Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

Nog even volhouden, own. Denk aan al de junk die je na Zondag ga eten :meal: . Maar eerst ff doorbijten, en knallen onstage.

Je gaat het volhouden! Gaat helemaal goed komen. We zien elkaar backstage makker;)

Hij's wel massive voor een Natural dan, dubbel respect!

Go get em tiger wraar :D

hij is niet alleen groot voor een natural :rolleyes:

hey own wanneer is de grote dag? dit weekend al?

En als ik kijk naar je trainingen in wedstrijdvoorbereiding, dan zie ik dat je eigenlijk niet superveel hebt veranderd, je zit alleen een aantal weken hoger in reps.
Is dat omdat je bang bent voor blessures en omdat je minder kracht hebt met je dieet, of is dat echt specifiek om meer definitie te krijgen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.345
Thx all:cool:Voel me echt belabberd,carbloos gaan is gewoon geen pretje,heb nergens zin in...Blij als ik morgen mag beginnen met laden.

@Loo:Nu zondag is the moment supreme.:DOp dit dieet kan ik gewoon niet meer zwaar trainen,na 3 tot 5 reps met een licht gewicht verzuur je al helemaal.Laatste dagen doe ik zelfs circuittraining met nog meer reps,supersets,dropsets en holds,dit voor wat extra definitie maar vooral om mijn stofwisseling nog wat meer op te schroeven voor dat laatste beetje overtollig gewicht kwijt te raken.

Vandaag nog getraind.
-Borst
-Rug
-Biceps
-Triceps
-Schouders
-Buik

Vanavond laatste training,Cardio.

SUCSES kereltje :D Je ziet er TOP uit !:thumbs:

pfff niet normaal!! Beest... Ben benieuwd naar resultaat, pics everything.

Gaan Kevin, gaan!! :wl:

Gaan met die banaan boi

damn bro succes je gaat nu toch niet weer trainen of wel??
neem die paar dagen extra om goed te laden ,nogmaals succes jammer dat ik het niet in eigen persoon kan bewonderen als je onstage bent

Succes zondag own, je gaat ze daar helemaal inmaken:rocknana:

Waar om heb je niet eerst Mijdrecht gedaan (C) en dan nu in Middelburg (B) en dan daarna misschien nog de holland. Al vind ik het echt klote geregeld nu door de bond, je moet dan ruim 5 weken in top shape zijn. NIet mogelijk dus....maar je.

Maar nu zou je alleen C kunnen doen ( en hoog eindigen lijkt me) en pas volgend jaar (of eidn van dit jaar een B wedstrijd kunnen draaien.

IMO had je die C van 2 weken terug ook zeker gewonnen of iig makkelijk kunnen kwalificeren voor de B van deze zondag.

Tis geen verwijt, maar gewoon een gedachtegang.

Succes kerel!!!

Topper!!

Ben benieuwd hoe je er nu uitziet. Enorm veel succes alvast! Weet je al op welke muziek je gaat poseren?

• #4.355
Bedankt mannen.:cool:

Net de laatste training erop zitten,vanaf morgen rusten en laden.

Waar om heb je niet eerst Mijdrecht gedaan (C) en dan nu in Middelburg (B) en dan daarna misschien nog de holland. Al vind ik het echt klote geregeld nu door de bond, je moet dan ruim 5 weken in top shape zijn. NIet mogelijk dus....maar je.

Maar nu zou je alleen C kunnen doen ( en hoog eindigen lijkt me) en pas volgend jaar (of eidn van dit jaar een B wedstrijd kunnen draaien.

IMO had je die C van 2 weken terug ook zeker gewonnen of iig makkelijk kunnen kwalificeren voor de B van deze zondag.

Tis geen verwijt, maar gewoon een gedachtegang.

Succes kerel!!!

Als ik mijn klasse win stroom ik meteen dezelfde dag door naar de B wedstrijd,daar hoop ik in de top 5 te eindigen om NK kwalificatie te krijgen.;)Nk ga ik dan in 2009 plannen.

Succes Kevin, je verdient het:thumb:

Ja van hier uit ook veel succes!!

Heb net je log gelezen voor groot deel en je verdient het om op het podium te staan!

Succes op de wedstrijd dude ! :D

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat !

• #4.359
Thx all:thumbup:

Toch nog wat stress zo vlak voor de wedstrijd.....

1.Auto kapot
-Multi-riem eraf/+2e V-snaar
-Hydraulische spanrol multi-riem kapot

Gisteren beide laten maken.

2.Weer auto problemen!!!!
-Contactslot kapot!!!!(auto heeft geen knipperlichten/radio gaat continu aan/uit/auto blijft op contact staan/alarm blijft afgaan/hydraulica achtervering geeft foutmelding aan!!!!)

OMFG!!!!!

Kan morgen de auto weer brengen,monteur zou een noodschakelaar plaatsen tussen het contactslot,maar daaraan klooten vind ik maar niks....auto's met ingebouwde startonderbreking moet je imo niet mee liggen ****en.
Gelukkig belde mn schoonbroer vandaag op,kan zijn auto lenen (chrysler voyager 7-persoons) dus zal de reis erheen ook een stuk aangenamer zijn dan met mijn zwaar verlaagde bolide.:D

Geluk bij een ongeluk dus,hoef er iig niet meer om liggen te stressen.:cool:

Stress = cortisol = katabool en dat is idd het laatste wat je wilt hebben.
Maak je er niet druk om, en probeer te relaxen de laatste dagen :)

Terug
Naar boven