Fitness Seller

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn jullie nu nog niet overtraind? :scratch:

:bow:

Nee joh, dat kennen wij niet !:P

langste work out

Hey robertjan,

Stil zitten is niet voor jou weg gelegd he? Altijd op zoek naar een nieuwe uitdaging het is je gegunt.;) ;)

Die jaren dat ik met jou heb mogen trainen hebben zijn vruchten afgeworpen.
Mede door je pittige trainings schema's en goede producten die je mij leverde.

Ik hoop dat je het guinnessbook of records haalt zo ja dan moeten we toch een rondje Lathmer gaan doen ik in mijn politie uniform en jij met harry uniform :p :p

Rest mij je heel veel succes toe te wensen en dit geldt ook voor de anderen die hier aan mee doen. Als het mee zit kom ik kijken:cool:

Groetjes, zet hem op en tot snel,

Ben Dover:D

• Topic Starter Topic Starter
Corleoné zei:
Zijn jullie nu nog niet overtraind? :scratch:

:bow:

We zijn constant aan het testen en bijschaven zodat we ons zelf goed leren kennen. Nu zijn we in een stadium dat we overtraining bij ons zelf kunnen signaleren, nemen dan op tijd gas terug en voeren het supplementieniveau iets op om weer te kunnen herstellen;). We liggen helemaal op schema en hebben eigenlijk nog weinig tegenslagen gehad met onze training, hopen we ook zo te houden;) .

Donderdag hebben we dus een stage Bij Strada in Lochem, eens kijken wat de problemen zijn na een uurtje of 4 trainen:lifter: .

Ben Dover zei:
Hey robertjan,

Stil zitten is niet voor jou weg gelegd he? Altijd op zoek naar een nieuwe uitdaging het is je gegunt.;) ;)

Die jaren dat ik met jou heb mogen trainen hebben zijn vruchten afgeworpen.
Mede door je pittige trainings schema's en goede producten die je mij leverde.

Ik hoop dat je het guinnessbook of records haalt zo ja dan moeten we toch een rondje Lathmer gaan doen ik in mijn politie uniform en jij met harry uniform :p :p

Rest mij je heel veel succes toe te wensen en dit geldt ook voor de anderen die hier aan mee doen. Als het mee zit kom ik kijken:cool:

Groetjes, zet hem op en tot snel,

Ben Dover:D

Bedankt Bro:thumbs:, dit had ook zeker iets voor jou geweest.....:wl:

Straks lekker weer buffelen en doorgaan tot dat je er spontaan visioenen van krijgt, zo is het idee van de recordpoging ook geboren:D :eyebrow: :haha: .

Zie je op 6/7 mei..:cool:.

ja idd die visioenen daar smacht ik al naar, kijken wat ik me allemaal ga verbeelden:D

nog een nachtje slapen! en het is zover..:) lekker hard gaan trainen en anticiperen op oefeningen etc...:P

Ff weer uit de hoed van uitzonderelijke gelukwensen etc. een mooi berichtje ontvangen van niemand minder dan.....................:scratch:.

Dave Draper:cool:,oud-Mr. America, Mr.World, Mr.Universe en Mr.O-deelnemer
in 1967 (4e). Dave heeft tegenwoordig zijn eigen gym, schrijftboeken, heeft een eigen suplementen/toestelenlijn en schrijft voor Bodybuilding.com.

In het kort geeft hij aan dat we gek moeten zijn zo'n recordpoging te ondernemen maar dat grote prestaties meestal terug te voeren zijn naar
totale toewijding voor onze sport. Hij wenst ons dan ook al het succes dat we nodig hebben toe om een goede prestatie neer te zetten:rocker:.

Prachtig dat een bb-legende als Dave Draper daarvoor de moeite neemt:cool: .

Alvast succes gewenst morgen. Hopelijk komen jullie niet veel tegenslagen tegen en loop het goed in elkaar over qua schema's. Ben benieuwd hoe jullie het gaat bevallen.

toppie.

Kan zijn dat ik erover heb gelezen, maar is er al eens een recordpoging gedaan waarbij .... uur behaald is?

Vandaaggg om 14.00 uur begint het dan onze eerste grote stap: 5 uur lang trainen! Ik heb er zin in jongens! Tot strakss

Succes vandaag jongens!
Als de post een beetje mee wil werken hebben jullie vanmiddag ook wat lekkere dingetjes in huis om tijdens de stage wat extra energie op te doen!:D ;)

Nou vandaag was het dan zo ver:

Na een kleine mis communicatie kwam ons hele team toch opdagen! Super dat iedereen er was!:thumbs:

Eventjes hoe 't ging:
Het ging SUPERR, de schema's sloten allemaal super aan die we hadden gemaakt. Het was ook erg zwaar, maar met elkaar was het erg gezellig en we hielden het daarom ook GOED vol.

Het ergste was de honger die ik had haha, maar voor de rest was het goed te doen.

Dit is dus zeker voor herhaling vatbaar;)

Ik vond het allemaal goed te doen. We hebben goed bekenen hoe onze lichamen reageren op lang trainen. Maar dat ging allemaal veel beter dan we allemaal hadden kunnen dromen.

Ben nu alleen moe, spierpijn valt ook allemaal mee. Maar daar kan ik jullie misschien morgen weer wat meer over kwijt.

Was tof dat de hele crew er was!!

Dave Hawk zei:
Ff weer uit de hoed van uitzonderelijke gelukwensen etc. een mooi berichtje ontvangen van niemand minder dan.....................:scratch:.

Dave Draper:cool:,oud-Mr. America, Mr.World, Mr.Universe en Mr.O-deelnemer
in 1967 (4e). Dave heeft tegenwoordig zijn eigen gym, schrijftboeken, heeft een eigen suplementen/toestelenlijn en schrijft voor Bodybuilding.com.

In het kort geeft hij aan dat we gek moeten zijn zo'n recordpoging te ondernemen maar dat grote prestaties meestal terug te voeren zijn naar
totale toewijding voor onze sport. Hij wenst ons dan ook al het succes dat we nodig hebben toe om een goede prestatie neer te zetten:rocker:.

Prachtig dat een bb-legende als Dave Draper daarvoor de moeite neemt:cool: .

Dave Draper? Je bedoelt The Blond Bomber?! Wow:eek:
Dat is wel heel gaaf.

Dave ging 's ochtends altijd om een uur of 5 ging trainen om de rest van de dag lekker te kunnen surfen, zwemmen, tannen.

Echt super dat jullie daar een gelukswens van hebben. Nou Arnold nog...

Sportfood.nl zei:
Dave Draper? Je bedoelt The Blond Bomber?! Wow:eek:
Dat is wel heel gaaf.

Dave ging 's ochtends altijd om een uur of 5 ging trainen om de rest van de dag lekker te kunnen surfen, zwemmen, tannen.

Echt super dat jullie daar een gelukswens van hebben. Nou Arnold nog...

Ja, super he ! dat Dave Draper daar de moeite voor neemt, kon het bijna niet geloven toen ik mijn binnengekomen mail zat te lezen:cool:
Een van de grote jongens uit het tijdperk van Arnold, met bijna net zoveel titels en nog steeds populair in het bb-circuit door zijn activiteiten in het wereldje.

Vandaag dus onze eerste zware stage waarin we in meer dan 4 a 5 uur programma's hebben doorlopen, bodycoach horloges hebben getest, wisselwerking tussen coach/medische staf en het recordteam, vocht en supplementie balans beken en wanneer het moment komt dat het lichaam om
voedsel begint te vragen:meal: . Heb er zelf een hoop van geleerd en weet nu dat je costatant moet lopen doseren en in contact moet blijven met je staf.

Heb ook best flink lopen buffelen tijdens de stage:lifter: en ben nu dus.......
MOE !!!!!!!:shake: :zzz: . Perspectief genoeg dus want al met al liep het soepeltjes, die eerste uren komen we straks dan ook goed door:rocknana: .

Vandaag toch redelijk brak wakker geworden. Mede ook omdat ik half 12 pas in me nest lag. Had AZ afgekeken (jammer dat ze verloren hebben).

Had dus school maar aflaten bellen. Heb nu vakantie en daar ga ik zeker van profiteren!! Goed trainen en rusten !

DJGeezer zei:
Vandaag toch redelijk brak wakker geworden. Mede ook omdat ik half 12 pas in me nest lag. Had AZ afgekeken (jammer dat ze verloren hebben).

Had dus school maar aflaten bellen. Heb nu vakantie en daar ga ik zeker van profiteren!! Goed trainen en rusten !

:DKerel wat lees ik nu weer, heb ik je zo hard aangepakt dat je er de school voor moest afbellen:shake: :eyebrow: :haha:
Voel mezelf ook niet helemaal top hoor maar ben nu al bijna weer herstelt;)

Mooiste van gisteren vond ik nog dat onze logboekcoordinator 30 min. met ons mee heeft getraind en daarna hem een halfuur kwijt waren, stond ie te......:kots::D .

Aad doe ff wat ik Thijs ook aangeraden heb met de supplementie van eiwitten en BCAA's komt alles goed;) .

Dave Hawk zei:
:DKerel wat lees ik nu weer, heb ik je zo hard aangepakt dat je er de school voor moest afbellen:shake: :eyebrow: :haha:
Voel mezelf ook niet helemaal top hoor maar ben nu al bijna weer herstelt;)

Mooiste van gisteren vond ik nog dat onze logboekcoordinator 30 min. met ons mee heeft getraind en daarna hem een halfuur kwijt waren, stond ie te......:kots::D .

Aad doe ff wat ik Thijs ook aangeraden heb met de supplementie van eiwitten en BCAA's komt alles goed;) .

:D This is hardcore:rocker:, karma voor Dave !:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven