XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.361
Stress = cortisol = katabool en dat is idd het laatste wat je wilt hebben.
Maak je er niet druk om, en probeer te relaxen de laatste dagen :)

Thx kerel:cool:

Was gisteren wel ff aant stressen man,carbloos van de ene naar de andere plek knallen,wachten op de anwb,naar garage toe etc...

Had ik mn jeep weer eens uit de stal gehaald om naar de training te knallen,heb ik mn accu plat bij de eerste pitstop voor de gym!!!Jeep staat dus bij mn ouders voor de deur geparkeerd!!!Zou hier normaal al niet al te vrolijk van zijn geworden maar carbloos........Pfff kon ff niet meer helder nadenken!!!!Weer ander vervoer moeten regelen,hier en daar weer wat te lang moeten wachten terwijl ik mn maaltijd moest nemen.Balen!!!

Dan ook nog eens de kosten van al die grapjes.......

TO HELL WITH IT!!!!!!

zondag is het zover kerel, gedaan met al die toestanden, zondag is het JOUW dag, de grote bekroning van al dit afzien!!!
nog even doorbijten kanjer

Bedankt mannen.:cool:

Net de laatste training erop zitten,vanaf morgen rusten en laden.

Als ik mijn klasse win stroom ik meteen dezelfde dag door naar de B wedstrijd,daar hoop ik in de top 5 te eindigen om NK kwalificatie te krijgen.;)Nk ga ik dan in 2009 plannen.

Daar was ik al bang voor dat je dit ging zeggen.... Er is juist vanuit de IFBB gecommuniceerd (niet duidelijk weliswaar) dat je NIET met C EN B kan meedoen a.s. zondag....! :mad: En dat je dus in MIjdrecht moest kwalificeren voor de B a.s. zondag.

Ik ga wel ff zoeken voor je waar dat staat.

Ik kan het niet meer vinden, sorry, maar ik zou zweren dat ik het ergens hier heb gelezen.

Nou, ik hoop voor je dat IK het fout heb, want je ziet er top uit en je hebt er je best voor gedaan. Succes zondag!

Op hoeveel kcals zat je op zn laagst OS?

Succes man en ga ervoor. Je verdient het:thumbs:

:eek:

Dus jij denkt aan een massage van Own's girl als je gestressed bent ?

:D

nee maar het gaat hier over kevin niet over mij...

en aan mikki zou ik persoonlijk ook niet moeten denken, zij snapt het woord massage nog niet dus als ik op me rug ga liggen voor massage krijg ik vast een vuist in me reet ofsow

Fist****. Ook een vorm van massage

Succes zondag.

wat voor een auto rij je eigenlijk als ik vragen mag?

Veel filmpjes klaar hebben Own, naast de cardio die je dan doet, de rest van de dag gewoon op de bank liggen, laden en filmpje kijken of in slaap sukkelen.

The time is now.. The stage is yours.. The crowd goes wild.. "Sculpturer! Sculpturer! Sculpturer!' :bow: :D

Laatst bewerkt:
succes
kan alleen maar goed aflopen!!!

Komop Kev', die laatste stapjes nog... :bow:

Terug
Naar boven