MuscleMeat

Paar foto's in de gym!

huge echt big suc6 met cutten

Richard is oke, ole ole ! ! !

Super, ziet er goed uit, genoeg massa om gigantisch uit de cut-periode te komen. Ben benieuwd hoe het eruit ziet met uhmm... misschien nog onder de 5%? Op het podium zou ik zeggen. (waarschijnlijk heb je dan 2 potten bruin nodig, zo'n groot lichaam heb je aan 1 potje niet genoeg, hihi! )

• Topic Starter Topic Starter
Morgan zei:
Richard is oke, ole ole ! ! !

Super, ziet er goed uit, genoeg massa om gigantisch uit de cut-periode te komen. Ben benieuwd hoe het eruit ziet met uhmm... misschien nog onder de 5%? Op het podium zou ik zeggen. (waarschijnlijk heb je dan 2 potten bruin nodig, zo'n groot lichaam heb je aan 1 potje niet genoeg, hihi! )

Als jij komt insmeren mag je gelijk 2 potjes meenemen;)

eerste foto is zeer goed..sccs verder

Damn ondanks je taille heb je toch nog een goeie V-vorm, en ondanks je hoge vet% zie je toch flink wat definitie, als ik je in het echt zie vind ik je altijd al redelijk big, maar geposeerd is het echt monsterlijk. :D

Eerst maar eens een paar bulkkuurtjes. Op naar de 180 kg!!!

Daarna pas cutten Ries :D
Op koninginnedag ben jij weer the biggest peace of meat in town. Als het mooi weer is kun je een hempie aan. Kan niemand om je heen (in dit geval ook letterlijk).
Good luck en op naar de shredded monsta look.

Zelda zei:
Damn ondanks je taille heb je toch nog een goeie V-vorm, en ondanks je hoge vet% zie je toch flink wat definitie, als ik je in het echt zie vind ik je altijd al redelijk big, maar geposeerd is het echt monsterlijk. :D

Ik probeer altijd klein over te komen in gezelschap van anderen ;)

@Big'r hoor net dat de vrouw moet werken op koniginnedag, dus ik ga in een muscle shirt achter de kinderwagen aan:D

damn gast, zwaar bruut! Ben je altijd al veel massiever dan gemiddeld geweest?

nope, ik heb een tijd terug mijn before foto's geplaatst, maar zal ze zo ook nog ff hier plaatsen.

groot verschil met de before foto's idd, kan toch wel zien dat je daar al wel aanleg hebt.

Terug
Naar boven