XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Okee lees net van niet, waarom niet nu al mee doen met het NK als het kan? Massa plakken tot volgend jaar oke,
maar wie zegt dat je bij dit NK al niet goed scoort?

Okee lees net van niet, waarom niet nu al mee doen met het NK als het kan? Massa plakken tot volgend jaar oke,
maar wie zegt dat je bij dit NK al niet goed scoort?

Ik, omdat hij dan waarschijnlijk tegen jongens zoals marvin en robin moet. Nou doet robin dit jaar niet mee maar dan weet je ongeveer wel het niveau.

Ik vind alles erg vrij in verhouding. Top man!

Zou je naar een andere gewichtsklasse willen?

Own, hoe laag ben je gegaan in je cals?

Dan is dat wel netjes idd.

Klasse gedaan kerel!!

@Ryu:
Je weet van te voren nooit of je gaat winnen ja of te nee.
Dus zou imo geen reden hoeven te zijn. Plus je weet niet in welke shape Marvin op de dag is. Als die het verdoet in de laatste weken, kan die zomaar op shape winnen.

Maar ik snap het wel dat hij een jaar wil wachten. Ticket op zak en nu 5-8 kg pure spiermassa pakken het aankomende jaar en dan goede kans dat die op NK lekker kan scoren.

Het afzien ben je in elk geval gwend kerel!!

Goede foto's Own!

Wil je nog veel groter worden dan dit?

Jouw borst is trouwens een stuk beter dan die van die tegenstander. Hij lijkt wat meer definitie en iets betere schouders te hebben bij die side triceps.

Beetje laat misschien maar echt grote klasse Own! :thumbs:

Klasse gedaan kerel!!

@Ryu:
Dus zou imo geen reden hoeven te zijn. Plus je weet niet in welke shape Marvin op de dag is. Als die het verdoet in de laatste weken, kan die zomaar op shape winnen.

Maar ik snap het wel dat hij een jaar wil wachten. Ticket op zak en nu 5-8 kg pure spiermassa pakken het aankomende jaar en dan goede kans dat die op NK lekker kan scoren.

Geen slecht idee idd!!

Dus je bent sowieso gekwalificeerd voor een NK, of deze of die van het volgend jaar? De keus is dus aan jezelf?

Klasse gedaan kerel!!

@Ryu:

Buiten robin en marvin was die hele klasse sterk. Het NK is gewoon erg hoog kwa niveau. En met de ervaring die marvin heeft denk ik niet dat hij dit soort dingen snel zal verpesten. Al helemaal niet na die dreun die robin heeft gegeven vorig jaar. :D

goede keus om te bouwen.. Jullie vergeten trouwens ook Chris nog die ook dan bij own in de klasse zou staan. Deze man is ook echt heel erg goed

Gefeliciteerd top prestatie Own je stond er supergoed bij.

voor mij was je #1 :eek:
;)

Super prestatie en fysiek! Benen mochten iets harder, maar dat weet je zelf ook. Niets dan respect!

Proficiat Own!
Het harde werk heeft echt een schitterende fysiek opgeleverd. Alles goed in verhouding, enige minpunten waren benen die wat harder mogen en nog ietsje droger, maar dat gaat de volgende keer helemaal goed komen. Volgende keer zal je gemakkelijker droog komen.

Keep up the good work ... the only way is up ...

Terug
Naar boven