XXL Nutrition

Paar foto's in de gym!

Bij poseren hoef je van mij niet perse gelijk in de string te staan :P Maar shirtje uit op zijn minst toch wel ;)

Goede massa. Ben benieuwd wat er van over blijft als je bf rond de 10% ofzo is. Maar zolaag zal je wel niet willen gaan ;)

• Topic Starter Topic Starter
Jopske zei:
Bij poseren hoef je van mij niet perse gelijk in de string te staan :P Maar shirtje uit op zijn minst toch wel ;)

Goede massa. Ben benieuwd wat er van over blijft als je bf rond de 10% ofzo is. Maar zolaag zal je wel niet willen gaan ;)

Was eigenlijk wel de bedoeling!

Zal volgende keer voor jou een string aan doen.
Ben niet iemand die snel een pose aanneemt, laat staan naked!:eek:

ZO dan.. flinke kerel:D
khad nie gedacht dat je zo big was..

Huge

Hee waar is die bierbuik nou gebleven;)

Op naar de 10% ouwe en zonder stackers nu wat pinda is het land uit:)

Flinke knoest ben je liberale vriend! Friggin' groot. Wanneer denk je dat je helemaal gemorphed bent naar een beach boy?

Sodeju.. Beeeeeeeeeeeeeeest!

Alleen lijken je onderarmen wat achter op die enorme kanonnen die erboven hangen, terwijl je grip toch zo gruwelijk sterk is... Ik snap het allemaal niet meer heheheh :)

Effe serieus, enorm man... Petje af!

serieus groot man!

Schouders lijken flink achter te lopen, maar dat komt waarschijnlijk door je blessure. ik vind vooral je latspread erg indrukwekkend, ziet er goed uit!
Net wat je zegt, je armen hebben wat weining lijnen, maar de grootte is impressief. Succes met het behouden van je massa tijdens je cut!

Ik vind je zeer indrukwekkend. Super.

Mijn borst is ook zwaar klote, maar dat combineer ik met mijn goede punten. Het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje. Nogmaals top.

Zo Richard, je draagt wat serious mass met je mee. Netjes!

Ooit aan wedstrijden gedacht?

Daar word ik gewoon bang van!
Tri`s zijn gruwelijk.

builderB zei:
brute massa! je bent wat droger aan het worden aan je sig te zien?

maar why in ****s naam neemt die gast foto's via de spiegel ? :D

zo kan hij eerst zichzelf zien en het juiste moment voor de foto bepalen.

denk ik

wheheh brute poep ouwe! vooral je triceps zijn echt dikke klompen :D

rp99_11.jpg

Super massa, idd vet nog wat aan de hoge kant, maar wat maakt het uit met 140 kg:eek:
Hoe groot ben je???
Ben idd ook benieuwd hoe het uitziet als je je vetperc. eens 10 procent laat zakken.

Netjes zeg echt groot :D

groot hoor richard, ook leuk om novio gym een keer te zien!
hoe ist met je rug?

grote jongen hoor.. ben benieuwd hoe het er uit ziet als je droog bent.

Terug
Naar boven