MuscleMeat

Paar vette foto's van Jbc cup

Gruwelijk en niks anders dan respect!

Laatst bewerkt:
Dank je man mooie complimenten ! Klopt helemaal wat je zegt heb me echt tijd zelfs meer dan 200% voor ingezet, 24/24u met de sport bezig geweest en heb heel hard afgezien zowel mentaal als fysiek maar ben blij dat ik heb doorgezet en het resultaat mag er wezen vind ik zelf nu achteraf
Hier een fototje van toen ik net begon met trainen
smfvdg.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 11:29 ----------

Dank je !

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 11:29 ----------

Neen klopt maar bedoel dat ik terug wat massa wil opbouwen maar mijn vet % nog in het oog wil houden dus niet boven de 12 a 13% wil komen, ga voor kwaliteit nu

Nice man zieke shape, inspiratie bron voor mij:) Hoe oud was je op die foto?

damn man! super fysiek! helemaal als ik zie waar je vandaan komt met je 63 kilo. Jij hebt hard getraind kerel!

Geweldige brede borst!

Waw nice

Complimenten man! erg netjes!

• Topic Starter Topic Starter
Had een vid gezien ervan op youtube, zeer netjes man ! Doe zo voort kan ik alleen maar zeggen :thumb:

Weet niet of het al eens vermeld is, maar hoelang train je al? :)

Dank je man ! En is al paar x gevraagd, denk totale trainingstijd ongeveer 5jaar ben op men einde 16jaar ermee begonnen, heb wel paar x door ziekte paar maandjes tussenuit gelegen en ook eens halfjaar gestopt omdat ik gwn geen zin meer had

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 19:15 ----------

Gruwelijk en niks anders dan respect!

Dank je man ! respect is wederzijds :)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 19:17 ----------

Nice man zieke shape, inspiratie bron voor mij:) Hoe oud was je op die foto?

Dat doet me deugd wat je zegt want dat is de bedoeling om een inspiratie bron te zijn voor anderen.. Niet perse ik zelf maar gewoon wat ik heb gedaan, ik ben zelf verschoten achteraf maar hard work pays off.. Heb er veel voor moeten laten en bv door dieeten op men verjaardag enzo maar het is het alemaal waard geweest !

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 19:18 ----------

damn man! super fysiek! helemaal als ik zie waar je vandaan komt met je 63 kilo. Jij hebt hard getraind kerel!

Heb de laatste maanden er echt 200% voor gegaan en heb er iets fantastisch voor terug gekregen ! Ik had me echt helemaal gegeven en veel voor opgegeven en gelaten maar wat ik heb terug gekregen is het dubbel en dik waard geweest

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 19:18 ----------

Dank je vincenzio !

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 19:19 ----------

Complimenten man! erg netjes!

Bedankt :) !

:eek:Epic shaped back

****ing sick! streefie

Super fysiek zeg, respect!

Dank je ! ben er zelf van verschoten haha had zelfs aders op men rug en ik dacht dat die nog zo vet stond als iets :D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:16 ----------

Dank je !!

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:16 ----------

Bedankt ! Doet me deugd :)

je rug en armen zijn bruut

Ik kan je vage webcam foto nog herinneren tijdens een DBB contest. Dit is echt heel zieke progressie. Respect!!

Ik kan je vage webcam foto nog herinneren tijdens een DBB contest. Dit is echt heel zieke progressie. Respect!!

Dank je man ! en haha klopt inderdaad was van vorig jaar of het jaar ervoor weet het nietmeer waneer ik laatst heb meegedaan

sow... erg goed zeg
ben gewoon jaloers

Wauw, wat een before foto!
Geeft me wat hoop dat ik ook nog eens kan gaan groeien! :p

Super gedaan man!
En positieve instelling en behulpzaam, baas!
Ga zo door Matijaz!!

Terug
Naar boven