- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij's wel massive voor een Natural dan, dubbel respect!
Go get em tiger wraar![]()

Voel me echt belabberd,carbloos gaan is gewoon geen pretje,heb nergens zin in...Blij als ik morgen mag beginnen met laden.
Op dit dieet kan ik gewoon niet meer zwaar trainen,na 3 tot 5 reps met een licht gewicht verzuur je al helemaal.Laatste dagen doe ik zelfs circuittraining met nog meer reps,supersets,dropsets en holds,dit voor wat extra definitie maar vooral om mijn stofwisseling nog wat meer op te schroeven voor dat laatste beetje overtollig gewicht kwijt te raken.
Waar om heb je niet eerst Mijdrecht gedaan (C) en dan nu in Middelburg (B) en dan daarna misschien nog de holland. Al vind ik het echt klote geregeld nu door de bond, je moet dan ruim 5 weken in top shape zijn. NIet mogelijk dus....maar je.
Maar nu zou je alleen C kunnen doen ( en hoog eindigen lijkt me) en pas volgend jaar (of eidn van dit jaar een B wedstrijd kunnen draaien.
IMO had je die C van 2 weken terug ook zeker gewonnen of iig makkelijk kunnen kwalificeren voor de B van deze zondag.
Tis geen verwijt, maar gewoon een gedachtegang.
Succes kerel!!!
Nk ga ik dan in 2009 plannen.