MuscleMeat

Paar vette foto's van Jbc cup

• Topic Starter Topic Starter
Super gedaan man!
En positieve instelling en behulpzaam, baas!
Ga zo door Matijaz!!

Hehe dank je man ;)
En die positieve instelling was de laatste week wel verdwenen haha kon geen normale conversatie voeren :p gelukkig ben ik trg de oude :D
En als je iemand kunt helpen waarom niet he :)

Echt een pracht fysiek man! Echt een voorbeeld, en dat op je 22e. Ik denk dat we nog heel veel van jou gaan horen:D

Ziek onderarmen trouwens bij de lat spread!

Echt een pracht fysiek man! Echt een voorbeeld, en dat op je 22e. Ik denk dat we nog heel veel van jou gaan horen:D

Ziek onderarmen trouwens bij de lat spread!

Dank je voor het mooie compliment train and gain ! Dat is ook men bedoeling om een voorbeeld te zijn voor de mensen hier, laten zien dat als je iets echt wilt en er voor 200% voor gaat dat het ook lukt ( wel niet zonder vallen en opstaan maar dat zijn de momenten dat je wilskracht moet tonen en door moet gaan )
En dat is men bedoeling iets in deze sport te bereiken en op benelux vlak iets voor de sport te beteken, ik zal zeker nog van me laten horen !

Wel raar dat niemand iets zegt over de prachtige guestposing van onze rita... Ik was echt in volle bewondering en extase aan het kijken...

En mijn derde been viel er af van schrik :p

Jou rug is belachelijk

Wauw, wat een before foto!
Geeft me wat hoop dat ik ook nog eens kan gaan groeien! :p

als je wil groeien killy... moet je eten!!! heb je geen enkele meal zien eten op de wedstrijd of n shakie...;) enkel een flesje water, ga je niet op groeien jonguh

als je wil groeien killy... moet je eten!!! heb je geen enkele meal zien eten op de wedstrijd of n shakie...;) enkel een flesje water, ga je niet op groeien jonguh

Haha, moest je beter opletten man!
Toch echt iets naar binnen gegaan.

Damn, ziek man ;o Trainingsschema? :rolleyes:

"een maatje", "Berry had..."

Berry is je maatje?

Zeer nette cut en een goede wedstrijd!

24g0wvb.jpg

Niet pumped dus met pomp komen de aders nog beter door :)

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 16:51 ----------

Zeer nette cut en een goede wedstrijd!

Dank je man !

Wow nice wheels

Dank je man ! heb al dikke rebound gehad na wedstrijd haha zit alweer 5kg aan, aleen aan midsection wat minder scherp nu maar voor de rest ben ik meer vasculairder en scherper dan op wedstrijd zelf.. Spijtig dat net hier vasculariteit wegvalt ook mede doordat ik niet benen was aan het trainen maar je ziet wel aan men kuiten die staan vol :)

Doe je goed.. Beter dan goed, haha. Streeffysiek voor mij, terwijl je pas 22 jaar bent.. Ga zo door!

Terug
Naar boven