robintjuh
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lezen jullie de log eigenlijk welkijk eens naar de posts van alfamale.
ik hoop dat hij ongelijk heeft en dat je kan meedoen aan de wedstrijd hoor own.
Tuurlijk, maar hij gaat gewoon de c-klasse winnen. Het enige wat jammer is is dat hij daarna niet direct door mag naar de b-klasse maar hij gaat daar nog steeds heen om een wedstrijd te winnen.

Guyz.....Ik heb hedwig een mailtje gestuurd ter bevestiging,lees ff allemaal mee.
Bedankt hedwig,was gelukkig niet al te veel kwijt geraakt,jammer genoeg wel de belangrijke papieren.
Dan had ik nog een vraagje,er werd me verteld dat je a.s. zondag niet bij winst van de C, met B-klasse mag meedoen!!!
Heb hier vantevoren nog info over vergaard op DBB en BR,mij werd verteld dat ik geen JBC hoefde te draaien om door te kunnen stromen naar de B-klasse.Nu krijg ik ineens een link toegestuurd dat het toch niet gaat!!!In hoeverre klopt dit als ik het vragen mag?Zou het iig jammer vinden als het niet mogenlijk zou zijn,vooral gezien ik de JBC heb laten schieten hierdoor.
Vriendelijke groet
K.J.Goulding
Re: Info herculescup
Van: Hedwig (hedwig.s@planet.nl)
Verzonden:vrijdag 28 maart 2008 21:51:13
Aan: easy jansen (ezgz@hotmail.com)
Hey Kevin,
dat was de bedoeling maar dat zal niet gebeuren. Bij winst in de C ga je gewoon door
naar de B op dezelfde dag (tenzij je zelf van afziet).
Dus no problem !
Gr,
Hedwig
Laat ze wat zien
Guyz.....Ik heb hedwig een mailtje gestuurd ter bevestiging,lees ff allemaal mee.
Bedankt hedwig,was gelukkig niet al te veel kwijt geraakt,jammer genoeg wel de belangrijke papieren.
Dan had ik nog een vraagje,er werd me verteld dat je a.s. zondag niet bij winst van de C, met B-klasse mag meedoen!!!
Heb hier vantevoren nog info over vergaard op DBB en BR,mij werd verteld dat ik geen JBC hoefde te draaien om door te kunnen stromen naar de B-klasse.Nu krijg ik ineens een link toegestuurd dat het toch niet gaat!!!In hoeverre klopt dit als ik het vragen mag?Zou het iig jammer vinden als het niet mogenlijk zou zijn,vooral gezien ik de JBC heb laten schieten hierdoor.
Vriendelijke groet
K.J.Goulding
Re: Info herculescup
Van: Hedwig (hedwig.s@planet.nl)
Verzonden:vrijdag 28 maart 2008 21:51:13
Aan: easy jansen (ezgz@hotmail.com)
Hey Kevin,
dat was de bedoeling maar dat zal niet gebeuren. Bij winst in de C ga je gewoon door
naar de B op dezelfde dag (tenzij je zelf van afziet).
Dus no problem !
Gr,
Hedwig

Gelukkig dan maar!!! Ben blij voor je.
MAAR vind het wel weer slecht en vooral amateuristisch dat er weer wordt afgeweken van de 'regels'. Maar hoe zit het met de mensen die de JBC hebben gedaan om maar mee te kunnen doen op a.s. zondag op in de B wedstrijd? Die kunnen hun shape natuurlijk NOOIT top houden van 16 MAART tot en met 20 APRIL....
IIG succes kerel, knock em dead!!!![]()