanbinnen tijdens de match, (want je bent maar volledig aanwezig als je precies op een ernstige manier stil bent vanbinnen), dus dat kan er mss wel toe bijdragen dat ze daarom minder hevig zweten, aangezien het lichaam dan meer in balans in, vredig, ook al moeten de spieren zich soms met momenten enorm inspannen tijdens het spel. (is maar een hypothese, zeg niet dat het zo is)

Laatst bewerkt:
Dat kan. Het heeft ook te maken met aanwezig en afwezig zijn, als je werkt en je bent constant afwezig ga je normaalgezien meer zweten dan als je bewust bent van het hier en nu en op die manier werkt, gewoon je ding doet.
Geloof je zelf deze hersenspinselen of is het alleen sleur en pleur en een roep om aandacht. Aanwezig en afwezig, bewust etcetera - je hebt geen idee. Neem nogmaals die ene rotonde, want je hebt een paar afslagen gemist.

Geloof je zelf deze hersenspinselen of is het alleen sleur en pleur en een roep om aandacht. Aanwezig en afwezig, bewust etcetera - je hebt geen idee. Neem nogmaals die ene rotonde, want je hebt een paar afslagen gemist.

Ik geloof dit idd zelf want ik spreek uit ondervinding, als je hoofd koel, rustig is zweet je gewoon minder. & Gedraag je eens niet als een gefrustreerde marginale randdebiel, thx.

Ik geloof dit idd zelf want ik spreek uit ondervinding, als je hoofd koel, rustig is zweet je gewoon minder. & Gedraag jij je eens niet als een gefrustreerde marginale randdebiel, thx.
Gelukkig heb je zojuist mijn bovenstaande interpretatie eerder bevestigd dan ontkracht. Thanks.

Hahaha aan de botox!

Terug
Naar boven