AndroidHealthClinic

Paar foto's in de gym!

Richard moet je niet tegen komen in een donker steegje, het steegje is dan gewoon te klein.

spiertje16 zei:
rp99_11.jpg

:roflol:

Silva zei:
Richard moet je niet tegen komen in een donker steegje, het steegje is dan gewoon te klein.
Haha dit klopt maar al te goed...
We moeten door een steegje (best breed eigenlijk voor een steeg... maargoed) Wanneer ries loopt kan er niemand meer langs :P Moet zich gewoon een kwartslag draaien wil ie iemand erdoorheen laten... Ik moet er altijd voor of achter lopen :P

• Topic Starter Topic Starter
@unclez: Onderarmen achter? 40 cm haast dus lijkt me wel meevallen:)

@Chuncky: Schouder zijn naar mijn mening niet echt een minpunt. Kan misschien soms lijken door het bf. Back double biceps is toch duidelijk dat er 3 koppen aanwezig zijn, en volgens mijn ook niet zo heel klein;)

@sportfood: misschien ooit als ik wat droger sta. Sponsoren mag altijd hoor;)

@kale: Lying extensions kerel :)

@spiertje: nice picture

@ Patrick: 1.92 ongeveer. En idd bf moet zakken, maar was altijd te lui. Gaat nu wel komen.

@Xlarge: kom een keer langs zie je alles!

Waar zijn de foto's in string? :(

Beest! :thumbup:

Echt hele brute armen,Ries......respect,gabber!!

Als jij naar 120 cut ben je nog steeds een monster maar dan met detail.

Knallen dus,ouwe.

Gewoon bizar. Je bent echt een genetic freak!

Is dit alles :D?

:thumb:, je was toch ook nog steeds natural?

RichardV je bent echt groot man nice :D

Pfff wat een ecto man. Ga eens trainen joh ! Beach boy !!

Je bent HUGE man ! :P

complimenten kerel ziet er goed uit:eek: :eek:
you'r 1 huge MF!!!!!:cool: :cool:

Ries, allemaal leuk en aardig, maar waar zijn die kuit foto's waar ik al maanden om vraag :D Eigelijk had ik er bij de bbq/grill ff naar moeten kijken, helemaal ontgaan :scratch:

RichardV zei:
@unclez: Onderarmen achter? 40 cm haast dus lijkt me wel meevallen:)

Hehehe,
afgaande op je kracht-stats weet ik ook donders goed dat ze groot moeten zijn, maar door die gigantische bovenarmen lijken ze relatief klein :D

Het was zeker geen kritiek richard, het lijkt alleen net of je arm direct doorloopt in je rug, zonder dat daar een duidelijke afscheiding van de schouder te zien is. Kan natuurlijk komen door je bf dat dit beeld vertroebeld.
Dat ze niet klein zijn, twijfel ik niet aan.

damn huge huge kerel dikke poten als je gaat cutten wordt je zker een monster succes kerel

Gruwelijk ouwe :D

140kg :eek: :eek:

Ziet er goed uit Richard, ik ben benieuwd hoe het er uit ziet met een lager bf. Hoe gaat de cut? Ik ben afgelopen zaterdag echt begonnen met cutten.

Aardig wat massa onder dat vetlaagje :p

• Topic Starter Topic Starter
Haha en dat met 3000 cals hehe.

@Unclez: I know;)
@chunky: Back double zie je wel de koppen, maar als ik idd gewoon sta komt door het bf die schouder er niet echt uit.

Komt nu langzaamaan wel goed, met dat bf!

@Davyo: je hoeft er gelukkig voor jou niet zoveel af te gooien als mij :)

Terug
Naar boven